Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Doručení jídla přes Uber Eats: víc než 150 restaurací včetně McDonald´s a UGO
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Stáhněte si aplikaci Uber Eats nebo jděte na ubereats.com a vytvořte si účet (pokud už máte účet v aplikaci Uber, přihlašovací údaje jsou stejné).
- Ve svém profilu v aplikaci vyplňte kód voucheru do sekce Promo akce.
- Zadejte adresu, kam si chcete nechat jídlo doručit, prozkoumejte nabídku a z prvních dvou objednávek se vám odečte vždy 100 Kč.
- Kód voucheru platí 1 měsíc od zadání do aplikace, nejpozději však do 15. 1. 2019. Kód voucheru musíte do aplikace zadat do konce jeho platnosti, tedy do 15. 12. 2018, jídlo si pak ale můžete objednat ještě následující měsíc, tedy do 15. 1. 2019.
- Kde Uber Eats doručuje? V širším centru Prahy, přesné hranice uvidíte na mapě ve fotkách a v aplikaci Uber Eats.
Po nahrání do aplikace už voucher není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Ano, to chápu. Ale mám problém s nahráním karty do aplikace. Po zadání všech údajů (určitě správných a karta je kreditní ), mně to hodí tu popsanou chybu ! Je někde návod, kam a jak jí zadat, abych nedělal stále stejnou chybu ? Dík.Petr K.
Dobrý den, už tomu rozumím – buď mi prosím pošlete svůj email, kterým jste do aplikace registrovaný a přepošlu to na podporu, aby se na to podívali, nebo jděte v aplikaci do nápovědy (symbol otazníku) a zeptejte se rovnou podpory, která by vám měla obratem odpovědět. To bude možné každý den od 11:00 do 23:00, kdy Uber Eats funguje. Omlouvám se vám za komplikace, snad se nám to povede co nejdříve vyřešit.
Sláva ! Už se to najednou podařilo ! Přihlásil jsem se pod tel.číslem
a vše najednou prošlo.
Díky za pomoc, asi jsem zadával zbytečně mail.A omlouvám se za
spamování.Petr K.
Dobrý den
snažil jsem se včera večer udělat objednávku na dnešek. Promo kód se mně
podařilo zadat, mám na profilu slevu na první dvě objednávky. Do aplikace
Uber Eats jsem přihlášen, protože jako Uber driver mám přihlašovací
údaje stejné. Potud žádný problém. Problém nastane, když chci
objednávku uložit a zaplatit. Chce to po mně číslo platební karty, ale po
jejím zadání a kliknutí na Naplánovat objednávku se objeví hláška, že
došlo k problémům při ukládání a objednávka spadne .Co dělám špatně
? A nejde, stejně jako u spolujízdy, platit v hotovosti ? Tak jak je to
u vožení lidí běžné ? Díky.Petr K.
Dobrý den, Petře, platit se dá u Uber Eats narozdíl od spolujízdy pouze kartou přes aplikaci – jakmile tam kartu nahrajete, půjde vám objednat i naplánovat objednávku. Hezký den a dobrou chuť!
Jsem registrován pod mailem : p.krejci@c-sharing.cz.
Teď jsem to zkusil znovu, ale opět ta samá chyba.
Díky
Petr K.
Kde berete tu drzost presentovat zákazníkům nefungující aplikace kam nelze zadat promo kod ??? Je to od vás sprosté mne takto okrádat o muj čas !!! Voucher vracím a Uber no more !!!!!!!!!!!!!
Dobrý den, promo kód můžete zadat do aplikace každý den mezi 11–23h do sekce Promo akce. Pokud máte s promo kódem problém, pošlete nám prosím email, kterým jste registrován do aplikace a podíváme se na to a určitě to vyřešíme. Děkujeme.
Dobrý den, chtěl jsem uplatnit voucher, ale systém mi píše, že promo kód byl uplatněn, a to i po vygenerování nového kódu Slevomatem. Jídlo přes Uber Eats si objednávám poprvé. Kde je chyba?
Dobrý den, můžete nám prosím poslat emailovou adresu, jakou jste registrován do aplikace Uber Eats? Podíváme se na to, děkuji.
