Zámecká relaxace v Chateau Kynšperk: polopenze, wellness i solná jeskyně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,chtěli bychom přijet 5 dospělých a půlroční slečna .Za jakých podmínek je to možné ?Děkuji a hezký den MB
Dobrý den, Marcelo, v tomto případě by bylo potřeba zakoupit dva vouchery. V případě dvou dospělých a dítěte stačí pokoj Standard. Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby (dětskou postýlku vám na místě půjčí zdarma, je nutno objednat při rezervaci pobytu). V případě 3 dospělých na pokoji je nutné zvolit variantu s pokojem De Luxe, kde je možná přistýlka.Další dospělá osoba má pobyt na přistýlce za příplatek 875 Kč/noc s polopenzí a wellness. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
je možné upravit večeře s ohledem na bezlepkovou a vegetariánskou
dietu?
Díky za odpověď, s pozdravem
Veronika
Dobrý den, Aleno, s dietními úpravami stravy prosím kontaktujte přímo hotel na e‑mailu reception@chateau-kynsperk.eu nebo telefonu +420 605 055 500. :) Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní potíže, rádi Vám pomůžeme na e‑mailu pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, bylo by možné si tento pobyt objednat pro 1 osobu? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Barboro, bohužel v rámci nabídky je možné zakoupit variantu pouze pro dvě osoby. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, lze k voucheru přikoupit nějaké procedury, např. masáže? Děkuji za odpověď LŠ
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu.
Do konce roku jsou možné masáže od pátku do neděle.
Objednat si je můžete přes email : wellness@chateau-kynsperk.eu
Přejeme hezký zbytek dne,
Tým Chateau Kynšperk
Dobrý den, mám bezlepkovou dietu. Je to problém?
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu.
Problém to určitě není, pouze to potřebujeme vědět dopředu kvůli
přípravě.
Přejeme hezký zbytek dne,
Tým Chateau Kynšperk
Dobrý den,je možné si vzít do hotelu psa?Děkuji,Michal
Dobrý den, Michale, pobyt s domácími mazlíčky bohužel není možný. Hezký den, Ivet :)
Dobrý den, župany jsou součástí pobytu. Děkuji
Dobrý den, ano, jsou na hotelových pokojích k zapůjčení zdarma.
Děkuji, Kubínová Chateau Kynšperk
Dobrý den nabízíte masáže? Popřípadě jejich ceník? Děkuji
Dobrý den, ano, masáže nabízíme. Pro ceník se obraťte, prosím, na
wellness recepci, děkuji. Email: wellness@chateau-kynsperk.eu
S pozdravem Kubínová.
Dobrý den je volný termín pro 2 osoby na 3 dny (2noci) s polopenzí a neomezeným wellness v termínu od 9.1. 2019 – 11.1.2019.
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín máme aktuálně k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych přijet s dcerou 13 let. Bude moct využívat wellness i fitness bez omezení? Děkuji Petra P.
Dobrý den, ano, pod Vaším dozorem lze využívat obojí neomezeně. Pěkný den, Chateau Kynšperk
Dobrý den,pokud zakoupím voucher s termínem,který by nevyhovoval,lze termín změnit? Voucher bych chtěla jako dárek. Děkuji
Dobrý den, Martino, znění podmínek u voucheru na termín je takovéto: Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354. Pěkný den
Dobry den,prosim jaky je rozdil mezi pokojem standard a deluxe?dekuji
Dobrý den, největší rozdíl je ve velikosti pokoje, kdy Deluxe je větší a má zároveň větší postel.S pozdravem Chateau Kynšperk
Dobrý večer prosim jde vystavit fakturu potřebuji zaplatit přes FKSP dekuji s pozdravem Simona
Dobrý den, Simono, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
dobrý den prosim vas lze vouchery scitat? Tedy chtela bych 4 noci -koupim tedy dva vouchery je to tak? dekuji moc K.S.
Dobrý den, Kateřino, možnost sloučit vouchery je individuální a je potřeba jí řešit přímo s recepcí hotelu na e-mailu reception@chateau-kynsperk.eu nebo telefonu +420 605 055 500. Pěkný den
Dobrý den, mám dotaz ohledně dokladu. Je možné mi následně vystavit doklad na ubytování? Nebo jak to řešit, když to budu kupovat přes Slevomat? Díky za info
Dobrý den, Míro, nejlepší variantou je obrátit se přímo na recepci hotelu na e-mailu reception@chateau-kynsperk.eu. Pěkný den
Dobrý den,Když dnes koupim voucher bude volné ubytování ještě v termínu od 27.10 do 29.10.18.Děkuji Kettnerová
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,
Je možnost vzít sebou pejska-Labradora?
Děkuji za odpověď.
Hanka
Dobrý den, Hanko, bohužel pobyt s domácími mazlíčky není možný. Pěkný den
Dobrý den prosím Vás sauna je možná i pre veřejnost?? Zaplatit si.Je u Vás i wirpool?? Dakujem Bartošová
Dobrý den, sauna pro veřejnost možná není. Wellness je pouze pro ubytované hosty. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Chateau Kynšperk
Dobrý den, není to dřívější Kamenný dvůr?Byli jsme zde již jednou,
ale asi se objekt přejmenoval a zrenovoval?Děkuji za
odpověď. Jana Ch.
Dobrý den, ano, hotel má nové vedení a změnil jméno. Budeme se těšit na návštěvu, můžete alespoň porovnat dřívější a nynější služby. Budeme se těšit. Hezký den, Tým Chateau Kynšperk
Dobrý den, mohu se zeptat co znamená: volný vstup do wellness zóny pro dva (maximální kapacita 15 osob, společné vstupy)? To znamená, že tam mohou jen spolu ve dvou, že když tam půjde jeden a za půl hodiny druhý, tak to nejde nebo, že musí čekat až bude více lidí? To, že maximum 15 lidí to chápu. Omlouvám se za ten dotaz, ale chtěla bych to jako dárek pro rodiče k 30.výročí svatby…
Dobrý den, mohou chodit společně ve dvou a během otevírací doby (11:00–20:00h.). Pokud je ve wellnessu 15 osob v jednu samou chvíli, již nepouštíme další, ale dáme nový možný termín pro vstup. Zatím se ale nestalo, že by wellness bylo takto plně obsazeno v jeden stejný čas. Děkuji, s pozdravem Kubínová Chateau Kynšperk
Prosím, jaká je teplota vody v bazénu?
Dobrý den, teplota vody v bazénu se pohybuje mezi 32–36°C. S pozdravem, Chateau Kynšperk
Dobrý den, může jet na tento pobyt 4členná rodina? Za jakých podmínek? Děti – 8 a 12 let. Děkuji a hezký den, MN
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz. Lze zakoupit 2 dvoulůžkové pokoje. Cena za děti
v tomto věku je stejná jako za dospělou osobu. Zakoupíte tedy poukaz pro
2 osoby 2× /celkem pro 4 osoby. Děkuji a přeji hezký den, Kubínová
Chateau Kynšperk
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , měla bych dotaz , zda bychom si mohli objednat pobyt o víkendu , objednali bychom přes slevomat dva dvoulůžkové pokoje v termínu 18.10–20.10 ,nebo 25.10–27.10. Děkujiza info Hana
Dobrý den, Hano, ceny voucherů jsou uvedené přímo u variant. :) Ohledně volných termínů kontaktujte přímo partnera na tel. 354 401 500 nebo 605 440 565. Krásný den, Míša :)