Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte předem s dostatečným předstihem na e‑mailu hotel.andel@tiscali.cz nebo tel. 722 141 606. Důležité upozornění: Platné rezervace jsou vždy potvrzeny bez ohledu na předchozí konverzaci a jsou zasílány informace k pobytu, časům nástupů a odjezdů. Pokud e‑mail s názvem „Potvrzení rezervace a informace k pobytu“ neobdržíte, není rezervace platná a kontaktujte zpět hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, je možnost si vzít snídani na pokoj? děkuji
Hotel Anděl
Dobrý den, klidně si snídani na pokoj vzít můžete.
S pozdravem Monika Macháňová
Jana Jičínská
Dobrý den, máte volno od 26.10 do 28.10. Jedná se o jeden
dvojlůžkový pokoj. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, Vámi preferovaný termín je zatím dostupný. U této
nabídky můžete sledovat dostupnost pokojů v kalendáři, který se objeví
po kliknutí na tlačítko „Koupit na termín“. V případě zakoupení
pobytu na termín již nemusíte hotel kontaktovat. Pobyt na termín je možné
uhradit pouze kartou online. Pěkný den, Tereza
Daniel Klimeš
Dobrý den, je možné uplatit voucher v termínu 7.-9.9? Zde na slevomatu
lze pouze vybrat 6–8.9 a nebo 8.-10.9. Děkuji Klimeš.
Hotel Anděl
Dobrý den, ano můžete uplatnit voucher v termínu 7.9–9.9. .
V případě zájmu o rezervaci mě prosím kontaktujte. S pozdravem Monika
Macháňová
Eliška Zavadilová
Dobrý den.
Máte prosím volno 27–29.září?
Děkuji Zavadilová
Hotel Anděl
Dobrý den, tento termín je již obsazen, mohu nabídnout jiný termín?
S pozdravem Monika Macháňová
Jiří janál
Je možno zajistit pobyt pro dvě osoby od 6.9 do 9.9 ? v tom případě
cena?
J.Janál
Hotel Anděl
Dobrý den, ve Vámi zvoleném termínu je možné Vás ubytovat. Cena
zjistíte při náhledu voucheru. S pozdravem Monika Macháňová
Renata Holubová
Dobrý den, v termínu od 27.8–29.8 pro dva mate volné pokoje?
Hotel Anděl
Dobrý den, ve Vámi zvoleném termínu je možné Vás ubytovat.
S pozdravem Monika Macháňová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, je možnost si vzít snídani na pokoj? děkuji
Dobrý den, klidně si snídani na pokoj vzít můžete.
S pozdravem Monika Macháňová