2–5 nocí na úpatí hor Velké Fatry: klidné prostředí, lyžovačka a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěli bychom provést rezervaci pobytu v termínu 4.2. až 7.2.2019 pro 2 dospělé a 2 děti ve věku 6 a 8 let včetně polopenze pro všechny. Jaká bude celková částka k úhradě za náš pobyt? Jakým způsobem lze tuto plnou částku za pobyt za celou rodinu zaplatit přes slevomat? Děkuji J.L.
Dobrý den, pokud chceme ubytování pro tři osoby, zaplatíme si poukaz pro dvě osoby a jaká cena za stejné služby (ubytování, polopenze) bude pro třetí osobu?
48€ na dve noci s polpenziou
Pekný deň ešte prajem
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt u vás v termínu od 23.-26.2.,tzn.varianta na 4 dny kdykoliv pro 2 dospělé a 2 děti (8 a 6 let) s polopenzí pro všechny. Děti zaplatíme na místě a za dospělé si máme koupit přímo voucher na termín? Děkuji za odpověď, Klímková.
Dobrý den, Ivano, poradím Vám, aby jste se ohledně přistýlek a
polopenze obrátila přímo na hotel hotelgader@hotelgader.eu
+421 908 907 466. Poté stačí koupit voucher na termín. Hezký
den :)
Dobrý den,máte ještě nějaké volné termin na víkend v lednu nebo v únoru?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko, pro co nejpřesnější informace kontaktuje přímo hotel. Hezký den :)
Dobrý deň sa praje áno v týchto mesiacoch ešte máme voľné ubytovanie
na hoteli
Prajem pekný deň
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt ve dnech 1.-5.5.2019. Jsme
2 dospělí a dítě 8 let. Dopláceli bychom tedy 12×4 = 48 Eur za
polopenzi dítěti? Místní poplatek se platí i za dítě? Je nějak
zohledněno, že 30% sleva na skipasy v květnu zřejmě neuplatníme a jestli
ano, jak? Dítě bude spát na přistýlce?
Děkuji za zodpovězení dotazů. :-) Hezký den. Alena
Dobrý deň
Áno ten doplatok za dieťa máte správne
Poplatok obci za platí za každé lôžko ubytované
Dieťa bude späť na normálnej posteli ak tak budete ubytovaný na
trojoostelovej izbe
Prajem pekny deň Hotel Gader
Dobrý den. A polopenzi pro 6ti leté dítě musím dokupovat? Nebo tam může být bez jídla zdarma?
Dobrý deň sa praje
Ano ak nebudete mať záujem dieťa tým pádom môže byť zdarma
Dobrý den, je v ceně i snídaně?
Dobrý den, Martine, ano, v restauraci si pochutnáte na servírovaných snídaních i večeřích. :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,chci se zeptat zda je volny termin od 24,6, do29,6,2019 pro dva dvouluzkove pokoje?Dekuji Lišková
Dobrý den, Miluše, ohledně volných termínů kontaktujte přímo hotel: hotelgader@hotelgader.eu, +421 907 525 976 nebo +421 919 365 828. Dostupnost termínů si lze ověřit také přímo v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu,poté na kolonku Koupit a termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Hezký den