Užijte si romantický pobyt originálně: v bratislavském hotelu na lodi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Zdravím 😊 – v nabídce je napsáno, že pobyt lze využít do
30.9.2019, Nicméně po kliknutí na dvoudenní třidenni termín je zde info,
že lze uplatnit do 21.12.18…?
Děkuji za upřesnění a ještě si dovoluji ujistit (viz předchozí
komentáře 😊), zda pokud prijedeme se synem, který spi mezi námi i doma
😂, nemusíme kontaktovat recepci a na místě doplatime snidani, eventuálně
i nocleh ?😊 děkuji za odpověď fajn den! Lu
Dobrý Lucie, děkujeme za upozornění. Září je už dávno pasé, takže opravdu platí termín do 21.12.2018. Pokud pojedete s dítětem, které bude spát s Vámi, tak i přesto doporučujeme dát informaci botelu. Stačí e-mailem na reception@botelpressburg.sk. Doplatky se provádějí na místě :) Pěkný den
Dobrý den, šlo by objednat i nějakým způsopem polopenze? Děkuji
Dobrý den, Jakube, polopenze bohužel není možná. Můžete však využít restaurace, která se nachází v botelu. Pěkný den
Dobrý den,
prosím rezervaci na 1noc se snídaní pro manžele a dítko 2,5 roku. Termín
5.10. –6.10 a .12.-13.10. Je možnost postýlky? Výběr bude upřesněn
urychleně .Cena prosím?
Děkuji a prosím zprávu.
M. Hofírková
Dobrý den, paní Hofírková, termín 5.- 6.10. je potřeba si ověřit přímo s recepcí hotelu. Přistýlka bohužel není možná. Je zde možnost bezplatného zapůjčení postýlky. Je však potřeba toto předem nahlásit na recepci botelu. Druhý termín 12.-13.10. je dostupný a je možné jej rovnu objednat :) Cena je 1 799 Kč pro dvě osoby, postýlka zdarma. Pěkný den
Dobrý den,
máte volný termín v období 28.9. – 30.9.?
Děkuji
Dobrý den, Zuzko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity botelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Ověřování volných kapacit na recepci v srpnu a září platí i pro vouchery na termín?
Dobrý den, Radime, u voucheru na termín je to takto: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. Pěkný den
dobrý den, chci se zeptat kolik by stála´večeře pro čtyři osoby kdybychom ji chteli
Dobrý den, Ivano, botel poskytuje k ubytování pouze snídaně. Můžete se však zastavit v jejich restauraci a vybrat si případně něco tam a nebo se podívat někde kousek do okolí a navštívit nějakou z místních restaurací :) Pěkný den
Dobrý den, líbí se nám pobyt na lodi v Bratislavě, chtěli bychom využít benefitů a nechat si pobyt proplatit firmou. Bude potřeba faktura a údaje naší firmy, jak postupovat v tomto případě. Koho kontaktovat aby se faktura vyplnila správnými údaji. Děkuji za odpověď Kučera
Dobrý den, pane Kučero,
Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například
pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté
se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje
na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde
uplatnit“."
S pozdravem a přáním krásného večera, Dominika
Dobrý den, je možno s sebou vzít i 11 letého syna? Kolik se
případně doplácí? A platí voucher i na ubytování v říjnu?
děkuji za ochotu
Dobrý den, Gabrielo, voucher je možno využít do 21.12. Pokud máte namysli, že pojedete vy a syn – zakupte si voucher pro 2 osoby, pokud máte namysli, že pojedou 2 dospělí a váš syn, musíte si zakoupit v tomto případě další kajutu. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Berete i jednotlivé osoby a za kolik?
Dobrý den, Františku, v rámci této nabídky se jedná o ubytování vždy pro 2 osoby. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo botel. Pěkný den
Dobrý den,
mám zájem koupit voucher konkrétně na víkend 18.-19.8. Do kolika hodin
večer je možné se ubytovat? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Lucie, záleží na domluvě :) Můžete se spojit s recepcí botelu a domluvit se na e-mailu reception@botelpressburg.sk nebo na tel. 00421 903 535 075. Pěkný den
Dobrý den kde je nástup ?To musím přímo do Bratislavy nebo jak,?děkuji za odpověď Krýslová
Dobrý den, Zuzano, přesně tak, loď kotví v Bratislavě. Hezký den :-)
Dobrý den, stačí zakoupit voucher zde na stránkách a tím je pokoj zarezervovaný a stačí jen přijet? Děkuji
Dobrý den, Iveto, v případě, že si zakoupíte již variantu na termín provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že si budete kupovat otevřený voucher, ověřte si dostupnost předem na e-mailu reception@botelpressburg.sk nebo na tel. 00421 903 535 075. Při následné rezervaci uveďte – jméno, termín a kód voucheru. Krásný den :-)
Dobrý den, je možné k pobytu přikoupit ještě večeře a za kolik?
Děkuji,
Dobrý den, Honzo, omlouváme se za pozdní reakci, nějak nám Váš dotaz bohužel utekl :( Botel poskytuje k ubytování pouze snídaně. Můžete se však zastavit v jejich restauraci a vybrat si případně něco tam a nebo se podívat někde kousek do okolí a navštívit nějakou z místních restaurací :) Pěkný den
Dobrý den,
je v ceně zahrnutá snídaně? Pokud ne, za jaký příplatek je snídaně,
případně polopenze?
Dobrý den, Anno, ano, snídaně je zahrnuta v ceně. Pěkný den
Dobry vecer, meli bysme zajem o tento pobyt a to v terminu 22.5–24.5. uz bych to i koupil, ale bohuzel zatim nemam k dispozici kartu. Pritelkyne by to mela zitra zaplatit. Projistotu se zeptam, zda nam tento termin muzete rezervovat. Dekuji.
Dobrý den, v tomto případě můžete kontaktovat přímo botel na reception@botelpressburg.sk nebo na tel. 00421 903 535 075 nebo počkat až tedy budete mít možnost pobyt uhradit. Pěkný den
Dobrý den, je v pokojích televize, WiFi a minibar nebo lednička? Fialová
Dobrý den, Martino na stránkách botelu je uvedeno:
Táto izba je vybavená satelitnou TV s plochou obrazovkou, bezpečnostnou
schránkou, písacím stolom, skriňou, telefónom a chladničkou a má vlastnú
kúpeľňu so sprchovacím kútom. Všetky izby majú výhľad – niektoré na
sever a známy most cez Dunaj s rozhľadňou UFO, zvyšné majú výhľad na
námestie River Park a Staré Mesto. WiFi zadarmo je dostupné vo všetkých
izbách. Pěkný den
Dobrý den,je možné koupit 2 poukazy a spojit je v jeden pobyt? Děkuji.
Dobrý den, pokud najdete volné termíny které na sebe navazují, je to pouze na Vás jak je využijete, například sloučením. Budeme se na Vás těšit. Pěkný den
sdělte mi prosím vaše volné termíny pro pobyt na 2 noci.
Dobrý den, veškeré volné termíny najdete přímo v nabídce, když kliknete na kolonku Koupit na termín. Pěkný den, Tibor
Dobrý den,
Je možné si sebou vzít na pobyt kola? Popřípadě je parkoviště hlídané
kdyby jsme si nechávali kola na autě? Děkuji a pěkný den. Nikola
Dobrý den, Nikolo, zkuste, prosím, kontaktovat přímo podnik na e-mailu reception@botelpressburg.sk, kde Vám rádi odpoví. Pěkný den, Tibor
Dobrý den je možné při zakoupeném voušru mít sebou dítě děkuji
Dobrý den , Milane, podařilo se nám od recepce zjistit informaci, že v případě, že dítě nebude potřebovat vlastní postel, tak to možné je. Snídani pro dítě poté stojí doplatkem 6,50 Euro. Pěkný den
Dobrý den,
kolik stojí parkování? V balíčku je uvedeno zdarma a přitom pod nabídkou
je parkování za 5 euro na den.
Děkuji
Vlaďka
Dobrý den, Vladimíro, děkujeme za upozornění. Kolegové již informace upřesnili. Parkování mají opravdu ubytovaní klienti zdarma :) Pěkný den, Tibor
Je možný pobyt se psem
Dobrý den, Gabrielo, podle stránek botelu je možné mít domácí mazlíčky s sebou :) Pěkný den, Tibor
Chtěla bych pobyt se dvěma dětmi, 8 a 5 let, o prázdninách, bylo by
to možné?
Děkuji
Dobrý den, Magdaléno, nabídka je koncipována pro 2 osoby a přistýlka bohužel není možná. Nicméně se nám podařilo od recepce zjistit, že pokud dítě nebude potřebovat přistýlku tak to možné je. Doplácí se pouze snídaně za dítě ve výši 6,50 euro. Pěkný den, Tibor
Dobry den, mam stejny dotaz. Je mozna pristylka pro 7 lete dite a jaka by byla cena
Dobrý den, Pavlíno, přistýlka pro dítě bohužel není možná. Pěkný den, Tibor
Je možný pobyt s pejskem?
Dobrý den, dle stránek botelu jsou domácí zvířata povolena :) Pěkný den, Tibor
Dobrý den, máme stejný dotaz jako paní před hodinou. Máme 13-ti letého kluka. Je možná přistýlka? Děkuji
Dobrý den, Kamilo, přistýlka bohužel není možná. Pěkný den, Tibor
Dobrý den,
mám podobný dotaz – přistýlka pro 7-mi leté dítě a její cena. Moc
děkuji za informaci, Petra
Dobrý den, Petro, přistýlka bohužel není možná. Pěkný den, Tibor
Dobrý den, je možné přiobjednat přistýlku pro dítě – 13 let?
Děkuji.
Dobrý den, Lenko, přistýlka bohužel není možná. Pěkný den, Tibor
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chceme si u vás rezervovat pokoj z 24–25.10 a chtěly jsme se zeptat jdeme na koncert. A chtěly jsme vědět zda je nějak omezena doba příchodu nebo mužem přijít na pokoj kdy chceme? Dekujeme
Dobrý den, paní Faltejsková, check in v tomto botelu je od 14:00. Myslím, že ani pozdní příchod by neměl vadit. Raději ale botel kontaktujte (reception@botelpressburg.sk, 00421 903 535 075) a tuto informaci jim sdělte.
Užijte si koncert a pobyt. :) Hezký večer.