Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohoda ve 2 na Vysočině: včetně snídaně a vstupu na letní koupaliště
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu hotel.hb@brixen.cz nebo na tel. 564 040 716 či 727 853 859.
- Poznámka: Pokoje nedisponují minibary a satelitním vysíláním.
- Děti do 2,9 let zdarma
- Děti od 3 do 9,9 let na přistýlce: doplatek 500 Kč pobyt se snídaní
- Od 10 let a každá další osoba na přistýlce je 1/2 ceny voucheru
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máte ještě volný pokoj v termínu od 10–8.-12.8.?
Předem děkuji za odpověď.
Vokatý
Dobrý den pane Vokatý,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
M.Ježková
Hotel Brixen
Dobry den,chci se zeptat jestli mate v termínu od 11.7–14.7 volné pokoje
Dobrý den paní Homolková,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje
Ježková Martina
Hotel Brixen
Dobrý den, měli byste volný termín pobytu od 7.7. do 8.7.2018.
Bylo by možné přijet s menším pejskem ?
Děkuji
Nieweltová
Dobrý den paní Nieweltová,
lituji, ale v tomto termínu již nemáme volné pokoje k využití voucheru.
Pokud si vyberete jiný termín, tak nás kontaktujte a ověříme Vám
dostupnost.
S přáním příjemného dne.
Ježková Martina
manažer hotelu
Dobrý den máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu 21.7.-23.7. ? Děkuji Kuráňová
Dobrý den paní Kuráňová,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
Po zakoupení voucheru nám, prosím, zašlete závaznou objednávku a číslo
Vašeho voucheru.
Děkuji
Ježková Martina
Dobrý večer,
máte volné ještě pokoje (2+1 a 2+1) v termínu 7–9.7.2018?
Děkuji za zprávu
Karolína
Dobrý den paní Kopicová,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
V případě, že si zakoupíte voucher do našeho hotelu, poprosím Vás
o zaslání závazné objednávky a čísla voucheru na náš e-mail.
Děkuji a přeji hezký den.
Martina Ježková
Dobry den,chci se zeptat mate volný pokoje v době od 2.7–4.7?
Dobrý den paní Zdenko,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
Pokud si zakoupíte voucher, poprosím Vás o zaslání závazné objednávky
termínu a čísla voucheru na hotelový e-mail.
Děkuji a přeji příjemný den.
Martina Ježková
Dobrý den. Máte ještě volné pokoje v termínu 5–7.7
Děkuji Bílá.
Dobrý den paní Bílá,
v tomto termínu máme ještě dva volné pokoje. Po zakoupení voucheru nám,
prosím, zašlete e-mailem závaznou objednávku a jeho číslo.
Děkuji Přeji hezký den Ježková Martina
Dobry den chci se zeptat je u vás volno od 2–4.7 pro dvě osoby ?
Dobrý den,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
Po zakoupení voucheru nám, prosím, zašlete závaznou objednávku a jeho
číslo.
Děkuji
Přeji hezký den
Ježková Martina
Dobrý den.
Před týdnem jsem zaplatila 4× wouchery do hotelu Brixen v hodnotě
7960 kč.
Do dnešního dne mi nepřišla odpověď. Hradila jsem částku z účtu.
Prosím dejte mi vědět jak se věci mají.
Děkuji. Nosálková 605234343
Dobrý den paní Nosálková,
ohledně platby za Váš pobyt kontaktujte, prosím, SLEVOMAT. Platby jsou
připsány na jejich účet.
Děkuji za pochopení
Ježková Martina
manažer hotelu
Dobrý den, ráda bych se na něco zeptala. Máte volný termín od 1.6. do 3.6. A jestli je možnost dokoupit večeře .
Dobrý den paní Olgo,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje. Večeře se u nás nepodávají.
Restaurace jsou v centru, které je od hotelu vzdálené asi 10minut pěší
chůzí.
Pokud si voucher zakoupíte, zašlete nám e-mailem objednávku s číslem
voucheru.
Děkuji a přeji příjemný den.
Ježková Martina
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dá se k pobytu připlatit polopenze? Dekuji
Dobrý den paní Míčová,
Náš hotel neprovozuje restauraci, proto se polopenze přikoupit nedá.
Doporučíme Vám některou z restaurací poblíž.
Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.
Ježková Martina