Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, prosim je jeste volny pokoj behem listopadu? 2 noci. Dekuji
Hotel Zlatý anděl****
Dobrý den Marie,
děkujeme Vám za Váš zájem o náš hotel. Bohužel v listopadu máme
kapacitu standartních pokojů již téměř obsazenou, tudíž Vám nemůžeme
v tento moment žádný termín na 2 noci poskytnout. V následujících
termínech máme ale stále volné naše LUXUSNÍ apartmány, které bychom Vám
rádi za extra příplatek 350Kč/pokoj/noc nabídli:
4.11. – 15.11.2018
29.11. – 1.12.2018
Dejte nám prosím co nejdříve vědět, zda byste měla o nějaký z výše
uvedených termínů zájem.
S pozdravem a přáním příjemného dne,
Mirka Urcuyo – recepce Hotel Zlatý Anděl
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, prosim je jeste volny pokoj behem listopadu? 2 noci. Dekuji
Dobrý den Marie,
děkujeme Vám za Váš zájem o náš hotel. Bohužel v listopadu máme kapacitu standartních pokojů již téměř obsazenou, tudíž Vám nemůžeme v tento moment žádný termín na 2 noci poskytnout. V následujících termínech máme ale stále volné naše LUXUSNÍ apartmány, které bychom Vám rádi za extra příplatek 350Kč/pokoj/noc nabídli:
4.11. – 15.11.2018
29.11. – 1.12.2018
Dejte nám prosím co nejdříve vědět, zda byste měla o nějaký z výše uvedených termínů zájem.
S pozdravem a přáním příjemného dne,
Mirka Urcuyo – recepce Hotel Zlatý Anděl