Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na info@hostinecnaletne.cz nebo na tel.: 730 190 254.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, chápu to dobře, že v případě ubytování rodiny
2 dospělí a 2 děti není možné je ubytovat v pokoji s rodiči nebo
máte i nějaký " rodinný" pokoj?
Hostinec na Letné
Hezky vecer, mame i rodinny apartman. Na ten se vsak nevztahuje voucher.
V pripade zajmu prosim kontaktujte recepci – info@hostinecnaletne.cz
Iveta Matějková
Dobrý den,je uvedeno,že kupon je možné uplatnit až do 30.5.2019,ale při
volbě ,,Víkendový pobyt s večeří",koupit na termín,není možné zvolit
termíny duben,květen,jsou zde datumy jen do 31.března.Znamená to,že duben a
květen 2019 jsou již plně obsazeny?Děkuji za odpověď.
Hostinec na Letné
hezký den, ano, pokud se termín on line nenabízí, bohužel není
dostupný.
Lenka Wozniaková
Dobrý den. Kolik by stala polopenze na dva dny.
Hostinec na Letné
Hezky den, nabizime pouze snidane, pripadne muzete poridit balicek s jednou
veceri. Polopenzi nenabizime. Ale nebojte, v prizemi je restaurace, tak
vyberete dle chuti. :-)
Vladimíra Zikmundová
Dobrý den, mohu si předem rezervovat voucher, mám to jako dárek a nevím
přesně, kdy by se to hodilo. Nejlépe asi v dubnu nebo květnu. Děkuji za
odpověď. V. Zikmundová
Hostinec na Letné
Hezky den, urcite je mozne si zarezervovat prvne termin a pak zakoupit
voucher. Prosim ohledne terminu kontaktujte recepci: info@hostinecnaletne.cz
Dekuji
markéta šedivá
Dobrý den,může se k vám se psem ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, ano :) Domácí mazlíčci (psi) jsou u nás zdarma :)
Krásný den
Dagmar Beskydová
Máte, prosím volno přes vánoční svátky od 23. do 25. 12 2018 ?
Děkuji za odpověď
Hostinec na Letné
Hezký den, ano, máme, avšak voucher se na období svátků nevztahuje. Pro
bližší informaci, prosím, kontaktujte recepci – info@hostinecnaletne.cz
děkuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, chápu to dobře, že v případě ubytování rodiny 2 dospělí a 2 děti není možné je ubytovat v pokoji s rodiči nebo máte i nějaký " rodinný" pokoj?
Hezky vecer, mame i rodinny apartman. Na ten se vsak nevztahuje voucher. V pripade zajmu prosim kontaktujte recepci – info@hostinecnaletne.cz