Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Podzim v horském hotelu ve Špindlerově Mlýně s wellness a polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery:
- Před zakoupením voucheru je doporučeno ověřit si dostupnost vámi vybraného termínu pobytu na tel. 499 433 368 (recepce je k dispozici 24 hod. denně).
- Po zakoupení voucheru proveďte rezervaci v co největším předstihu na e‑mailu zatisi@hotel-zatisi.com nebo na tel. 732 966 643 (rezervace Po-Pá 8.00–16.00).
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- 0–5,9 let: zdarma bez nároku na lůžko (dětská postýlka zdarma)
- 6–11,9 let: 350 Kč / noc s polopenzí
- 12–17,9 let: 580 Kč / noc s polopenzí
- Osoby od 18 let: 680 Kč / noc s polopenzí
- Volný vstup do 2 dětských heren v hotelu a na venkovní dětské hřiště po celou dobu pobytu
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc (nutné nahlásit předem)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 12 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 12 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
A zda lze u vas platit benefitem plus?
Zaměstnanecké benefity lze také využít. Pro více informací nás kontaktujte telefonicky, prosím. Děkujeme..
Dobry den,mate nejaky volny vikend ted v listopadu ten balicek za 3390kc.
Dobrý den Lucko, děkujeme za dotaz. K dispozici máme Dvoulůžkové
pokoje Comfort plus za příplatek, některé i s balkonem.
Termín: 09.-11.11. či 16.-18.11. Kontaktujte nás prosím telefonicky či
emailem. Děkujeme. S pozdravem
Lenka Štálíková
Hotel Zátiší
Zdravím chtěla jsem se zeptat na kolik by me vyšla u vás dovolená na 8 – 9dní. Dva dospělý a jedno dítě 9let.V měsíci června.Předem moc děkuji.
Dobrý den paní Jano, děkujeme za dotaz. Prosím, kontaktujte nás
telefonicky nebo emailem. Nabídneme Vám výhodný balíček.
Děkujeme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Lenka Štálíková
Hotel Zátiší
Dobrý den,
rád bych se zeptal jak to dopadlo s opcema na volné pokoje v termínu
23.11.-25.11.
Děkuji a přeji krásný den.
David Trnka
Dobrý den pane Trnko, kontaktujte nás, prosím, telefonicky nebo emailem,
k dispozici máme pokoje Comfort plus.
Budeme se těšit.
S pozdravem
Lenka Štálíková
Hotel Zátiší
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda-li se dá u Vás platit i flexi pass poukázkami?
:) V případě, že ano, tak bych se ještě chtěla zeptat zdali máte volný
pokoj pro 2 na 2 noci příští týden(nejlépe PO-ST)?
Děkuji, Sandra.
Dobrý den paní Kuncová,
děkujeme za dotaz. Poukázkami FlexiPass hradit pobyt přes slevový portál
nelze. V listopadu máme již jen pár termínů od středy do neděle.
V případě zájmu o rezervaci konkrétního termínu nás, prosím,
kontaktujte telefonicky či emailem.
Krásný den! S pozdravem Lenka
Dobrý den,
prosím je volný termín o víkendu 23.11.-25.11.
Děkuji a hezký den,
David Trnka
Dobrý den pane Trnko,
děkujeme za dotaz. Prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem
začátkem listopadu, do 31.10. máme ještě nějaké pokoji v opci.
Pěkný den!
S pozdravem Lenka
dobry den,mohu se zeptat na termin 28–30.10? dekuji
Dobrý den paní Vrabcová, děkujeme za dotaz. Máme k dispozici
dvoulůžkový pokoj Standard s oddělenými lůžky. V případě zájmu nás
kontaktujte telefonicky nebo emailem. Děkuji, s přáním pěkného dne
Lenka
Dobry vecer, nemohu zadat rezerve od 14.12.-17.12. ikdyz mate volne terminy a v nabidce pisete, ze terminy na 3 noci si mohu zvolit kdykoliv a tam mi to nabizi zase neco jineho… prosim o vysvetleni. Dekuji Lucie Kralova
Dobrý den paní Králová, pokoje již byly na online vyprodané. Prosím,
kontaktujte nás telefonicky, nabídneme možnost rezervovat jiný typ pokoje.
Děkujeme, s pozdravem
Lenka Štálíková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volno o víkendech 16.-18.11. nebo 23.-25.11? Děkuji, s pozdravem Hájková
Dobrý den paní Hájková, volné pokoje máme k dispozici v termínu 16.-18.11.2018. Můžete si např. zvolit i Comfort plus pokoj s balkonem a krásným výhledem na hory. Budeme se těšit. Hezký den! S pozdravem Lenka
Dobrý den,
Měla bych zájem o vaší nabídku ohledně prodlouženého wellness vikendu
pro 2osoby na 3noci
Chtěla sem se zeptat jestli je možné objednat domluvit maséra,pedikuru a
manikuru
Nenašla sem totiž nic takového ve vaší nabídce
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den
Vacikarová Marcela
Dobrý den, paní Vacikarova,
děkuji za Váš dotaz. Masáže a mani či pedikúru nabízíme v našem
partnerském hotelu: Wellness hotel Windsor (www.hotel-windsor.cz)
Manikúra: Windsor, p. Marxová +420 739 087 330
Thajské masáže: Windsor, recepce 499 405 911.
