Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Wellness v Beskydech: hotel s polopenzí, bazénem, saunou a pivními lázněmi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@bahenec.cz nebo na telefonu +420 558 330 057. Při rezervaci uveďte kód voucheru, bez něj rezervace nemůže být potvrzena.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma (pokoj Standard)
- Dítě ve věku 3–11,9 let za 400 Kč/noc včetně polopenze (pokoj Standard)
- Dítě nad 12 let na přistýlce za 890 Kč/noc včetně polopenze (pokoj Standard)
- V objektu je k dispozici dětský koutek, pískoviště a hřiště.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,máte prosím volný termín od 27.9 do 30.0 2018.Děkuji,Lukáš Zmija,Bohumín.
Dobrý den,
Tento termín je bohužel již vyprodán .
Recepce hotelu
Dobrý den chci e zeptat jestli by ste měli volný pokoj od pátku 5.10. na 3 dny pro 2 osoby a jednoho malého psa. Dkuji za info Kortan
Dobrý den,
V tomto terminu jsou předběžné rezervace, které budou potvrzeny do
30.9.2018
Recepce hotelu
Dobrý den, máte prosim volný pokoj 19–21.10.2018? Jednalo by se o dva dospělé a jedno dítě 10 let. Předem děkuji za odpověď
Dobrý večer,
ano kapacita hotelu je ještě volná. Pro rezervaci kontaktujte prosím recepci
hotelu.
Hezký večer
Dobry den, chtela jsem se zeptat zdali nemate jeste volna 2 mista pro dospele na tento vikend-tedy 7.-9.9. Dekuji
Dobrý den,
ano jeden pokoj máme ještě volný. Pro rezervaci kontaktujte přímo recepci
hotelu.
Děkujeme
Dobrý den, je možné využít k zaplacení voucheru FKSP ?Pokud ano,
jakým způsobem se to dělá.? Měli byste volný termín 19.-21.10.2018?
Dékuji za odpověď. S pozdravem M. Marešová
Dobrý den
Požadovaný termín bohužel není volný. Můžete si vybrat jiný termín a
pro platbu přes FKSP kontaktujte přímo recepci hotelu.
Dekujeme
Dobrý den,budete v provozu i na vánoční svátky?
Hezký den, paní Očková, nabídka je koncipována do 31.10.2018 Přeji vám hezký den, Kristýna Mrenicová, Velvyslanec zákazníků
Dobrý den,
v době vánočních svátků není provoz. Otevřeno máme od 27.12.2018, kdy
bude v nabídce silvestrovský pobyt.
S přáním hezkého dne
Dobrý den, máte volný termín od 31.8 do 2.9. díky za odpověď.
Dobrý den,
Ano termín je volný. Pro rezervaci kontaktujte přímo recepci hotelu.
Dekujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chceme prijet na delsi pobyt nez 2 noci = muzeme poridit 2 stredecni kupony a nastoupit prvni v pondeli 1.10. a druhy ve stredu 3.10.? Prijemny den, Tomas Dohnal
Dobrý den,
V pondělí Vam můžeme nabídnout pouze 1.10. 2018 jinak pouze spojení středa a pátek.
Dekujeme