Dobrý den, u těchto zájezdů nejsou česky hovořící delegáti ?
Děkuji za odpověď.
CK ZANZO
Dobrý den, Vendulo, děkujeme za Váš dotaz. V popisu nabídky vždy
u každého hotelu a destinace uvádíme, jakým způsobem je zabezpečen
servis našim zákazníkům v místě pobytu. Pro destinaci SriLanka se jedná
o zástupce partnerské CK (v anglickém jazyce) a kontakt na SOS linku
s česky hovořícími operátory. Pěkný zbytek neděle :) Za tým CK
Zanzo, Radek.
Jan Brázda
Dobrý den,
kolik by byl příplatek za zájezd na 14dnů/12nocí za all inclusive.
Děkuji Brázda.
CK ZANZO
Dobrý den, pane Brázdo,
děkujeme za Váš zájem. Abychom mohli Váš dotaz zodpovědět, potřebujeme
znát konkrétní nebo alespoň přibližný termín, který by Vás zajímal.
Klidně nám napište na info@zanzo.cz Vaši
představu.
Hezký den,
Za tým CK Zanzo, Radek.
Věra Belunka
Dobrý den proč nenabízíte pobyty 20.12 2018 do 10.1.2019? Děkuji
CK ZANZO
Dobrý den,
Termíny nemáme vypsané, protože hotely nemají volné pokoje, ale můžeme
individuálně vyžádat pokoj u našeho partnera.
Můžete mi, prosím, poslat bližší informace?
jaký termín vám vyhovuje?
počet osob?
požadovanou stravu?
odlet z Prahy?
Hezký den a jsem k dispozici.
Dobrý den, u těchto zájezdů nejsou česky hovořící delegáti ?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vendulo, děkujeme za Váš dotaz. V popisu nabídky vždy u každého hotelu a destinace uvádíme, jakým způsobem je zabezpečen servis našim zákazníkům v místě pobytu. Pro destinaci SriLanka se jedná o zástupce partnerské CK (v anglickém jazyce) a kontakt na SOS linku s česky hovořícími operátory. Pěkný zbytek neděle :) Za tým CK Zanzo, Radek.