Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Parádní dovolená na jižní Moravě s pivní exkurzí, degustací i pivní koupelí

4,6 / 5 Kyjovský pivovar *** Jižní Morava (mapa) 120 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Kristýna Hašková

Dobrý den, měli byste volný pokoj v termínu 28.-30.9. Pro dva dospělé dítě 10let a psa?
 Děkuji

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den. Omlouváme se, ale máme obsazeno. Děkujme za pochopení.

Milča

Dobrý den, máte, prosím, volný pokoj pro 2 osoby na 2 noci v termínu 10. – 12.8. 2018? Děkuji

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den.
Omlouváme se, ale máme obsazeno. Děkujme za pochopení.

Kyjovský pivovar ***

Ještě jednou dobrý den. Momentálně se nám v tomto termínu uvolnit jeden pokoj. Pro upřesnění rezervace nás prosím kontaktujte na tel.: 518 614 313 nebo 773 795 652. Dě­kujeme a přejeme hezký den.

Faltová Marie

Dobrý den,
chtěli jsme koupit poukaz jako dárek, ale v prodeji jsou jen poukazy platné do 30.9.18 a to se nestihne. Poukazy s platností do konce října neprodáváte?
Děkuji za odpovědˇ, s pozdravem

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den.
V prodeji jsou poukazy s platností do konce září. Na našich webových stránkách najdete pobytové balíčky platné po celý rok.
S pozdravem

Dáša

Dobry den, mate volno od 4.8. do 7.8.?
Dekuji za odpoved

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den, od 4.8. do 5.8. jsme plně obsazeni. Pokud by Vám vyhovoval i jiný termín, neváhejte nás kontaktovat na tel.: 518 614 313 nebo 773 795 652. Dě­kujeme

Milan Vacek

Dobrý den.
Protože jsme ze zdr.důvodů neměli možnost zamluvit si dovolenou dříve,zkouším to teď.Chci se proto zeptat: 1-Mohu sloučit 2 poukaz na 2 noci abych měl 4 noci?
2. Bylo by volno kdykoliv v termínu 21.7–19.8 pro 2 osoby?
Před 2 roky už jsme u Vás byli a líbilo se nám tam.proto chceme pokračovat .
 děkuji

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den, sloučení poukazu je možné. Pro upřesnění termínu je lepší zavolat.
S pozdravem

Michaela Lisníková

Děkuji Vám za odpověď,
jenom bych se chtěla zeptat jestli , by bylo možné zmíněný termín (2.8. – 5.8. ) zaplatit až po 15. Červenci. Jelikož mě teď čeká dovolená v zahraničí, a chtěla bych to zaplatit až po výplatě. Kterou mám kolem 15. v měsíci.
Moc děkuji za pochopení. Dneska jsem vám 3 krát volala a nemohla jsem se dovolat
S pozdravem a přáním hezkého dne Michaela Lisníková

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den, prosím o řešení všech záležitostí kolem rezervací na recepci hotelu na tel:518614313. Děkujeme

Michaela Lisníková

Dobry večer, chtěla bych se zeptat na termín od 2.8 – 5.8. 2018 zda-li je volny?

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den, zatím je volno. Máme poslední pokoje. Pokud máte zájem o pobyt, kontaktujte prosím recepci hotelu na tel.: 518614313. Děkujeme

Kristýna Hovorková

Dobrý den, byly by volné dva pokoje v termínu 1.8–3.8 nebo 3.8– 5.8? Děkuji za odpověď

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den. V obou termínech máme zatím volné pokoje.
S pozdravem

Diana

Dobrý den, je možný pobyt od 5.-7.7. ? Děkuji Mandíková

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den.
Máme již plně obsazeno.
S pozdravem

Jan Janouškovec

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda se děti platí až na místě při nástupu nebo již při rezervaci na slevomatu?
děkuji za odpověď

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den,
za dítě můžete doplatit až na místě, je však nutné, tuto informaci podat při rezervaci.

S pozdravem

Alena

Dobrý večer ,bylo by možno objednat termín 21.6.-23.6. Když jsem chtěla označit rezervaci nešlo mi to.Děkuji Alena v.

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den, ve Vámi požadovaném termínu je bohužel obsazeno. Můžeme Vám nabídnout termín 20.-22.6. Ohledně rezervace nás prosím kontaktujte telefonicky na te.:518614313. Děkujeme.

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den, ve Vámi požadovaném termínu je hotel, bohužel, již plně obsazen.
S pozdravem

Jan Hoda

dne27.5v10hod14ni­n.jsem objednal ternínovaný pobyt na tři noci z nástupem 18.6.2018 dosud nepřišlo potvrzení objednávky.Přišlo pouze registrace slevomatu.
Pladbu přes Tvisto mě bila zamítnuta tak potřebuji faktůru k zaplacení.
Další dotaz : Je možno přikoupit ještě jeden poukaz na stejný ternín nebo posunout posunout oba na jiný nástupní den? Děkuji H.J.

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den.
Nemám jak ověřit jestli máte rezervaci u nás, protože nepíšete své jméno a ani číslo voucheru. Ohledně platby se musíte obrátit na Slevomat. V termínu od 18.6.2018 nemáme žádný volný pokoj. Máme prozatím ještě jeden volný pokoj na tři noci v termínu od 19.6.208.
V případě zájmu nás co nejdříve kontaktujte.
S pozdravem

Věra

Dobrý den, je hotelová koupelna vybavena fenem? Děkuji za odpověď.

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den. Fén není na všech pokojích, ale je možné zapůjčit na recepci.
S pozdravem

Jirka

Dobrý den, proč je pobyt na stejnou akci od 1. 7. 2018 o 1 500,– Kč dražší??

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den. Ceny od 1.7. jsou v hlavní sezonu a proto jsou vyšší, ale i přesto tato cena je nižší než pultové ceny.
S pozdravem

Pavlína Vašenková

Dobrý den, bylo by možné si tento pobyt rezervovat i na září?
Děkuji za odpověď Vašenková

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den. Nyní jsou i v prodeji varianty které jsou platné až do 30.9.2018.
S pozdravem

Kyjovský pivovar ***

Dobrý den,
ano, byly aktualizovány nové nabídky. Těšíme se na Vaši rezervaci.
S pozdravem z Kyjova

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru