Pojďte se bavit: vstupenka na vybrané představení v Divadle v Rytířské
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
můžete mi prosím vysvětlit, jak přesně funguje v nabídce napsané:
"Vstupenka platí na představení odehraná od 2. 1. do 30. 12. 2019. "
Znamená to, že teď si koupím vouchery a vyměnit je za vstupenky mohu do
prosince příštího roku?
Děkuji.
Zuzana
Dobrý den paní Nováková, je to přesně jak píšete. DvR.
Dobrý den, jsme popleta a rezervovala jsem si vstupenky, ale zapomněla jsem kliknout na 50 kreditů, které mám na kontě. Mohu nějak dodatečně v této objednávce použít? Děkuji a zdravím Lébrová
Dobrý den, dodatečné využití voucherů na stávající objednávku bohužel není možné. Hezký den :-)
Dobrý den objednala jsem si 2 vstupenky na vybrané představení v Divadle v Rytířské za 696,– Kč z toho jednu vstupenku v dárkovém balení tu jsem obdržela a chtěla bych se zeptat na tu druhou vstupenku děkuji Lošťáková
Dobrý den, Jano, oba vouchery Vám dorazily také do e-mailu a najdete je taktéž ve svém účtu v sekci Mé nákupy :) Pěkný den
Zájem mám, s kamarádkou, o návštěvu vašeho divadla
16.12 odpoledne.
nemohu najít na internetu podrobné nabídky, abych si mohla objednat vstupenku
Můžete mi poradit, jak najít program vašeho divadla, na které internetové
adrese ?
Předem děkuji Kužílková
Dobrý den, Marie, veškeré dostupné informace naleznete na stránkách divadla http://divadlovrytirske.cz/. Pěkný den
Dobrý den, včera jsem zaplatila dárkový voucher – 2 vstupenky 696,–- na představení v Rytířské ul. do divadla, Emailem jsem se dověděla, že dojde jen jedna vstupenka a kdy dojde ta druhá?a nebo jak dále postupovat, děkuji Kučerová Iva
Dobrý den, Ivo, objednala jste si 1 dárkové balení, proto Vám přišel 1 voucher v tomto balení. Oba vouchery Vám dorazily také do e-mailu a najdete je taktéž ve svém účtu v sekci Mé nákupy :) Pěkný den
Dobrý den, dne 3.12.2018 jsem odeslala platbu ve výši 696,– Kč na 2 ks vstupenek (2 ks voucheru s věnováním) do Divadla v Rytířské., objednané pod.č. 4421–6094 Platba měla v.s.205000335 a s.s.6113839249. Včera t.j. 4.12. jsem si vyzvedla zakázku v „zásilkovně“ v Brně, Palackého tř.45, ovšem zaslána byla pouze jedna vstupenka. Sdělte mi prosím, kdy mohu očekávat vstupenku druhou. Děkuji, Ivana Sedláčková
Dobrý den, pod Vámi uvedenými údaji jsme bohužel objednávku nedohledali. Dejte nám vědět na vip.podpora@slevomat.cz, kde se na to s Vámi kolegové podívají a pomohou Vám. Pěkný den
Dobry den,
Jak uplatnit kredity do divadla v Rytirske?
Potrebuji 3 vstupenky.
Dekuji.
Dobrý den, kredity můžete využít ke koupi jakékoli nabídky. 100 kreditů = 100 Kč. S pomocí kreditů tak můžete nabízenou slevu ještě zvýšit. Nebo jimi zaplatit celý voucher. Po kliknutí na tlačítko Koupit, následně kliknete na políčko K objednávce a v sekci platba zaškrtnete možnost uplatnit z kreditů. Pěkný den, Honza
Dobrý den,když nejsem z Prahy, jak provedu výměnu woucheru za vstupenku
a mohu si vybrat místo k sezení?
Děkuji za informaci Iva
Dobrý den, Ivo, Vstupenky si zamluvte na pokladně, tel. 725 830 655
(po–pá od 12.00 do 19.00) nebo na mailu pokladna@divadlovrytirske.cz.
Voucher pak na pokladně vyměníte za vstupenku. Pěkný den, Honza
Dobrý deň, viete voucher poslať aj na Slovensko? Ak áno, za akých podmienok. ďakujem
Dobrý den, voucher vám pošleme jako odkaz v e-mailu, nikoli poštou. Když zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžitě. Pokud zvolíte platbu vkladem hotovosti nebo bankovním převodem, voucher vám zašleme nejpozději následující pracovní den poté, co k nám dorazí platba. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
ze stránek divadla jsem se nedozvěděla, jestli je hlediště v rovině nebo
má sklon. Ve většině případů totiž se svou menší postavou zezadu
nevidím přes vyšší diváky.
Děkuji za odpověď.
Odpověď pro Ajku (našla jsem v hodnocení): …vsechny sedacky jsou v rovine. I kdyz jsme mely ctvrtou radu, tak bylo hure videt, nebot pred nami sedeli cahouni…
Dobrý den, Ajko, prvních 8 řad je v rovině, pak mírný sklon. Doporučujeme podle zkušeností první a druhou řadu nebo balkón. Paní Daně děkujeme za reakci :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím o sdělení, jak vytisknu ty dva vouchery?
Děkuji.
Josef Sedláček
Dobrý den, Josefe, vytisknout vouchery můžete kliknutím na tři tečky vpravo nahoře na naší stránce. Poté zvolíte Mé nákupy, kliknete na Vámi vybraný voucher a hned pod nadpisem a kódem voucheru je tlačítko Tisknout anebo Vybrat dárkový vzhled, pokud chcete voucher někomu darovat. Pokud byste měl jakékoliv další dotazy, neváhejte a obraťte se na nás, rádi Vám pomůžeme. Hezké Vánoce, Ivet :)