Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru je třeba pobyt rezervovat na telefonním čísle: +421 917 188 453 nebo na telefonním čísle: +421 41/285 80 10 v době od 8.00 do 21.00 hod. nebo prostřednictvím e‑mailu: info@guldiner.sk . V případě zájmu o pokoj s přistýlkou si ověřte její dostupnost předem prostřednictvím telefonu či e‑mailu před zakoupením voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). Pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem, je důležité předem informovat recepci.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, vidíme volný termín 5.7.-8.7., ale nelze rezervovat a telefon
nikdo nebere… Děkuji za pomoc a hezky večer, Zachárkovi
Slevomat.cz
Dobrý den, Heleno, bohužel tento termín není k dispozici.
Pěkný den
Jan Jarolím
Dobry den, chteli bychom jet k Vam na 8 noci 2 dospeli, syn 7 let a
1 rok.Postylku pro maleho mame.Meli byste volno od 14.7 do 22.7 a lze to
koupit kombinaci voucheru nebo jinak?Dekuji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, vidíme volný termín 5.7.-8.7., ale nelze rezervovat a telefon nikdo nebere… Děkuji za pomoc a hezky večer, Zachárkovi
Dobrý den, Heleno, bohužel tento termín není k dispozici. Pěkný den