Rezervaci můžete 20 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 20 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, sice jsem měla z matematiky dvojku, ale nemohu se dopočítat
dní a nocí, které uvádíte v nabídkách, např. 22.-26,12. 4dny(3noci).
Podle mých výpočtů by to mělo být 5dní(4noci). Nevím zda jen neumím
počítat nebo tam máte chybu.
Přeji hezký den Hana Medková
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, děkujeme za upozornění. Informaci předávám kolegům,
kteří se o nabídku starají pro sjednání nápravy :) Pěkný den
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, jednalo se o systémovou chybu, která je v současné
době opravena. Děkujeme
Renata Válková
Je možný Silvestrovský pobyt na 2 noci posunout na 30.12.2018–1.1.2019
? Bohužel 2.1.2019 už musím do práce.
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, Silvestrovský pobyt již není v nabídce.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, sice jsem měla z matematiky dvojku, ale nemohu se dopočítat dní a nocí, které uvádíte v nabídkách, např. 22.-26,12. 4dny(3noci). Podle mých výpočtů by to mělo být 5dní(4noci). Nevím zda jen neumím počítat nebo tam máte chybu.
Přeji hezký den Hana Medková
Dobrý den, Hano, děkujeme za upozornění. Informaci předávám kolegům, kteří se o nabídku starají pro sjednání nápravy :) Pěkný den
Dobrý den, Hano, jednalo se o systémovou chybu, která je v současné době opravena. Děkujeme