Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt ve 4* hotelu Panorama blízko metra se snídaní a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e‑mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Vouchery je možné pro prodloužení pobytu sčítat.
Wellness: Neomezený přístup k bazénu, vířivkám, saunám a páře platí v otevírací době, s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na telefonu 261 164 791 nebo e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com
Děti do 5,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku a bez služeb zdarma.
Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce vč. snídaně hradí 15 €/405 Kč/noc.
Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce vč. snídaně a vstupu do wellness: 30 €/810 Kč/noc.
Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat.
- Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, navídka na slevomatu je pouze na listopad. Nemáte ještě nějaký volný pokoj pro dvě osob na dnešek 26.10?
Dobrý den,
Děkuji za Váš email.
V uvedeném termínu bohužel neměli dostatek volných pokojů
Přeji hezký den.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, mám dotaz ohledně parkování, jako host hotelu budu také platit 20euro za noc?
Dobrý den,
Dekujeme za váš email a za Váš zájem o Panorama Hotel Prague.
Máme parking za doplatek 520CZK(20EUR)/24h. Částku můžete uhradit při
přijedu na recepci.
Přejí hezký zbytek dne,
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, objednala jsem pobyt na dvě noci s rezervací (23. – 25. 11. 2018). Musím ještě dále něco rezervovat? A další dotaz, v balíčku píšete vstup do spa neomezen. Platí to i pro saunu, nebo se musí přikoupit? Popř. jak lze provést, děkuji.
Dobrý den,
Nic už rezervovat nemusíte, pokud máte to potvrzeno na Slevomatu, tak my
určitě pro Vás připravím krasný pokoj.
Vstup do SPA to znamená bazén, sauna a fitness centrum ve pracovních
hodinách zdarma pro vás.
S pozdravem a přáním hezkého dne, Rezervace
Dobrý den, je ještě nějaký volný termín v listopadu na 1 noc? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Po roz-kliknutí Vámi vybrané ceny se Vám zobrazí kalendář. Zeleně
označené data jsou dostupná.
Prosím, zkontrolujte přímo na stránkách Slevomat.cz
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den. Potřebuji ubytování v termínu 29 – 30. 10. 2018,
můžete nabídnout?
Choleva
Dobrý den, pokud rezervaci nejde provést přes Slevomat, obávám se, že
rezervaci nelze potvrdit. Bohůžel nemáme informaci, jak uplatnění funguje
přes technickou podporu slevového portálu.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, chtěla bych zaplatit poukaz na 2 noci přes FKSP. Bylo by to možné?
Dobrý den,
Děkuji za Váš email.
Co se týče platby, prosím kontaktujte přímo slevový portál.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervace
Dobrý den, koupil jsem pobyt na 2 noci, při nákupu jsem provedl online
rezervaci na jméno obdarovaného. Voucher jsem obdržel, ale jméno
obdarovaného tam není.
Je rezervace ukončena a nebo mám s voucherem ještě něco podnikat? Děkuji
za odpověď.
Dobrý den,
Pokud máte kod voucheru, můžu to ověřit. Pokud ne, tak obrátíte na
slevomatovo podporu.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda je možné tento „kupón“ využít pro termín od
27.12 do 29.12 tj na dvě noci (na slevomatu se uvádí pouze do 28.12.).
Děkuji za Vaši odpověď
Dobrý den, Lukáši, bohužel ne. Rezervaci je nutné udělat do 28. 12. podle dostupných termínů, které můžete najít v kalendáři pro online rezervaci (zelené termíny označují volnou kapacitu). Přeji krásný den.
Dobrý večer mám s manželem rezervaci na pobyt 7.12–8.12 .chtěla bych si pikoupit ještě na slevomatu 5.12a 6.12 nebo pokud by šlo 6.12.že bychom měli 3 dny a 2 noci .bylo by to možné?díky Sýkorová
Dobrý den,
v termínu 5–7.12 máme volné kapacity, můžete vytvořit rezervace přes
slevomat a zkombinovat to na 3 noci celkem.
s pozdravem,
Rezervace
Dobry den, Planujeme pobyt ve vasem hotelu od 16.11. do 19.11. (3 noci) Slevomat nabizi pouze 2 noci, tzn. jedna noc by musela byt rezervovana extra pres jinou platformu? Dale bych se chtel zeptat, zda je mozny upgrade z pokoje „superior“ na pokoj „executiv“. Za info predem dekuji.
