Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dovolená v Demänovské dolině: 3–6 dní s polopenzí a slevovou kartou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace na čísle +421 908 679 913 nebo na e‑mailu hotelski.info@gmail.com
- Při rezervaci uveďte kód voucheru
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Check-in: od 15:30, check-out: do 10:00
- Při online rezervaci uveďte do poznámky věk a počet dětí
- 1 dítě do 11,9 let pobyt na přistýlce se snídaní nebo s polopenzí zdarma (dle zvolené varianty)
- Další dítě do 14,9 let platí 12 €/noc se snídaní nebo s polopenzí (dle zvolené varianty)
- Dítě na přistýlce nad 15 let:
- Podzimní pobyt: 22,25 € / osoba / noc
- First minute zima + jaro (se snídaní) - 23,50 € / osoba / noc
- First minute zima + jaro (s polopenzí) - 31 € / osoba / noc
- V případě nejasností se před zakoupením voucheru obraťte na recepci hotelu (tel.č. +421 908 679 913 nebo e-mailem na hotelski.info@gmail.com)
- Při online rezervaci uveďte do poznámky věk a počet dětí.
- Domácí mazlíčci: (po dohodě s recepcí) malá plemena nebo jiná menší zvířata: 5 €/noc, velká plemena: 10 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den je parkoviště v ceně ubytování děkuji Lada
Áno, bezplatné parkovisko je súčasťou hotela. Recep., Nataša.
Dobrý den, pobyt jsem si v hotelu rezervoval, mám nyní koupit voucher bez rezervace pro 2 a třetí osoba doplatí pobyt na místě?
Dobrý deň, presne tak ako píšete. Po zakúpení vouchera nám pošlite
jeho číslo prostredníctvom emailu. Tretia osoba dopláca na mieste.
Recep. Lukáš
dobrý den, je možný pobyt na víkend od 30.3.?
Dobrý deň. Volnú kapacitu máme. Pre rezerváciu na pobyt si napíšte
mail na adresu: hotel.ski@gmail.com
Recep., Nataša.
Dobrý den, je možnost přistýlky pro dospělou osobu?
K dispozícii máme izby dvojlôžkové s možnosťou prístelky, trojlôžkové izby a izby rodinné – dvôjlôžková plus dve prístelky/ poschodová posteľ/ Ak by ste si vytvárali rezerváciu, treba opomenúť dospelú osobu na prístelke. Recep.,Nataša.
Dobrý den. Máte ještě volný 2 lůžkový pokoj pro 2 osoby na
velikonoční poby? 19.-22.4.?
A je možné vzít s sebou malého pejska?
Děkuji.
Dobrý deň, všetko ohľadom rezervácií poprosíme napísať priamo na
recepciu: hotelski.info@gmail.com
S pozdravom, Henrieta.
Dobrý den, měla bych zájem o tento pobyt ( Pod Chopkom). Zatím nevím konkrétní termín, ale měla bych zájem min. o 3 noci – v záhlaví nabídky je uvedeno 3–6 dní, ale dále již není možnost volby – resp. pouze 2 noci? Děkuji za odpověď. Kusáková.
Dobrý deň,
neviem o aký termín máte záujem, ale vždy máte na výber z viacerých
možností čo sa týka počtu nocí. Ak by ste chceli dlhší pobyt, je
možnéí zakúpiť si viac voucherov a do poznámky napíšete, že si chcete
spojiť pobyt.
S pozdravom, Henrieta.
Dobrý den. Proč je nabídka ve vašem hotelu s polopenzí na 2 noci za nějakých 2600kc, když ve skutečnosti se jedná pouze o snídani? Klamete zákazníka a hrozí vám pokuta jestli vás to zajímá.
Dobrý deň. V ponuke máme pobyty s raňajkami alebo s polpenziou. Patrične nerozumieme vašemu dotazu. Boli ste u nás ubytovaný a dostali ste len raňajky a pobyt ste mali zaplatený s polpenziou. Ako tomu máme rozumieť? Ďakujeme za skorú odpoveď. Recep., Nataša.
