Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Podzimní poznávací exkurze do Osvětimi a Březinky s poutavým výkladem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru vyplňte online formulář.
- Vyberte zakoupený termín (kód): př.V-PZ513 – Osvětim a Březinka
- Vyplňte všechny potřebné údaje včetně nástupního místa.
- Zaškrtněte políčko „Mám slevu / kupón“.
- Do pole „Vložit slevu“ napište kód voucheru. Klikněte na tlačítko „Ověřit platnost slevy (kupónu)“.
- CK pošle smlouvu, tu je nutné potvrdit kliknutím na odkaz uvedený v e‑mailu.
- Při nedodržení výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Pro děti a dospělé platí jednotná cena.
- Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
11.9. jsem u Vás koupila dva lístky na termín 24.11. s nástupem
v Jihlavě, ale do dneška mi nedorazil voucher. Prosím o kontrolu, kde se
mohla stát chyba. Nerada bych, aby se mezitím místa obsadila :( Děkuji,
Klára Hejdová
Dobrý den, Kláro, napište nám na vip.podpora@slevomat.cz a podíváme se na to :) Pěkný den
Dobry den, 11.9. jsem uhradila dve mista v terminu 24.11. Bohuzel do dnesniho dne mi neprislo na email zadne potvrzeni ani voucher. Prosim o kontrolu, kde se mohla stat chyba.Dekuji
Dobrý den, Kláro, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, chci se, prosím, zeptat, jestli budete pořádat exkurze do Osvětimi i v následujícím roce 2019, s trasou přes Brno? Narazila jsem na tuto nabídku bohužel pozdě a než jsme se doma domluvili, tak byly nám vyhovující termíny obsazené. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Lepltová, zájezd určitě budeme pořádat i v příštím roce. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den ,chtěla jsem se zeptat jestli je ještě volno na 29.9. 2018– 4 místa ,nástup Brno. Děkuji Šrajtlová
Dobrý den, paní Šrajtlová, je nám líto, ale termín 29. 9. je již plně obsazen. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, prosím, chci se zeptat- máme objednaný a zaplacený zájezd do Osvětimi dne 29.9.2018 s nástupem v Olomouci pro dva. Přítel mi ale tvrdí, že mu pořád nepřišlo nic, čím se můžeme prokázat u autobusu, že jsme si zájezd zaplatili. A termín se blíží.
Dobrý den, paní Blanko, obdrželi jsme Váš email a odpověď Vám již byla zaslána. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, jsou ještě dvě volná místa v termínu 28.9 odjezd z Prahy? Předem děkuji za odpověď. Šebková
Dobrý den, paní Šebková, ano, v tomto termínu ještě volná místa máme. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den,
mohu se zeptat, v kolik jede autobus z Prahy?? Děkuji
Dobrý den, paní Trantová, neuvedla jste v jakém termínu, nicméně odjezdy z Prahy jsou plánovány na 5:40 – 5:50 hod. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den. Odkud je odjezd z Brna a cca v kolik hodin?
Dobrý den, Richarde, odjezd z Brna je plánován na 9 hod. ráno z rohu ulic Svatopetrská / Černovická. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den. Je možné na zájezd nastoupit v Praze a cestou zpět vystoupit
v Ostravě?
