Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
3 až 6denní dovolená v Jeseníkách s wellness i degustačním pivním prkénkem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu info@hotelslezan.cz nebo na tel. 554 711 907.
- 1 dítě do 8,99 let včetně zdarma (bez nároku na jídlo, wellness a welcome drink)
- Cena za polopenzi pro dítě 200 Kč/den
- Každé další dítě bez rozdílu věku ubytování 300 Kč/osoba/noc, polopenze 200 Kč/os./noc
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc po předchozí domluvě
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer,
je možné si zakoupit 2 pobyty pro 1 osobu a tím si prodloužit pobyt ze
3 na 6 dní?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano kumulace voucherů je možná, pouze upozorňuji, že se jedná o pobyt na
dvě noci, tudíž nákupem dvou voucherů se pobyt prodlužuje na 4 noci
(5dní).
S pozdravem
Lukáš, recepce
Dobrý den ,nástup máme 20 .srpna se ještě jsem nedostal voucher.
Dobrý den, Josefe, voucher jsem Vám poslal ještě jednou. Podívejte se taky do složky Spam a nebo Hromadné, kam občas e-mail zapadne. Najdete ho také ve svém účtu v sekci Mé nákupy. Užijte si pobyt :) Pěkný den
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat,zda je ještě nějaký volný termín pro dvě osoby na dvě noci..v týdnu od 23.7.-27.7.2018? Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Evo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Dobrý den, když bychom jeli 3 osoby dospělé, je možné dostat prosím 1 dvoulůžkový pokoj a jeden 1 lůžkový pokoj? Děkuji
Dobrý den,
určitě Vám můžeme dát dvoulůžkový a jednolůžkový pokoj jen to když
tak nahlaste při vytvoření rezervace.
S pozdravem
Bortlová
recepce
Dobrý den. Prosím máte ještě volné pokoje od 30.7.-3.8. pro dva + dítě 10 let. A bylo by možné voucher zaplatit přes firemní benefity? Děkuji za odpověď. Krásy podvečer Hrudikova
Dobrý den,
v tomto termínu už bohužel volné pokoje nemáme.
S pozdravem
Bortlová recepce
Dobrý den, byl by možný termín v rozmezí 18.-22.7. na 2 noci? Díky za odpověď.
Dobrý den,
v tomto termínu už bohužel volné pokoje nemáme.
S pozdravem
Bortlová
recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte volný termín od 30.6. – 3.7. popřípadě v datu od 5.7. – 8.7.? Na 3 noci. Díky předem za odpověď
Dobrý den, mate prosim ještě volný termín 4.-7.7.2018?děkuji za informaci.
Dobrý den,
v tomto termínu máme posledních pár pokojů, rezervovat si je můžete na
e-mailové adrese info@hotelslezan.cz.
S pozdravem,
Hanáková
recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den ,chtěli jsme 3denní pobyt 21.9–23.9 a při objednávce nám to ukazuje sobotu plnou,že nelze objednat a když jsme koukali u známých,volno bylo a půl hodiny na to už ne ,tak by mne zajímalo jaká je skutečnost,děkuji Prokopec
Dobrý den, Pavle, nabídka již bohužel skončila. V tomto případě, který popisujete se nejspíš jednalo o to, že si někdo vložil daný termín do košíku a chtěl jej uhradit. Poté se mohl rozmyslet a košík zrušil a tak se kapacita opět uvolnila a byla k dispozici v prodeji. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace. Věřím, že Vás zaujme i některá z našich dalších nabídek na Slevomatu :) Krásný den