Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
prosím Vás, máte volný pokoj v termínu 23.-25.11.?
Dekuji
Pension Franko
Dobrý den, v tomto termínu máme volno.
Květa
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 19. –
21.10.2018? Děkuji K.
Pension Franko
Dobrý den, v tomto termínu máme volný pokoj.
Šavrdová
Dobrý den, měla bych zájem o dva dvojluzkove pokoje v termínu
26.10.-28.10.18 je-li jeste volny? A pokud ano byla by mozna pltba na
fakturu?Děkuji za odpověď
Pension Franko
Dobrý den, volno v tomto termínu máme. Pro platbu fakturou nás
telefonicky kontaktujte.
Děkuji.
F.Poláček
Andrea Součková
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj 12.-14.10.2018? Děkuji A.
Pension Franko
Dobrý den, v tomto termínu máme volno.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím Vás, máte volný pokoj v termínu 23.-25.11.?
Dekuji
Dobrý den, v tomto termínu máme volno.