Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den chtěla bzch termin 28.10 az 30.10 mate jste volno? a jakej
voucher bych si mnela objednat??? Dekuju Laurincová
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Hotel Hela
Dobrý den,
jestliže se jedná skutečně o říjen, tak volné kapacity určitě
máme.
Prověřím proč Slevomat píše, že ne. Buď jste měla na mysli tento
měsíc, tam už volno není, ale jak jsem psal výše, v říjnu není
problém.
S pozdravem
Pepa Menyház
Hotel Hela, s. r. o.
Bartoň Roman
Dobrý den , chtěl bych se zeptat na variantu 2+2,kolik bych doplácel když
jedno dítě má 9 let a druhé 12 let. Děkuji Bartoň
Hotel Hela
Dobrý den,
kupte si voucher pro 2 osoby a zbytek doplatíte na místě,
350 Kč/dítě/den.
Děkuji
Pepa Menyház
Hotel Hela, s. r. o.
Helena Brožová
Dobrý den , měla bych prosbu , je možno přijet i v týdnu ? Děkuji
Brožová
Hotel Hela
Dobrý den,
ano můžete.
Děkuji
Pepa Menyház
Hotel Hela, s. r. o.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chtěla bzch termin 28.10 az 30.10 mate jste volno? a jakej voucher bych si mnela objednat??? Dekuju Laurincová
Dobrý den, Martino, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,
jestliže se jedná skutečně o říjen, tak volné kapacity určitě máme.
Prověřím proč Slevomat píše, že ne. Buď jste měla na mysli tento měsíc, tam už volno není, ale jak jsem psal výše, v říjnu není problém.
S pozdravem
Pepa Menyház
Hotel Hela, s. r. o.