Dobrý den,
včera jsem obdržela růžičku žluté barvy. Byla jsem více než
zklamaná.
Téměř unavený květ byl z jedné části skříplý do krabičky a
skutečnost oproti fotografiím, které uvádíte, byla jiná. Roztomilá
krabička vč. okrasného obalu byla jaksi ošoupaná, působí dojmem již
použitého zboží. Nepovažuji se za rýpavého člověka, avšak jelikož jde
o dárek, který mám předat 16.6 je pro mě tato situace silně
nepříjemná.
Požádám Vás tedy o radu, jak situaci vyřešit, aby byl dárek perfektní.
Zaslání fotografií přijatého zboží není problém.
Děkuji Petra
Módní šperky
Dobrý den, můžete nám poslat fotogarfie na e-mail. Co se týká
„okrasného obalu“, ten přidáváme zdarma a nelze tedy reklamovat něco co
jsme Vám případně přidali navíc.
Monika Mejzlíková
Dobrý den chtěla bych se zeptat,když růžičku objednám dnes nebo zítra
a okamžitě jí zaplatím,jestli přijde do 5.6.? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, bohužel toto Vám nedokážeme zaručit.
Pěkný den
Módní šperky
Dobrý den, záleží na Vámi požadované barvě,většinu barev máme
skladem
Petra
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, do kdy trvá akce na Slevomatu za 149,–.
Chtěla bych růži pro dceru na 16/6, avšak přijde mi ji zbytečné nyní
kupovat.
Bohužel netuším, jak dlouho dopředu je máte přichystané, zda na datu
objednání vůbec záleží.
Děkuji Petra
Módní šperky
Dobrý den, bohužel ani my ani Slevomat neví přesné datum. Jakmile
o produkt nebude zájem, akce se ukoční a již se třeba nemusí ani
opakovat.
J. Zezula
hana miklova
Dobry den.opravdu muzu ocekavat az17.5?drive ne?
Módní šperky
Dobrý den, máme skladem, posíláme obratem
Jiří Válka
Dobrý den.Je možné růži dodat do 11.5.2018.Děkuji za
odpověď.Válka
Módní šperky
Dobrý den, máme skladem, můžeme rovnou odesílat
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
včera jsem obdržela růžičku žluté barvy. Byla jsem více než zklamaná.
Téměř unavený květ byl z jedné části skříplý do krabičky a skutečnost oproti fotografiím, které uvádíte, byla jiná. Roztomilá krabička vč. okrasného obalu byla jaksi ošoupaná, působí dojmem již použitého zboží. Nepovažuji se za rýpavého člověka, avšak jelikož jde o dárek, který mám předat 16.6 je pro mě tato situace silně nepříjemná.
Požádám Vás tedy o radu, jak situaci vyřešit, aby byl dárek perfektní. Zaslání fotografií přijatého zboží není problém.
Děkuji Petra
Dobrý den, můžete nám poslat fotogarfie na e-mail. Co se týká „okrasného obalu“, ten přidáváme zdarma a nelze tedy reklamovat něco co jsme Vám případně přidali navíc.