Originální sluneční brýle Wayfarer a Pilot do letních dnů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Jak pouziji slevu 60kreditu?
Dobrý den, s tímto dotazem, prosím, kontaktujte přímo zákaznický servis Slevomat.cz. Moc děkujeme za Váš komentář. S pozdravem tým kasmirlife.cz
Stačí objednat a voucher už se nikde neuplatňuje nebo?
Dobrý den, stačí objednat a za pár dní se můžete těsit na zásilku. S pozdravem tým kasmirlife.cz
Dobrý den
Super sleva
Bryle + obal cca 270 kč
Slevomat
Bryle cca 170kč bez obalu
Hodnota obalu cca 100kč
Slevomat obal 50kč
Slevomat
Bryle+obal cca 220kč
Sleva teda cca 50 kč (cca 18.5%)
No nekup to
Dobrý den, jelikož ve velké části mají zákazníci hlavně a pouze zájem o sluneční brýle je tato akce dělaná přímo pro ně – z historického hlediska prodáváme na slevomatu několikátý rok. Za takovou cenu přímo na eshopu kasmirlife.cz neseženete žádné sluneční brýle. Tudíž se sleva pohybuje mezi 40–50%. Nicméně moc děkujeme za Vaši všímavost. S pozdravem tým kasmirlife.cz
Dobrý den, při objednávce mi naskočil termín doručení až 19.7.
Nebylo by to doručeno dřív? Je možný i osobní odběr ve Vizovicích, ale
potřebujeme je do 14.7
Díky za info
Michal Horalík
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Obvykle objednávky vyřizujeme do několika pracovních dnů, tudíž doba doručení je většinou dřív. Ozveme se Vám na mail, nebo telefonní číslo. S pozdravem tým kasmirlife.cz
Dobry dej, jsou skla polarizacni?
Dobrý den, skla polarizační nejsou. Nicméně mají vysokou ochranu UV 400 a kategorii slunečního filtru 3, která je ideální pro běžné používání. Děkujeme za Váš dotaz. S pozdravem kasmirlife.cz
Dobry den, jaka je prosim sirka ocnice u modelu wayfarer? Dekuji
Dobrý den, šířka očnice je 4,5 cm. Děkujeme za Váš dotaz. S pozdravem tým kasmirlife.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v předcházející akci,jsem si zakoupila troje brýle. Vzala jsem si je na dovolenou. Dvoje z nich se mi zlomily v úplně stejném místě nožičky a to po pár hodinách používání.Přitom brýle jsem si kupovala již podruhé. Předcházející stejné jsou pořád ok a používám je už dlouho. Na dovolenou jsem chtěla mít ty nové. Ty třetí jsou zatím v pohodě. Je možná reklamace a případně jakým způsobem?
Dobrý den, samozřejmě nás moc mrzí, pokud došlo k takovému problému u Vašich brýlí. Možnost reklamace máte v plné míře. Tudíž pošlete všechny možné informace na email info@kasmirlife.cz a budeme to s Vámi řešit individuální cestou. Děkujeme za Váš dotaz. S pozdravem tým kasmirlife.cz