Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat ohledně dětí a platby za ně. 7mi
letý syn je nám jasný – 250Kč za noc a snídani, ale máme ještě
2,5letou dcerku a píšete, že je zdarma bez nároku na stravu a vlastní
lůžko. Spaní chápu, vyřešili bysme společným v jedné posteli,
případně cestovní postýlkou, ale snídaně pro ni by stála kolik, prosím?
Nebo bysme jí měli vzít stravu vlastní? A dále, lze u Vás přikoupit
i večeře a obědy, Děkuji za odpověď.
HOTEL ZLATÝ POTOK
Dobrý den, snídaně pro dcerku by byla zdarma, obědy a večeře lze
samozřejmě dokoupit. Hotel Zlatý Potok
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat ohledně dětí a platby za ně. 7mi letý syn je nám jasný – 250Kč za noc a snídani, ale máme ještě 2,5letou dcerku a píšete, že je zdarma bez nároku na stravu a vlastní lůžko. Spaní chápu, vyřešili bysme společným v jedné posteli, případně cestovní postýlkou, ale snídaně pro ni by stála kolik, prosím? Nebo bysme jí měli vzít stravu vlastní? A dále, lze u Vás přikoupit i večeře a obědy, Děkuji za odpověď.
Dobrý den, snídaně pro dcerku by byla zdarma, obědy a večeře lze samozřejmě dokoupit. Hotel Zlatý Potok