Dobrý den,
Dekujeme za váš email a za Váš zájem o Panorama Hotel Prague.
Upgrade je možný za přeplatek 30EUR/noc.
Přeji hezký zbytek dne,
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt na listopad, ale na jednu noc. Bude ještě v nabídce? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Dekujeme za váš email a za Váš zájem o Panorama Hotel Prague.
V listopadu máme dostatek volných pokojů. Vouchery na jednu noc jsou
k dispozici. Termín si můžete vybrat přímo na slevovém portálu.
Přeji hezký zbytek dne,
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den,
kdy výhledově bude zveřejněna další nabídka do tohoto hotelu na jarní
období?
Dobrý den,
Pravděpodobné, že bude. Sledujte slevový portál.
S pozdravem,
Rezervace
Dobry den mohu prosím zarezervovat ubytování dle vaši nabídky pro 2 os.2 dny termin.od-16–17.12 2018 cena 1699 kč. objednavku @ pošlu v utery 9.10.2018 uhradíme obratem fakturou .Děkuji tel. 605137855 @ ed.junkova @ seznam.cz
Dobrý den,
V případě že si přejete rezervaci s touto cenou, prosím, rezervujte na
Slevovém portálu. Při rozkliknuti ceny se Vám zobrazí kalendář
s dostupnými daty, vyberte požadované datum a zarezervujte.
Děkujeme.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den,
máte volný termín 20–21.10. pro 9 lidí. 4× dvojlůžko + 1×
přistýlka.
Děkuji
Dobrý den,
Děkuji za váš email.
V uvedeném termínu bohužel nemáme dostatek volných pokojů.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělání
Dobrý den. Kdys píšete že de přidat jen 1 pristylku jak teda bude ubytování druhé dítě. Chceme koupit vaucer na 21.12 na 1 noc 2 dospele a připlatit 2 děti ve věku 10 a 12 let. Děkuji za odpověď. Angelika
Dobrý den,
Děkuji za Váš email.
Dovoluji si Vás informovat, že na pokoj nejde dat 2 přistýlky kvůli
velikosti pokojů. Můžeme Vám nabídnout pokoje vedle sobě, pokud si
zakoupíte druhý voucher.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělání
Dobrý den, chtěla bych koupit voucher jako překvapení pro kolegu z práce. Nebude vadit, že voucher bude na moje jméno? Aby pak nenastal v hotelu problém. Jana S.
Dobrý den,
Voucher můžete koupit bud' na vaše jméno nebo na jíně. Hlavně, aby bylo
na jméno toho, kdo dorází.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den,chtěla bych si rezervovat pobyt na 1noc z 1–2.12.Mělo by to být překvapení pro dceru,která mě navštíví z Anglie.Bylo by možno objednat pokoj,který by měl výhled na panoramataPrahy?Děkuji,nemám tiskárnu,nevím jak to udělat.Kuželová
Dobrý den,
Jaký pokoj dostane host, záleží na obsazenosti, jedině můžeme přidat
požadavek ohledně výhledu, do poznámek k rezervaci.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, chtěla bych si rezervovat dvoulůžkový pokoj se snídaní na 2 noci pro 2 osoby ve dnech 3.11.-5.11.2018 za předpokladu, že je možnost uskutečnit platbu z FKSP nebo prostřednictvím Gallery Beta. Prosím o informaci, zda-li existuje tato možnost. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivano, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Vámi
vybraný termín je aktuálně k dispozici. Pěkný den
Dobrý den. rád bych se u Vás ubytoval s manželkou na dvě noci v termínu 30.11.2018 – 2.12.2018. Ubytování pro dvě osoby. (Výročí svatby). Na slevomatu je tento termín k dispozici. Máte tento termín volný ve skutečnosti? Děkuji moc za odpověď. Pěkný den. Baďura Aleš
Dobrý den,
Děkuji za váš email.
