Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@723m.cz nebo na telefonu +420 724 636 503. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
bylo by možné při zakoupení dvou voucherů dostat čtyřlůžkový pokoj?
V období od 6.8. na tři noci. Máme dvě děti 9 a 12 let nebo je snad
jiná alternativa? Děkuji s pozdravem Hrbek
Aneta
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, zda by byl volný pokoj pro 2 osoby na
5 denní pobyt (4 noci) v termínu od 11. 8. – 19. 8. Mnohokrát děkuji
a přeji hezký den.
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto, dostupnost termínu máte uvedenu přímo v nabídce.
Stačí si rozkliknout vybranou variantu a poté kliknout na tlačítko Koupit
na termín. Před Vámi se zobrazí kalendář se všemi aktuálně volnými
kapacitami hotelu. Vámi vybraný termín je již bohužel obsazený.
Pěkný den
Eva Ryžáková
Dobrý den,
chtěla bych vědět, jestli máte volný termín pro 2 lidi / starší/,
v termínu po 16. 7. 2018 .
A pokud ano, kdy jsou u vás nástupní dny, nebo můžema prijet
kdykoliv?
Děkuji a jsem s pozdravem.
Eva Ryžáková
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, volné termíny v červenci máme od 11–15.7. Další
v současné době v srpnu 26–31.8. Pěkný den
Šárka Vlčková
Hezký den, máme malého pejska – 8kg – žije s námi v bytě, je
bezproblémový, spí ve vlastním pelíšku. Bylo by možné s ním přijet a
za jakých podmínek?
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko, jak je u nabídky uvedeno – Pobyt s domácími
mazlíčky je možný výhradně po předchozí domluvě za případný
příplatek (dle velikosti). Je tedy potřeba kontaktovat hotel a domluvit se
s nimi na e-mailu info@723m.cz nebo na telefonu
724 636 503. Pěkný den
Martina Pašková
Dobrý den,
můžeme přijet se dvěma psy (dvě feny zlatého retrívra, zvyklé na život
v domě)?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, jak je u nabídky uvedeno – Pobyt s domácími
mazlíčky je možný výhradně po předchozí domluvě za případný
příplatek (dle velikosti). Je tedy potřeba kontaktovat přímo hotel na
e-mailu info@723m.cz nebo na
telefonu 724 636 503. Pěkný den
Veronika Ťoupalová
Dobrý den, bylo by volné místo pro dva v termínu od 19.8.? Předem
děkuji za odpověď.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, zda by byl volný pokoj pro 2 osoby na 5 denní pobyt (4 noci) v termínu od 11. 8. – 19. 8. Mnohokrát děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Aneto, dostupnost termínu máte uvedenu přímo v nabídce. Stačí si rozkliknout vybranou variantu a poté kliknout na tlačítko Koupit na termín. Před Vámi se zobrazí kalendář se všemi aktuálně volnými kapacitami hotelu. Vámi vybraný termín je již bohužel obsazený. Pěkný den