Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
3–4 dny v Peci pod Sněžkou: plná penze, all inclusive nápoje i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte přes webové stránky v dostatečném předstihu a uvádějte kód zakoupeného voucheru.
- Důležité:
- Vstup do wellness zóny je nutné objednat minimálně 3 hodiny předem u personálu chaty.
- V celém objektu chaty platí zákaz kouření, konzumace vlastních alkoholických nápojů a vaření vlastních pokrmů.
- V areálu chaty a blízkého okolí se vyskytují domácí zvířata, zároveň se mohou zvířata (hostů) pohybovat i po interiéru chaty.
- Dítě do 2,9 let: zdarma
- Dítě od 3 do 11,9 let: doplatek 550 Kč/noc včetně all inclusive balíčku (bez alkoholických nápojů!)
- Dítě od 12 do 17,9 let: doplatek 650 Kč/noc včetně all inclusive balíčku (bez alkoholických nápojů!)
- Dospělá osoba: 750 Kč/noc včetně all inclusive balíčku
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc, nutná domluva předem
- Wi-Fi zdarma (heslo: orlik123)
- Parkování zdarma (parkování u objektu zdarma, pokud na příjezdové cestě neleží sníh; případně placené veřejné parkoviště za 125 Kč/noc v centru města)
- Rezervaci můžete 30 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 30 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, prosím Vás chtěla bych se zeptat, jestli by bylo možné si pronajmout pokoj pro dva, v termínu od 27. nebo 28.9. do 30.9.? A mohli bychom přijet se dvěma pejsky? Děkuji moc 😊
Dobry den,
mame jeste volny pokoj v tomto terminu.
S pratelskym pozdravem,
Libor Sindelar
Dobrý den,
měla bych dotaz ohledně kapacity pokojů.
Mohu poprosit o seznam víkendů (pátek-neděle), ve kterých by v měsíci
říjnu bylo možné využít tento voucher?
Jednalo by se o 2 osoby.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Soukupová
Dobrý večer, všechny víkendy jsou zatím volne.
S pozdravem Libor Sindelar
Dobrý den,
bylo by možné ještě zamluvit pobyt pro 1 osobu v týdnu od
27–31.8.2018 na 3–4 dny?
Dobry den,
bohuzel jsme jiz plne obsazeni.
S pratelskym pozdravem,
Libor Sindelar
Dobrý den. Je možné platit přes FKSP?
Dobry den,
ano, poslete nam prosim fakturacni udaje na nas email info@chataorlik.cz +
pozadovany text na fakture.
S pratelskym pozdravem,
Libior Sindelar
Dobrý den,
máte prosím volnou kapacitu pro 2 osoby v období od 27.8.-2.9.?
Děkuji
Dobry den,
ano, mame jeste volny pokoj.
S pratelskym pozdravem,
Libor Sindelar
Dobrý den, najdu někde nápojový lístek restaurace prosím?
Dobry den,
nejdete ho v restauraci :-D
S pratelskym pozdravem,
Libor Sindelar, chata Orlik
Dobrý den, kde přesně se chata nachází a je dojezd autem až k chatě
Orlík.
Děkuji Terrichová Lenka
Dobry den,
veskere tyto informace naleznete na nasich webovych strankach.
S pratelskym pozdravem,
Libor Sindelar
Dobrý den,nemáte volný termín 14–16.9 pro šest osob děkuji
Dobrý den,
Ano, v tomto termínu máme zatím stále volno.
S přátelským pozdravem,
Libor Šindelář chata Orlik
Dobrý den,
je možný termín pátek – neděle v září?28.9–30.9. ? pokud ano,
prosím napište cenu a info zda-li je tento termín volný.děkuji
Vaňková
Dobrý den, Jano, Vámi vybraný termín máme k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Pěkný den
dobrý den je ještě volno dvoulužkový pokoj dvě noci polopenze v období 19.7–22.7.díky zdenek botek
Dobry den,
ano, mame stale volny pokoj, poukaz si muzete zakoupit.
S pratelskym pozdravem,
Libor Sindelar chata Orlik
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máte prosím ještě volné termíny na listopadové víkendy ? děkuji
Dobrý den,
Bohužel, již je máme obsazene.
S přátelským pozdravem,
Libor Sindelar