Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na info@lazneleopoldov.eu nebo na tel. 572 595 118. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Termíny procedur si z kapacitních důvodů zarezervujte spolu s pobytem, nikoli až při příjezdu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chystáte balíčky na slevových portálech i od
dubna? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ajo, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den
Martina Grošovová
Dobrý den, je možné překalkulovat balíček pro dva na tři dny se
zábalem a masáží na balíček pro jednoho? Děkuji za odpověď.
Lázně Leopoldov
Dobrý den, balíčky na Slevomatu jsou pouze pro partnery. Pokud byste měla
zájem o balíček pro 1 osobu navštivte naše webové stránky www.lazneleopoldov.eu. V sekci „akce
a balíčky“ najdete nabídku balíčků jak pro páry, tak pro jednotlivce
nebo nás kontaktujte.
Vavrušová
svetlana
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je možné určitý balíček
prodloužit,alespoň do konce dubna
Lázně Leopoldov
Dobrý den, platnosti balíčků jsou pevné, prodloužit je, bohužel,
nelze. Vavrušová
Markéta
Dobrý den, je možné s sebou vzít i domácí mazlíčky (6kg psa
) ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, bohužel nejsou domácí mazlíčci na tento pobyt
povoleni. Hezký den :)
Lázně Leopoldov
Dobrý den, jak píše již slevomat, pobyt s domácími mazlíčky bohužel
není v našem hotelu možný. Máčalová
Nikola Trondová
Dobrý den, je možnost zaplatit vstupy, které jsou v ceně i pro roční
dítě?
Aby mohlo jít na vše s námi.
Lázně Leopoldov
Dobrý den, záleží na typu procedur v ceně balíčku.
Vavrušová
Lenka Krejčíková
Dobrý den,
lze pobyt hradit z prostředků FKSP?
Lázně Leopoldov
Dobrý den, přes FKSP účtujeme pouze pobyty hrazené u nás.
Vavrušová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chystáte balíčky na slevových portálech i od dubna? Děkuji
Dobrý den, Ajo, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den