Krásný den.
Štantejská
Dobrý den, mohu se zeptat zda máte volný termín od 29.10. – 31.10. ? na dvě noci pro dvě dospělé osoby a jedno dítě 1,5 roku..děkuji moc za odpověď, Čiháková.
Dobrý den, paní Čiháková,
bohužel máme obsazeno. Volné máme všechny listopadové víkendy
+14.-16.11.2018
Hezký den
Štantejská Petra
Dobry den nemate jeste volno na tento vikend 28–30.9? Jeden pokoj pro dve osoby dekuji gulichova
Vážená paní Gulichová,
tento týden od 27.9. – 30.9. máme volný jen jeden pokoj Economy twin
s oddělenými lůžky. Je to náš nejmenší pokoj. Ostatní víkendy
v říjnu jsou též téměř plně obsazeny a volné jsou pokoje stejného
typu Economy twin. Pokud budete mít nějaké dotazy ohledně ubytování
můžete nás kontaktovat přímo na recepci na číslo 499 433 368 nebo na
e-mail recepce@hotel-zatisi.com.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Štěpán Dražan,recepční.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda byste neměli volný pokoj pro dva od 26. 9 do 30. 9. Jsou to vlastně 4noci. Děkuji za odpověď Svobodová
Dobrý den, Lenko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné zarezervovat
3 noci v období 1.10.-14.10.2018 pro dvě osoby a dále se chci zeptat, zda
je wellness privátní či zde má přístup více návštěvníků.
Děkuji za odpověď
Dobrý den paní Bravencová, je mi líto, v tomto termínu již nemáme volný pokoj na 3 noci k dispozici. Mohu nabídnout pobyt na 2 noci. V hotelu Zátiší nabízíme privátní Spa, v hotelu Windsor je wellness otevřené pro veřejnost. Přeji krásný den! Lenka
Dobrý den. Bylo by prosím volno pro dva dospělé + 1 dítě 10 let na
4 dny a tři noci od 26.10. do 29.10 ?
Děkuji Šusta.
Dobrý den, Karle, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli máte volný termín od 26.10.-29.10.2018 nebo nějaký víkend v říjnu pro 2 dospělé a 1 dítě 8 let, děkuji za odpověď, Křivánková
Dobrý den paní Křivánková, v říjnu máme k dispozici tyto
víkendové termíny:
12.-14.10., 19.-21.10.2018
Hezký den!
Lenka
Dobrý den, online rezervace jde udělat až od listopadu, znamená to, že do té doby jsou víkendové pobyty obsazené?
Dobrý den, paní Machová, ano, bohužel. Volné termíny jsou ty zeleně označené. Hezký den :-)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volné místo v termínu od
24.9 do 26.9.
Děkuji Weberová
Dobrý den paní Weberová, ano, volné pokoje máme k dispozici. Krásný den! Lenka
Dobrý den, měli byste volno 28.9.-30.9.2018, byli bychom 2 dospělé osoby a 4 děti ve věku 3, 3, 6 , 8 let. Děkuji za odpověď
Dobrý den paní Jano, je mi líto, tento termín je již plně obsazen.
Děkujeme za pochopení. Hezký den! Lenka
Dobrý den, kdybych si vzal s sebou 2 malý pejsky tak se za každého
platí 250 nebo bych mohl počítat za oba na noc 250?
Dekuji
Lukas Němeček
Dobrý den pane Němečku, za každého domácího mazlíčka účtujeme 250,– Kč/noc. Děkujeme za pochopení. Pěkný den, Lenka.
Dobrý den,
Rádi bychom přijeli na víkend (možná o den prodloužený) 14–16.12.
Dve rodiny – jedni bez dětí, a my naopak tři děti – 0 let, 2 roky a
4 roky. Je možné Vaši nabídku využít?
Děkuji předem za odpověď,
Bartnicki
Dobrý den pane Bartnicki, ano, v tomto termínu tuto nabídku můžete využít. Pěkný den, Lenka.
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli máte volno pokoj od 13.9–16.9.Děkuji Černá
Dobrý den paní Černá,
slevový balíček lze uplatnit od 23.09.2018.
V uvedeném termínu nemáme volné pokoje k dispozici.
Děkuji. S pozdravem Lenka.
Dobrý den, měl bych moc velký zájem o pobyt v horském hotelu, ale až v březnu 2019. Je to možné si to přeobjednat? Nebo je ještě brzy?Miloslav
Dobrý den pane Miloslave,
ohledně rezervace v březnu příštího roku nás prosím kontaktujte přímo
na emailu zatisi@hotel-zatisi.com.