Dobrý den, můj kód nelze na stránky uber eats zadat. Komunikuji přímo i s Uber eats, kde mi tvrdí, že žádný takový kód neexistuje. Co mám udělat, aby vše fungovalo, jak má?
Dobrý den, můžete nám prosím poslat emailovou adresu, jakou jste registrovaná do aplikace Uber Eats? Podíváme se na to, děkuji.
Funguje Vasa stranka? Mne sa tam stale zobrazuje: „Momentálně nejsme k dispozici“
Dobrý den, Katarino, právě jsme to vyzkoušeli a stránka nám normálně funguje. Zkuste třeba jiný prohlížeč což by mohlo pomoct. Hezký den, Simča :)
Na sobotu 27.10. jsem měl objednávku která nedorazila. Zkoušel jsem to řešit přes nápovědu aplikace, ale tam je pouze napsáno že mám být trpělivý a čekat. Sakra teď už čekám dva dny, tak jak dlouho mám čekat. V aplikaci ani na stránkách není jakýkoliv kontakt. Žádné číslo na infolinku žádný email NIC. UberEATS nelze jakkoliv kontaktovat.
Dobrý den, Jane, omlouváme se za nepříjemnosti. U objednávky klikněte na „Nápovědu“ a „Problém s doručenou nebo předchozí objednávkou“ a následně „Objednávka mi vůbec nepřišla“. Podpora obvykle reaguje do několika minut a vrátí vám peníze za objednávku.
při vyplnění platební karty to chce u karty PSČ, ale po vyplnění PSČ to nikam dál nepouští, ať vyplním PSČ 100 00 nebo 10000. Jaké PSČ uvést?
Dobrý den, Petře, přímo v aplikaci naleznete nápovědu, zkuste jí prosím využít. Pěkný den
Dobrý den, rád bych se zeptal, kdy bude služba rozšířena na západní okraj Prahy (Zličín, Motol, Stodůlky) stejně tak na jih a jihovýchod (např. Libuš, Hostivař, Petrovice)
Dobrý den, Josefe, jediné co zatím můžeme prozradit je, že na tom pracujeme :) Jakmile budeme mít víc informací k oznámení, tak je vypustíme do světa :) Pěkný den
Pěkný večer,
kdy plánuje rozvoz na Prahu 9 (Kostomlatská)?
Děkuji.
Pepa
Dobrý den, Pepo, pokrytí dalších oblastí na rozvoz plánujeme. Více se dozvíte jakmile budeme mít informace k oznámení. Pěkný den
Dobrý den, vaší aplikaci jsem si stáhl poprvé a zadal promo kód. Ukázala se mi hláška: účet nesplňuje podmínky promo akci, váš kód nejde uplatnit. Jsem z toho nepříjemně překvapený.
Můj účet je registrovaný pod telefonem 774481991.
Dobrý den, Kryštofe, v aplikace naleznete přímo nápovědu co dělat. Prosíme využijte ji. Pěkný den
Dobrý den, doručujete do Vysočan, ulice Ocelářská? děkuji
Dobrý den, Lindo, zkuste v aplikaci zadat celou adresu a ukáže se Vám, jestli to je možné nebo ne :) Pěkný den
Dobrý den, Kdy bude tato služba spuštěna?
Na webu i v mobilní aplikaci mi to neustále píše při zadání adresy
k doručení: Momentálně nejsme k dispozici Zkus to znova později.
Děkuji
Dobrý den, Martine, služba se spouští vždy v 11 hodin :) Pěkný den
dobry den a je moznost i osobniho vyzvednuti jidla z restaurace nejsme z PRAHY dekuji
Dobrý den, Luboši, bohužel osobní odběr není možný, pouze rozvoz. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
po zadání kodu je mi zobrazena hláška, že nesplnuji podmínky promo akce. Nikdy jsem přes Uber eats v Praze neobjednával a tudíž by měl být kod funkční? Může být problém, že jsem UBER eats použil před dvěma lety k objednávce ve Francii? Podmínky zde uvedené hovoří pouze o tom, že kod nebude fungovat těm, kteří objednali v Praze. Mohu poprosit o pomoc? Moc díky!!
Dobrý den, Tomáši, obraťte se prosím na „Nápovědu“ na webu Uber Eats zde: https://help.uber.com/cs-CZ/ubereats
Hezký den :)