Prosím vás máte volno pro 9 lidi stoho 2 deti na termín 22.2 AZ 24.2 Děkuji Niklova
Dobrý deň,
Bohužiaľ, daný termín je už plne obsadený .
S pozdravom Júlia
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda by nebyl volný termín od 13.1 do 17.1 2019 pro dva dospělé a dvě děti. Děkuji Jirka
Dobrý deň, prepáčte ale v danom termíne nie je možné zakúpiť
voucher. Všetky informácie ohľadom termínov nájdete priamo na zľavovom
portály. Ak si prajete rezervovať daný termín, poprosíme napísať priamo
na recepciu na hotelski.info@gmail.com
S pozdravom, Henrieta.
Dobrý den, chci se zeptat, jak daleko od hotelu je lyžařský areál a jestli se dají u vás koupit skipasy? Děkuji Jana.
Dobrý deň, 100 metrov od hotela sa nachádzajú lyžiarske vleky a
zjazdovky.
Naši hostia si môžu zakúpiť zvýhodnené skipassy na recepcii (po
registrácii).
S pozdravom, Henrieta.
Dobrý den,
před hodinou jsem si chtěl zamluvit na Slevomatu termín 26.10–29.10,
popřípadě 27.10–30.10, ale momentálně už mi to nejde, opravdu je tento
termín plný?
Jednalo by se o dvoulůžkový pokoj s přistýlkou.
Děkuji za odpověď.
Pavel Krejčí
Dobrý den, Pavle, skutečně v rezervačním systému je již obsazeno. Můžete však kontaktovat ještě recepci hotelu a poptat se jestli se nějaký host třeba neodhlásil. Pěkný den
Prosím s Vašou žiadosťou nás kontaktujte na emailovej adrese : hotelski.info@gmail.com. Recepcia
Dobrý den, prosím Vás, máte volný termín od 26.10–30.10?
Děkuji
Kotopulu
Dobrý večer.
S Vašou požiadavkou sa prosím obrátte priamo na mailovu komunikáciu
s hotelom Ski. A to na:
hotelski.info@gmail.com
Dobrý den, objednala jsem on-line pobyt pod Chopkom s polopenzí a dítětem do 12 let + aquapassem. Do poznámky jsem chtěla uvést počet a věk dětí. Bohužel nikde jsem tuto možnost nenalezla. Zasílám Vám tedy upřesnění objednávky: termín: 27/10 – 29/10. 2018, 2× dospělé osoby, 1 dítě – 9 let, 1 dítě – 12 let. Bylo by možné staršímu dítěti doobjednat polopenzi pro dospělého? Doplatek za 4. osobu za ubytování a polopenzi se platí až na místě? Voucher máme za 3390,– Kč. Moc Vás prosím o potvrzení termínu a celkovou kalkulaci pobytu. Velice děkuji a jsem s pozdravem! Veronika Vítková
Dobrý deň, doteraz nám ale neprišla Vaša online rezervácia, čiže ste
ju ešte neuhradili?
Doteraz každý vedel napísať do poznámky, že cestuje s deťmi a vypísal
vek detí.
Ak si voucher zakúpite a nedá sa Vám vypísať počet a vek detí, informujte
nás na hotelski.info@gmail.com
Ďakujeme. S pozdravom, Henrieta
dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli máte volný termín od 19.10. do 21.10.18 pro 2 dospělé a 1 dítě 8 let.Děkuji za odpověd Křivánková
Dobrý deň,
Áno, daný termín je k dispozícii. Na vytvorenie rezervácie je potrebné
zaslať nám email na hotelski.info@gmail.com
alebo zakúpiť si pobyt online s termínom .
S pozdravom Recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zakoupil jsem voucher podle vašich pokynů a poslal rezervaci s č. voucheru na uvedený hotel mailem, ale nemám potvrzení.
můžete to prosím prověřit?
Dobrý deň, dnes neevidujeme žiadny mail s číslom voucheru. Skúste nám ho znovu preposlať=
hotelski.info@gmail.com
S pozdravom, Henrieta.