Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci kuponu se storno řídí VOP CK BonTon.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, na formu stravy v případě plné penze
(švédské stoly, menu, bufet, pití v ceně apod.). Dá se plná penze
doobjednat ke všem zájezdům? Měli bychom zájem o 25.8. – 1.9.). Máme
počítat ještě s nějakými dalšími poplatky (pojistění,
…). Děkuji
CK BonTon
Dobrý den, snídaně servírovaná kontinentální (výběr z 2 až
3 menu), polopenze (snídaně + večeře servírovaná o třech chodech –
salát, hlavní jídlo a dezert, výběr ze 3 menu) nebo plná penze (polopenze
+ obědy – hlavní jídlo, chléb a sklenice vody). Poplatky závisí na tom,
jaké další služby si objednáte. Komplexní cestovní pojištění se dá
dokoupit za 30 Kč/osoba/den. Zavolejte nám prosím kvůli rezervaci na
580582844.
Hezký den
Jitka Veselá
Nevim v cem spociva sleva, kdyz na vasich strankach nabizite tento zajezd za
7990 CZK :-)
CK BonTon
Dobrý den, na Slevomatu budeme mít brzy cenu 7490 Kč, pojedete? :)
Dobrý den 8.9.2018 jsou volná 2 místa? V kolik hodin by byl odlet? Děkuji a hezký den
Dobrý den, ano máme volno. Časy najdete v letovém řádu https://www.bontonck.cz/dokumenty/letovy_rad_2018.pdf
S pozdravem a přáním pěkného dne
CK BON TON