Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Parádní dovolená na jižní Moravě s pivní exkurzí, degustací i pivní koupelí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru kontaktuje hotel na emailu: recepce@kyjovsky-pivovar.cz nebo tel. 518 614 313.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem či další osobou na pokoji si předem domluvte s recepcí. - Z kapacitních důvodů se doporučuje masáže zarezervovat předem.
- Dítě do 3,9 let s rodiči na lůžku a včetně snídaně zdarma.
- Děti od 4 do 11,9 let včetně snídaně: 450 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (Zvířata nemají povolený vstup do pivních lázní a do pivovaru. Majitelé odpovídají za znečištění způsobené zvířetem a hradí případné čištění.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte, prosím, volný pokoj pro 2 osoby na 2 noci v termínu 10. – 12.8. 2018? Děkuji
Dobrý den.
Omlouváme se, ale máme obsazeno. Děkujme za pochopení.
Ještě jednou dobrý den. Momentálně se nám v tomto termínu uvolnit jeden pokoj. Pro upřesnění rezervace nás prosím kontaktujte na tel.: 518 614 313 nebo 773 795 652. Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den,
chtěli jsme koupit poukaz jako dárek, ale v prodeji jsou jen poukazy platné
do 30.9.18 a to se nestihne. Poukazy s platností do konce října
neprodáváte?
Děkuji za odpovědˇ, s pozdravem
Dobrý den.
V prodeji jsou poukazy s platností do konce září. Na našich webových
stránkách najdete pobytové balíčky platné po celý rok.
S pozdravem
Dobry den, mate volno od 4.8. do 7.8.?
Dekuji za odpoved
Dobrý den, od 4.8. do 5.8. jsme plně obsazeni. Pokud by Vám vyhovoval i jiný termín, neváhejte nás kontaktovat na tel.: 518 614 313 nebo 773 795 652. Děkujeme
Dobrý den.
Protože jsme ze zdr.důvodů neměli možnost zamluvit si dovolenou
dříve,zkouším to teď.Chci se proto zeptat: 1-Mohu sloučit 2 poukaz na
2 noci abych měl 4 noci?
2. Bylo by volno kdykoliv v termínu 21.7–19.8 pro 2 osoby?
Před 2 roky už jsme u Vás byli a líbilo se nám tam.proto chceme
pokračovat .
děkuji
Dobrý den, sloučení poukazu je možné. Pro upřesnění termínu je
lepší zavolat.
S pozdravem
Děkuji Vám za odpověď,
jenom bych se chtěla zeptat jestli , by bylo možné zmíněný termín
(2.8. – 5.8. ) zaplatit až po 15. Červenci. Jelikož mě teď čeká
dovolená v zahraničí, a chtěla bych to zaplatit až po výplatě. Kterou
mám kolem 15. v měsíci.
Moc děkuji za pochopení. Dneska jsem vám 3 krát volala a nemohla jsem se
dovolat
S pozdravem a přáním hezkého dne Michaela Lisníková
Dobrý den, prosím o řešení všech záležitostí kolem rezervací na recepci hotelu na tel:518614313. Děkujeme
Dobry večer, chtěla bych se zeptat na termín od 2.8 – 5.8. 2018 zda-li je volny?
Dobrý den, zatím je volno. Máme poslední pokoje. Pokud máte zájem o pobyt, kontaktujte prosím recepci hotelu na tel.: 518614313. Děkujeme
Dobrý den, byly by volné dva pokoje v termínu 1.8–3.8 nebo 3.8– 5.8? Děkuji za odpověď
Dobrý den. V obou termínech máme zatím volné pokoje.
S pozdravem
Dobrý den, je možný pobyt od 5.-7.7. ? Děkuji Mandíková
Dobrý den.
Máme již plně obsazeno.
S pozdravem
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda se děti platí až na místě při nástupu nebo
již při rezervaci na slevomatu?
děkuji za odpověď
Dobrý den,
za dítě můžete doplatit až na místě, je však nutné, tuto informaci
podat při rezervaci.
S pozdravem
Dobrý večer ,bylo by možno objednat termín 21.6.-23.6. Když jsem chtěla označit rezervaci nešlo mi to.Děkuji Alena v.
Dobrý den, ve Vámi požadovaném termínu je bohužel obsazeno. Můžeme Vám nabídnout termín 20.-22.6. Ohledně rezervace nás prosím kontaktujte telefonicky na te.:518614313. Děkujeme.
Dobrý den, ve Vámi požadovaném termínu je hotel, bohužel, již plně
obsazen.
S pozdravem
dne27.5v10hod14nin.jsem objednal ternínovaný pobyt na tři noci
z nástupem 18.6.2018 dosud nepřišlo potvrzení objednávky.Přišlo pouze
registrace slevomatu.
Pladbu přes Tvisto mě bila zamítnuta tak potřebuji faktůru
k zaplacení.
Další dotaz : Je možno přikoupit ještě jeden poukaz na stejný ternín
nebo posunout posunout oba na jiný nástupní den? Děkuji H.J.
Dobrý den.
Nemám jak ověřit jestli máte rezervaci u nás, protože nepíšete své
jméno a ani číslo voucheru. Ohledně platby se musíte obrátit na Slevomat.
V termínu od 18.6.2018 nemáme žádný volný pokoj. Máme prozatím ještě
jeden volný pokoj na tři noci v termínu od 19.6.208.
V případě zájmu nás co nejdříve kontaktujte.
S pozdravem
Dobrý den, je hotelová koupelna vybavena fenem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Fén není na všech pokojích, ale je možné zapůjčit na
recepci.
S pozdravem
Dobrý den, proč je pobyt na stejnou akci od 1. 7. 2018 o 1 500,– Kč dražší??
Dobrý den. Ceny od 1.7. jsou v hlavní sezonu a proto jsou vyšší, ale
i přesto tato cena je nižší než pultové ceny.
S pozdravem
Dobrý den, bylo by možné si tento pobyt rezervovat i na září?
Děkuji za odpověď Vašenková
Dobrý den. Nyní jsou i v prodeji varianty které jsou platné až do
30.9.2018.
S pozdravem
Dobrý den,
ano, byly aktualizovány nové nabídky. Těšíme se na Vaši rezervaci.
S pozdravem z Kyjova
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měli byste volný pokoj v termínu 28.-30.9. Pro dva dospělé dítě 10let a psa?
Děkuji
Dobrý den. Omlouváme se, ale máme obsazeno. Děkujme za pochopení.