Elektromagnetickou redukci tuku je možné kombinovat v jeden den (ihned za sebou v jakémkoli pořadí) s přístrojovou lymfodrenáží. Ošetření doporučujeme 2× v týdnu v rozmezí 2–5 dnů mezi ošetřeními. Případně je možné ošetření elektromagnetické redukce tuku a lymfodrenáže rozdělit do různých dnů.
Pravděpodobně počítám jinak, protože mně i bez víkendů vyšlo
8 × 100% a 3 x nad 90%. Jinak považuji za trochu zavádějící psát
o obsazenosti 40–60%, když žádný den není obsazenost po 50%. Osobně
voucher nekoupím, ale možná bych doporučil upravit rezervační systém.
Víkendy se tváří stejně, jako pracovní dny (je zde napsáno 100%
obsazenost) a rozdíl v barvě mezi 80% a 100% je buď minimální, nebo
žádný, takže by bylo asi lepší rovnou zobrazovat procento obsazenosti a
u víkendů jasně napsat, že je zavřeno a ne obsazenost 100%. Pak možná
úplně nechápu, proč u hodin je při obsazeno podbarvení zelené a u dnů
červené. Ale v podstatě je mi to jedno. Ale jinak máte pravdu, že nejsem
příznivec rezervačních systémů, kde bych musel studovat návod. Přeji
hezký den, spoustu objednávek a hodně spokojených klientů (podle recenzí
jich většina spokojena je, což je asi podstatnější, než můj pohled na
váš rezervačním systém).
The One Wellness club Praha
V termínu 29.10. je obsazenost 42% a v termínu 24.10. 46%, koukáme se
do stejného formuláře a na stejnou místnost vlastně vůbec? Každopádně
moc děkujeme za vaše připomínky, na kterých se již pracuje, protože
vyvíjíme již nový rezervační systém pro klienty. Hezký den Mgr.
Vladimír Žitný The one wellness club
M
Děkuji za odpověď, ale když se podívám na zmiňovaný říjen, tak
u 19 dnů je obsazenost 100%, další 4 dny přes 90% a ani jeden den není
obsazenost pod 50%, takže bych říjen rozhodně nepovažoval za
poloprázdný.
The One Wellness club Praha
Víkendové termíny máme zavřené, dle naší otevírací doby. Tedy 100%
obsazených dní je pouze 6 v týdnu. Přes 90 % májí 2 dny. A obsazenost
okolo 40–60 % je zde u více než 10 dnů. Do 21.12. je zde termínů
veliké množství. Každopádně právě proto tento systém máme a klient si
před koupí poukazu může dostupnost zkontrolovat. S pozdravem Mgr. Vladimír
Žitný Estetické centrum To well
M
Tak nevím, ale zakoupené vouchery je nutné uplatnit do 21. 12. 2018, ale
když se podívám do vašeho rezervačního systému, tak tam není do konce
roku ani jeden volný termín.
The One Wellness club Praha
Dobrý den, moc děkujeme za váš dotaz. Volných termínů na ošetření
do konce roku je níce než 500 termínu na toto ošetření. Rezervační
systém se zbarvuje dle obsazenosti od růžové do tmavě červené.
Doporučuji si přečíst návod rezervačního systému nebo si vždy
v kalendáří myší najet na datum a zobrazí se procentuelní obsazenost
toho daného dne. Od začátku října jsou dny zcela poloprázdné. Budeme se
těšit na vaše případné návštěvy. Hezký den Mgr. Vladimír Žitný The
one wellness club
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pravděpodobně počítám jinak, protože mně i bez víkendů vyšlo 8 × 100% a 3 x nad 90%. Jinak považuji za trochu zavádějící psát o obsazenosti 40–60%, když žádný den není obsazenost po 50%. Osobně voucher nekoupím, ale možná bych doporučil upravit rezervační systém. Víkendy se tváří stejně, jako pracovní dny (je zde napsáno 100% obsazenost) a rozdíl v barvě mezi 80% a 100% je buď minimální, nebo žádný, takže by bylo asi lepší rovnou zobrazovat procento obsazenosti a u víkendů jasně napsat, že je zavřeno a ne obsazenost 100%. Pak možná úplně nechápu, proč u hodin je při obsazeno podbarvení zelené a u dnů červené. Ale v podstatě je mi to jedno. Ale jinak máte pravdu, že nejsem příznivec rezervačních systémů, kde bych musel studovat návod. Přeji hezký den, spoustu objednávek a hodně spokojených klientů (podle recenzí jich většina spokojena je, což je asi podstatnější, než můj pohled na váš rezervačním systém).
V termínu 29.10. je obsazenost 42% a v termínu 24.10. 46%, koukáme se do stejného formuláře a na stejnou místnost vlastně vůbec? Každopádně moc děkujeme za vaše připomínky, na kterých se již pracuje, protože vyvíjíme již nový rezervační systém pro klienty. Hezký den Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club