Rádi Vám zašleme nabídku.
Děkuji, Lenka.
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jak to prosim vás máte s volnými termíny o podzimních prazdninach?Jsme dva dospělí+dítě 9 let. Děkuji .Jana Fejková
Dobrý den paní Fejková,
zatím máme volné pokoje k dispozici.
Pěkný den!
Lenka
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by byl volný termín od
25.9.-27.9.2018. Jsme dva dospělí a malý pejsek yorkšír. Jednalo by se
nabídku ve všední dny s polopenzí.
Děkuji předem Prošková
Dobrý den paní Prošková,
volné pokoje máme k dispozici.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Lenka
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda máte volno v době od 29.8.-1.9.2018. Jsme dva
dospělí a dítě 14 let + malý psík. \prosím o celkovou cenu
s polopenzí. Děkuji
Dobrý den paní Vacková, tento slevový balíček nabízíme od 23.09.2018. Nicméně Vám můžeme nabídku na tento termín zaslat. Kontaktujte nás prosím na emailu zatisi@hotel-zatisi.com. Těšíme se. S pozdravem Lenka.
Dobrý den, ráda bych tento voucher zakoupila pro mě, maminku a malou
sestru – jak se řeší ubytování dětí (píšete ubytování na
dvoulůžkovém pokoji) – bude v jiném pokoji s nějakým příplatkem,
nebo je to jinak?
Předem děkuji za odpověď.
Šárka
Dobrý den paní Chocholová, v popisu balíčku se můžete dočíst
i o jiných možnostech pobytu, např. v pokoji Comfort plus či v Rodinném
pokoji za příplatek.
Krásný den
Lenka
Dobrý den,je prosím pobyt možné zaplatit posláním peněz z mého účtu na váš účet? Děkuji Andrea Malá
Dobrý den paní Malá, pobyt hradíte Slevomatu, tudíž tuto otázku směrujte na ně, prosím. Děkuji. Lenka
Dobrý den, chci darovat poukaz jako dárek. termín si vybere majitelka sama. jak objednat poukaz, nabízí mi to vyplnění termínu. Děkuji, zdraví B. Majerová
Dobrý den paní Majerová, pouze zakupte voucher, nezadávejte online rezervaci. Děkuji. Pěkný den! Lenka
Dobrý den,měl bych zájem o termín 27.9–30.9.2018 pro 2.dospělé a
2.děti,ale nejde objednat,je plně obsazeno?
Děkuji za odpověď
Dobrý den pane Zimáku,
ano, tento termín je již plně obsazen.
Děkujeme za pochopení.
Lenka
Dobrý den, prosím o informaci, jak se řeší strava pro menší děti ( 2,5 roku ). Děkuji Alena Hořáková
Dobrý den paní Hořáková,
pro děti si můžete připlatit polopenzi za 80,– Kč/den. Podáváme menu
o 3 chodech se salátovým bufetem.
Přeji krásný den!
Lenka
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je volný termín od 24.8.do 26.8.pro tři dospělé osoby s polopenzí.Jde to prosím hradit fakturou přes FKSP?
Dobrý den paní Marová, pobyt lze uskutečnit od 23.09.2018. Pro rezervaci v srpnu nás kontaktujte přímo na emailu: zatisi@hotel-zatisi.com. Rádi Vám zašleme nabídku. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lenka
Dobrý den ,
Měl bych dotaz zdali by jste měli volné 2 pokoje v termínu od 21.8 do
23.8 2018
Jednalo by se o 2× 2 osoby.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den pane Mokrý,
pobyt lze uskutečnit od 23.09.2018. Pro rezervaci v srpnu nás kontaktujte
přímo na emailu: zatisi@hotel-zatisi.com.
Rádi Vám zašleme nabídku.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Lenka
Dobrý den,
lze změnit již objednaný termín pobytu? Pokud ano, za jakých podmínek?
Děkuji Ruth
Dobrý den paní Ruth,
napište nám do emailu, jaký termín si přejete změnit, nový termín,
v rámci platnosti voucheru, Vám potvrdíme.
Pěkný den, Lenka
Dobrý den, proč mi nejde objednat pobyt o víkendu (nástup pátek)
v období 28.-30.9.?
Děkuji Irena
Dobrý den paní Ireno, tento termín je již obsazený.
Děkujeme za pochopení.
Pěkný den!
Lenka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chceme dát pobyt u vás jako dárek – překvapení. Uvádíte, že je možné se u vás ubytovat i se psem. Je to tedy možné i se dvěma rhodezskými ridgebacky? Děkuji za brzkou reakci.
Dobrý den paní Dano,
děkujeme za dotaz, ano, ubytujete se u nás s jakýmkoli psem. Cena: 250,– Kč / 1 pes / 1 noc.
Těšíme se na Vás!
Krásný den!
S pozdravem
Lenka Štálíková
Hotel Zátiší