V uvedeném termínu bohužel nemáme dostatek volných pokojů, ale můžu
Vám nabídnout termín:
Listopad
1.11–29.11.2018
Pokud budete mít zájem o provedení rezervace v rámci využití
kupónu,
zašlete nám prosím kopii tohoto kupónu emailem.
Přeji hezký den.
S pozdravem,
Asseliya Zhalgaspayeva
Dobrý den, ráda bych využila voucher přes Slevomat na prosinec 6–7. 12. Nabízíte pro dva na jednu noc za 1600,– teď nevím cenu úplně přesně. Rádi by jsme využili,ale chtěli by jsme i s dcerou 6 letou. Samozřejmě si připlatime, jen nevím jak to mám při vyplnění zadat, protože mi vždy vyjede jen nabídka pro dva. Poradíte mi prosím děkuji
Dobrý den,
Dekujeme za váš email a za Váš zájem o Panorama Hotel Prague.
V uvedeném termínu máme dostatek volných pokojů.
Co se tyče přistýlky, máme přistýlku za doplatek 15EUR / noc. Částku
můžete uhradit při přijedu na recepci.
Přejí hezký zbytek dne,
S pozdravem,
Asseliya Zhalgaspayeva
Dobrý den,
prosím o zjištění volného termínu ve dnech 1.2. – 3.2, 2019 pro
3 osoby. Rádi bychom vyšší patra hotelu. Můžu využít voucher?
Dobrý den,
V uvedeném termínu máme volno, prosím zašlete platný voucher na bookings@panoramahotelprague.com,
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den,
V uvedeném termínu máme volno, prosím zašlete platný voucher na bookings@panoramahotelprague.com,
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den,ráda bych se zeptala na volný pokoj pro dvě osoby v termínu 2.-4.11.2018 na voucher. A prosím vy vyšších patrech s výhledem na Prahu. Děkuji
Dobrý den,
V uvedeném termínu máme volno, prosím pošlete nám voucher na bookings@panoramahotelprague.com,
aby vám tu rezervaci vytvořili.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, chci se zeptat na termín 30.11. do 1.12. pro dva, zda li máte volný pokoj s výhledem na Prahu za voucher a lze za příplatek zajistit večeři pro dva? Je to manželskému páru k jejich 50 tinám:-). Chceme to dát jako dárkový balíček, děkuji za info.
Dobrý den,
Bohužel v tomto termínu nemáme volnou kapacitu pro slevomatový zájezd.
Můžu nabídnout prosinec – 2–6, 9–13, 16–30.
Večeří v ceně nemáme, máme restaurace, kde můžete najít veškerou
informaci ohlédne nabídky.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý večer,chtěla bych se zeptat na pobyt od 30.11–1.12 jestli je volný.Pro 4 osoby. Můžu platit vouchery?Děkuji
Dobrý den,
Bohužel v uvedeném termínu nemáme dostatek volných pokojů, můžu
nabídnout – prosinec 2–6, 9–13, 16–30
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, dají se spojit vouchery? Rádi bychom přijeli na tři dny…takže bysme koupili voucher na dvě a na jednu noc. Děkuji. PK
Dobrý den,
Dekujeme za váš email a za Váš zájem o Panorama Hotel Prague.
Vouchery spojit můžete, pokud jsou volné pokoje.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, rádi bychom využili voucher na druhý víkend v lednu 2019, uvažujete o prodloužení akce, případně je možné voucher využít.
Dobrý den,
Voucher je možné využít jenom v rámci jeho platnosti.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaká je provozní doba bazénu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Wellness centrum je otevřen 7–00 – 22–00.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať či by bola možnosť ubytovať sa na 4 dni z toho 3 noci a aká by bola cena tohto pobytu u vás. chceli by sme prísť budúci mesiac, teda október. Ďakujem za info.
Dobrý den,
Ceny, které uvedené na slevovému se liší od hotelových. Pokud máte zájem
o cenovou nabídku přímo naší, obrátíte přímo na náš email bookings@panoramahotelprague.com.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, dříve než zarezervuji pobyt, prosím o informaci, zda je
parkování v rámci pobytu zdarma, případně kolik stojí jedna noc
parkování?
