Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
3–5denní pobyt ve Špindlerově Mlýně s polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny:Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 499 433 242.
- SPECIÁLNÍ AKCE: Při koupi 2 poukazů na 3 noci, dostanete 7. noc se snídaní zdarma!
- Děti do 2,99 let bez nároku na lůžko a stravu mají pobyt zdarma.
- Dítě 3–14,99 let lůžko s poloviční polopenzí:
- 1050 Kč/2 noci
- 1350 Kč/3 noci
- 1650 Kč/4 noci
- Další osoby nad rámec voucheru ve věku 15 let a starší vč. služeb ve voucheru:
- 50% sleva z ceny voucheru (lůžko + polopenze + extra služby)
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/1 zvíře/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobrý den,potřebovala bych na 11náctýho do 16ctýho někam jed s malozu desetiletou holkou kolik by nás to stálo?
Dobrý dne, paní Rylichová
Děkujeme za Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 11. 8. – 16. 8. 2018 (5 nocí) v Alpském
hotelu volnou kapacitu ještě máme. Přejete-li si zaslat cenovou nabídku,
popřípadě vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volnou kapacitu ubytování od
6.8.-9.8. pro 2 dospělé a 2 děti věk 3 a 5 let.
Velice děkuji za odpověď Svátová Lucie
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Pěkný den
Dobrý den, vážená paní Svátová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 6. 8. – 9. 8. 2018 v Alpském hotelu***+ volnou
kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci
čtyřlůžkového pokoje, kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volné dva dvoulůžkové pokoje v termínu od 6.-9. nebo od 7.-10. srpna? Předem moc děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Markéto
V poptávaném termínu 6. 8. – 9. 8. 2018 v Alpském hotelu***+ volnou
kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci,
kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda máte volný termín na víkendový pobyt pro dvě
osoby od 10.8. – 12.8.
Předem Vám děkuji za odpověď.
S pozdravem
Kynčlová Monika
Dobrý den, Moniko, dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí rozkliknout vybranou variantu a poté kliknout na Koupit na termín. Před Vámi se zobrazí kalendář s volnými termíny hotelu. Bohužel Vámi vybraný pobyt je již obsazený. Nejbližší aktuálně volné datum je od 11.8. – 13.8.2018. Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda byste měli volný jeden dvoulůžkový pokoj od 6.7–8.7.? Děkuji
Dobrý den, vážená paní Markéto
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V Alpském hotelu***+ mohu nabídnout termín 7. 7. – 9. 7. 2018.
V případě dotazů či připomínek mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobry den, chtela bych se zeptat jestli mate nejake volne terminy od 1.7 do 6.7.2018. Pro dve osoby na 4noci. Dekuji Cernohousova
Dobrý den, vážená paní Černohousová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 1. 7. – 5. 7. 2018 v Alpském hotelu***+ volnou
kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci,
kontaktujte mě na: sales@hotelklik.cz
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat.
S pozdravem,
Mgr. Žaneta Klampflová, DiS.
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Zdravím,je možné platit voucher bankovním převodem?
Dobrý den, paní Kovácsová
Bankovní převod je jedna z možností platby.
Žaneta Klampflová
Dobrý den je možné si u Vás rezervovat pobyt pro 2 osoby na termín 23.7–27.7.2018.Děkuji za odpověď Petra Kovácsová
Dobrý den, vážená paní Kovácsová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 23. 7. – 27. 7. 2018 v Alpském hotelu***+
volnou kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci,
kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem,
Mgr. Žaneta Klampflová, DiS.
Sales manager
sales@hotelklik.cz
dobrý den prosím o potvrzení rezervace pobytu v termínu 16–20,7,2018 pro 2 osoby
Dobrý den, vážený pane Fáborský
Vytvořila jsem Vám předběžnou rezervaci:
Alpský hotel***+
Termín: 16. 7. – 20. 7. 2018 (4 noci)
Počet osob: 2 dospělí
Pokoj: dvoulůžkový pokoj
Prosím o zaslání kódu Vašeho voucheru nejpozději do 7 dnů (tj. do
30. 6. 2018) na: sales@hotelklik,cz.
Následně obdržíte potvrzení rezervace.
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý večer, včera mi byl od Skrz.cz zaslán mail o prověřování volného termínu a případné předběžné rezervaci pokoje v Alpském hotelu, Mám zájem o termín 30. 7. 2018 – 2. 8. 2018 – dvě dospělé osoby. Měl mi být potvrzen dnes (20.6.). Doposud (už je 22:22) jsem potvrzení termínu nedostala. Ani na mail, ani v SMS. Proč to tak dlouho trvá? Děkuji za odpověď. S pozdravem Hana Vichová
Dobrý den, vážená paní Víchová
Omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti, ale portál Skr.cz mě ohledně Vaší
poptávky nekontaktoval.
Předběžná rezervace Vám může být potvrzena až na základě zaslané
poptávky na: sales@hotelklik.cz.
Kontaktujte mě, prosím, zde. Obratem Vám předběžnou rezervaci
potvrdím.
Předem děkuji a jsem s pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den, ráda bych se informovala, jestli mátě ještě volný termín pro 2 osoby 5.-8–7.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, vážená paní Chytilová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 5. 7. – 8. 7. 2018 v Alpském hotelu*** máme
již plně obsazenou kapacitu. Mohu nabídnout hotel Tři růže***+ (viz https://www.slevomat.cz/akce/1294270-letni-aktivni-pobyt-ve-spindlerove-mlyne)
V případě dotatazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte v termínu 20.-22. 7. 2018
volnou kapacitu pro 4 osoby?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, vážená paní Kozáková
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 20. 7. – 22. 7. 2018 v Alpském hotelu***+
volnou kapacitu ještě máme. Přejete si vytvořit předběžnou
rezervaci?
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
Žaneta Klampflová
Sales manager
Dobrý den, máme malého pejska, může u Vás do jídelny? Děkuji za odpověď. Zrnová.
Dobrý den, paní Zrnová
Pejsci mají v našich hotelech do jídelny a restaurace vstup zakázán.
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
Děkuji za pochopení…
Žaneta Klampflová
Sales manager
Dobrý den, je volný termín od 9.7.-13.7. pro 2 osoby
Dobrý den, vážený pane Marku
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 9. 7. – 13. 7. 2018 v Alpském hotelu***+ volnou
kapacitu ještě máme. Přejete si vytvořit předběžnou rezervaci?
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je vstup do wellness opravdu ničím neomezený? A v jakých časech je možné ho navštívit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, máte prosím ještě volný termín pro 2 dospělé od 8.7. – 10.7.18 nebo 9.7. – 11.7.18? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, vážená paní Šandová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 8. 7. – 10. 7. 2018 v Alpském hotelu***+ volnou
kapacitu ještě máme. Přejete si vytvořit předběžnou rezervaci?
Kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
Dobry den, mame u vas rezervovany hotel v terminu od 12.-15.6. Bohuzel nam do toho neco vlezlo. Je mozne prosim termin posunout 17.-19.6? Predem dekuji za odpoved
Dobrý den, paní Krejčová
V poptávaném termínu 17. 6. – 19. 6. 2018 je v hotelu Alpský již
plně obsazenou. Mohu nabídnout termín 5. – 8. 2018.
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
Žaneta Klampflová
Sales manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den ,mate iste volny termin 24.08–26.08 ? Potrebuji 2 pokoje pro 4 lidi .
Dekuji za odpoved.
Dobrý den, vážená paní Akimová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 24. 8. – 26. 8. 2018 v Alpském hotelu***+ volnou kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz