Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Eva Kratinová
Dobrý den, snažím se už několikátý den nahrát fotky pro vyhotovení
fotomagnetek, ale po stistknutí tlačítka „nahrát vybrané foto“ mi
běží více než hodinu (poté to vzdám) výzva VYČKEJTE PROSÍM. Čím je
to způsobené? Nejsem tak vůbec schopna nahrát jedinou fotku. Děkuji,
Kratinová
AZ FOTO
Dobrý den Evo, vyzkoušejte prosím z jiného prohlížeče (Firefox,
Chrome). Pokud se ani tak nezadaří, můžete objednávku poslat na email foto@azfoto.cz . Děkujeme
Hana
Dobrý den,
než koupím voucher, tak se chci jen ujistit. Na každou magnetku si mohu dát
jiné foto nebo budou všechny stejné.
Děkuji za odpověď
AZ FOTO
Dobrý den Hano, na každou magnetku si samozřejmě můžete dát jinou
fotku. Děkujeme
Michaela Müllerová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na možnost zkombinovat více objednávek
do jedné. Pokud nebudu vyzvedávat na pobočce a chtěla bych si magnetky
nechat zaslat, musím v případě tří objednávek zvolit třikrát
s poštovným nebo bude stačit, když budu objednávat najednou pouze jednou
s poštovným a zbylé bez? Předem děkuji za odpověď.
AZ FOTO
Dobrý den Michaelo, na jedno poštovné lze zaslat 2 sady magnetek. Zakupte
tedy 2× s poštovným a jednou bez. Při objednávce magnetek potom vložte
vše do jedné objednávky. Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, snažím se už několikátý den nahrát fotky pro vyhotovení fotomagnetek, ale po stistknutí tlačítka „nahrát vybrané foto“ mi běží více než hodinu (poté to vzdám) výzva VYČKEJTE PROSÍM. Čím je to způsobené? Nejsem tak vůbec schopna nahrát jedinou fotku. Děkuji, Kratinová
Dobrý den Evo, vyzkoušejte prosím z jiného prohlížeče (Firefox, Chrome). Pokud se ani tak nezadaří, můžete objednávku poslat na email foto@azfoto.cz . Děkujeme