MŠ
Dobrý den, paní Šimková, v případě, že budou na termínu přihlášeni ostravští klienti, není problém tam při zpáteční cestě vystoupit. Pokud by však v Ostravě nikdo nenastupoval, autobus tam zajíždět nebude. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den já mam termín 29.9. kde je odjezd z Brna, kdyz ale vzplnuji formular v moynostech neni. Co mam delat? Děkuji Maštalířová
Dobrý den, paní Maštalířová, v přihlašovacím formuláři na 29. 9. je vše v pořádku. Po rozkliknutí pole „Nástupní místo“ si můžete Brno vybrat. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobry den,
Chtela jsem muzi dat toto jako darek a bohuzel jsem v nevedomosti koupila
posledni misto. Je moznost objednavku zrusit a nebo me ihned informovat
o moznosti zakoupeni jeste jednoho mista na 13.10.? Bohuzel nasledujici termin
uz nemohu, budu ve vysokem stadiu tehotenstvi. Dekuji
Dobrý den, kapacita termínu 13. 10. ještě plně obsazena nebyla. Pár volných míst ještě zbývá. Nevím, jaké poslední místo máte tedy na mysli. Pro více informací kontaktujte CK. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, píšete, že v každém termínu jsou jiná nástupní místa, ale na 13. 10. to nikde vypsané není? Je plánován odjezd z Prahy? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Prockertová, nástupní místa jsou vypsána přímo v popisu akce. Z Prahy se odjíždí vždy. V termínu 13. 10. je pak dále možno zvolit si nástup v Jihlavě, Olomouci, Brně či v Ostravě. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, je v ceně zájezdu i vstupenka? A bude tato nabídla aktuální ještě v měsíci září? Nebo je potřeba objednat a zaplatit již ted? Děkuji za odpověď
Dobrý den, uvedená cena je včetně vstupenky a poplatku za prohlídku. Nabídka bude spuštěna do vyprodání kapacity. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, termín 13.10. je s odjezdem z Brna? Nikde to tam nevidím napsaný. Děkuji
Dobrý den, paní Haičmanová, ano, v termínu 13. 10. je možné, zvolit si nástupní místo v Brně. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den,
mohu se zeptat v kolik hodin je cca odjezd a příjezd do Prahy?
Dobrý den, Soňo, z Prahy 6 od hotelu Diplomat se odjíždí v ranních hodinách, cca okolo 5:40h, návrat je potom v noci okolo 0:30 tamtéž. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den. Koná se zájezd do Osvětimi také některý víkend v září a s odjezdem z Brna? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Milado, aktuálně vypsané termíny na září jsou pátek 28. a sobota 29. 9. Přes Brno se jede ve druhém uvedeném termínu – 29. 9. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den,
cena platí i pro zájemce z Ostravy? Není to příliš – vždyť pojedeme
zhruba 100 km a ti z prahy o 350 km více. Není to divné??
Dobrý den, paní Pinkavová, ano, cena je stejná pro všechna uvedená nástupní místa. Pro více informací kontaktujte CK.
Dobrý den, stačí mi na cestu pouze občanský průkaz nebo je nutný pas ?
Dobrý den, Terezo, na cestu Vám postačí pouze platný občanský průkaz. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, mohla bych se prosím zeptat, zda je mozna vlastni doprava? Jde nam hlavne o vstup a průvodce. Děkuji
Dobrý den, Káťo,
děkujeme za Váš zájem o naše služby. Bohužel zájezd prodáváme pouze
jako celý balíček a vlastní doprava tedy není možná. S pozdravem,
kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, bohužel nám nejde ověřit kupón, pořád nám to píše, že je voucher platný pro jiný termín nebo zájezd. Jak máme postupovat? Díky
Dobrý den, Dušane, kódy voucherů uveďte do Poznámky na konci přihlašovacího formuláře. Pokud by problém přetrvával, kontaktujte nás telefonicky na čísle 737 527 178 nebo emailem recepce@ck2.cz S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den odjezd je ráno ale čas jsem se nikdy nedočetla jsem z Ústí nad Labem tak abych měla spojení DĚKUJI
Dobrý den, Dagmar, odjíždí se brzy ráno od hotelu Diplomat na Praze 6, zpravidla cca okolo 5:40 hod. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dobrý den, chtěla jsen se zeptat jestli je možné udělat odjezd z Plzně?
Dobrý den, paní Šloufová, odjezd z Plzně bohužel možný není. Platí pouze ta nástupní místa, která jsou u akce vypsaná. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,měla bych zájem o dvě místa s nástupem z Hradce Králové v sobotu 3.11.Jsou prosím ještě volná místa?Děkuji za odpověď
Dobrý den, Martino, je nám líto, ale termín 3. 11. je již plně obsazen. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2