Je možnost zaparkovat vozidlo ještě před možným Check-in? Od 14h. máme
lístky do divadla, tak bychom jen zaparkovali a ubytovali se až
následně.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Parkování bohužel není v ceně, je za příplatek 520 CZK / 24 h.
Zaparkovat je možné i před check-inem.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, měla bych zájem o třídenní pobyt v termínu od 2.11 do 4.11. Platit poukaz bude můj zaměstnavatel. Mám limit 4000 Kč. Abych ho vyčerpala, chtěla bych si zaplatit i dvě večeře pro dvě osoby. Bylo by to možné? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
V ramci voucheru nemáte večeře zahrnuté, můžete předem domluvit na
možnost rezervace večeře a zjistit jaké ceny budou, kontaktujte přímo na
fbm@panoramahotelprague.com.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den
Byl by možný termín pro dva od 13.9. Do 15.9.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, pane Haliři, na aktuálně volné termíny se můžete podívat po vybráni vámi zvolené varianty, následně když kliknete na tlačítko Koupit na termín, tak se vám zobrazí kalendář s momentálně dostupnými kapacitami hotelu. :) Vámi poptávaný termín je již obsazený. Hezký den. :)
Dobry den,
Je mozne si zarezervovat dny 3.10 do 5.10 ?
Dekuj,
Dobrý den, Michaelo, na aktuálně volné termíny se můžete podívat po vybráni vámi zvolené varianty, následně když kliknete na tlačítko Koupit na termín, tak se vám zobrazí kalendář s momentálně dostupnými kapacitami hotelu. :) Vámi poptávaný termín je nyní dostupný. :) Hezký den.
Dobrý den, nemohu nikde najít, kdy je check-in a kdy check-out. Dekuji
Dobrý den,
Check-in je od 14:00
Check-out je do 12:00
V případě dřívějšího check-inu nebo pozdějšího check-out se prosím
domluvte s recepci při příjezdu.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Mate volno mezi 16.9–18. (19.) 9.? Platba přimo u vas možná?
Dik, tel 731068294 a cernoch
Dobrý den, volný termín máme 15.9 – 17.9. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Nejdříve je potřeba si voucher koupit na Slevomatu. Pěkný den
Dobrý den,
dítě do 5,99 let je zdarma bez služeb, tzn., že nemá přístup do bazénu
a na snídani?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
dítě do 6 let je zdarma bez nároku na samostatné lůžko, na snídani a do
bazénu má takto malé dítě samozřejmě přístup.
Přistýlka je moná za doplatek 15 EUR/noc včetně služeb.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den chci se zeptat jestli je možný i dřívější příjezd na hotel.. Máme příjezd že zahraničí do Prahy v 7 ráno a rádi bychom se někam uložili ;-) ptám se i za cenu nějakého případného priplatku za tuto službu. Jednalo by se o termín příjezdu 20.9.dekuju za odpověď
Dobrý den, pane Bednář,
dřívější ubytování není možné garantovat a závisí na obsazenosti
hotelu v den příjezdu.
V případě, že chcete mít pokoj garantován je nutné připlatit
předchozí noc.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den, kolik přistýlek je možné přidat na pokoj? Jely by s námi děti ve věku 4, 9 a 15 – je možné přidat 2 přistýlky a počítat podle vašich podmínek? Děkuju
Dobrý den,
na pokoj je možné přidat pouze jednu přistýlku.
Pro dítě do 12 let za 15 EUR/noc.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím o zpracování cen. nabídky pro 2 dospělé osoby + dítě 15 let
na 2 noci se snídaní, např. v termínu 16. – 18.11.
Parkování je za 520,– Kč na den ? Není možno poblíž parkovat levněji ? Děkuji.
Dobrý den,
Dobrý den, Po roz-kliknutí Vámi vybrané ceny se Vám zobrazí kalendář. Zeleně označené data jsou dostupná. Prosím, zkontrolujte přímo na stránkách Slevomat.cz. Přímo přes nás cena bude 90 eur za noc za pokoj. Příplatek za dítě bude 30 eur za noc. Ano, parkovaní je 520 korun za 24 hodiny a cena je fixní, pokud si přejete parkovat mimo areálu hotelu, měli byste zjistit ceny od dodavatele služby.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervace