Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, dnes jsem se dočetla na CZC.cz ,že je to typ koncovky C USB kabelu k mému telefonu. Objednám a uvidím. Jinak děkuji
Dobrý den, ano, tak snad bude správně, pže já našel zase USB micro B, při nejhorším bychom vyměnili:-) Hezký den.
Dobrý den, prosím chci se zeptat mám telefon Samsung Galaxy J3 2017 j330 a nikde se nemohu dopátrat jakou má koncovku USB zda B nebo C. Děkuji za odpověď
Dobrý den, měl by to být micro B – dle specifikace. Hezký den:)
Dobrý den. Mám Xiaomi, jaký typ konektoru mám objednat? Díky
Dobrý den, to může být různé, záleží jaký typ Xiaomi, každopádně bude to buď USB micro-B a nebo USB-C konektor. Podívejte se prosím např. na stránky Mobilmania.cz, bude tam ve specifikaci uvedeno:) Hezký den.
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, zda bezdrátová nabíječka typu 3 nabíjí iPhone 8. Děkuji
Dobrý den, ano, s iphonem by měla být plně kompatibilní. Hezký den.
Dobrý den, na váš mail jsem psal před 3 dny kopie textu (Dobrý den,
děkuji za odpověď – mám telefon Samsung A3 (2017). Děkuji za
vyřízení. S pozdravem Mgr. Šudřich)
můj mail je uveden, ale pro jistotu ho píšu ještě jednou – sudrich@seznam.cz
Dobrý den, zaslal jsem Vám informace na Váš email. Hezký den.
Dobrý den, dnes jsem dostal balení magnetického kabelu typu C, v němž ale chybí koncovka microUSB do mobilu. Můžete mi ji, prosím, poslat? Děkuji.
Dobrý den, to je nám líto, kontaktujte nás prosím na náš email a napište prosím pro jistotu, jaký máte typ telefonu. Děkujeme. Hezký den.
Dobrý den, děkuji za odpověď – mám telefon Samsung A3 (2017).
Děkuji za vyřízení.
S pozdravem Mgr. Šudřich
Dobrý den, Miroslave, nezapomeňte nám napsat na náš e-mail jak jsme psali :) Pěkný den
Je dobíjení pomalejší než s klasickým kabelem?
Dobrý den, není, na rychlost nemá vliv.
Dobrý den, není možný osobní odběr?
Dobrý den, bohužel momentálně to možné není. Děkujeme za pochopení.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dnes mi přišly Magnetické USB kabely, které jsem kupovala přes Slevomat. Bohužel nejsou to ony. Psal jste mi, že v případě špatné objednávky mi je vyměníte. Je to možné?
Děkuji předem za odpověď. S pozdravem Irena Kolářová
Dobrý den, ano, já si to bohužel myslel, jak jsem Vám psal.. určitě lze, zašlete je prosím zpět na adresu odesílatele a na papírek připište jen, že požadujete výměnu. Děkujeme.