Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Gurmánský pobyt ve Vinařství U Kapličky: 5chodové menu s víny i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Ubytování v konkrétním pokoji a budově závisí na domluvě s recepcí a volných kapacitách hotelu. Termín si zamluvte co nejdříve e‑mailem na recepce@vinarstviukaplicky.cz
- Možnosti sčítání voucherů: Sčítání voucherů není možné.
- Děti do 3 let mají ubytování zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Dítě do 15 let (do obdržení OP) na pevném lůžku: 350 Kč vč. snídaně.
- Přistýlka: 500 Kč/osoba/noc vč. snídaně
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (pouze do 5 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Lze uplatnit nějakým způsobem voucher stejný nebo podobný po 30.6.? Dekuji
Dobrý den,
momentálně žádné jiné balíčky nenabízíme. Přejeme krásný den!
Dobrý den,
voucher lze uplatnit pouze do 30.6.2018. Voucher není možné prodloužit.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
máte prosím volný termín pro dvě osoby v termínu 6–8.5.?
děkuji
s pozdravem Brázdil
Dobrý den,
vámi poptávaný termín máme zcela obsazen.
Dobrý den,
bohužel, tento termín je již zcela obsazený, děkujeme za pochopení a
přejeme krásný den!
Dobrý den,
bohužel, tento termín je již zcela obsazený, děkujeme za pochopení a
přejeme krásný den!
Dobrý den, máte prosím volný termín od 29.4–1.5.? Děkuji
Dobrý den,
je mi to velice líto, ale v tomto termínu máme již plno.
Dobrý den,
u degustační večeře (5 chodů) je plnohodnotná gramáž, tak jako
v jídelním lístku? Nebo jsou porce menší?
Dobrý den máte volný termín s nástupem 20.5?
Dobrý den,
v termínu od 20.-22.5.2018 máme volné pokoje.
Dobrý den,
je možné zajistit také voucher pro 3 osoby vč. pokoje pro 3?
Dobrý den, bohužel nelze vouchery jsou pro dvě osoby. 3 osoba může čerpat služby zvlášť.Pro další informace kontaktujte recepci. Děkuji
Dobrý den, máte volno 10.-12.6., případně 17.-19.6.? Děkuji Kotasová
Dobrý den , prosím kontaktujte recepci na email recepce@vinarstviukaplicky.cz
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, pobyt na jednu noc, dva dny v nabídce nemáte?
Děkuji Eva
Dobrý den,
bohužel nemáme. Pokud máte zájem o nabídku na jednu noc prosím
kontaktujte nás přímo na recepci a ráda se Vám podívám. Děkuji
da se kvam prijet na dve hodky z relaxovat po tezkým dnu .dekuju
Dobrý den, pro individuální návštěvu kontaktujte přímo provozovatele na e-mailu recepce@vinarstviukaplicky.cz nebo telefonu 606 766 147. Pěkný den, Tibor
Dobrý den, volný termín pro 2 v období 6. – 8.5 nebo 24.- 26.6.?
A to degustační menu v neděli je pro oba?
Děkuji Štěpánka
Dobrý den,
můžeme Vám nabídnout termín 24.-26.6.2018. Ano, degustační menu je pro
2 osoby, hezký den .
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na ubytování dvou dospělých a tří
dětí věk 6,8,10.
Délka pobytu na 4 noci začátkem června. Prosím o cenou kalkulaci.
Děkuji Kovář
Dobrý den,
prosím kontaktujte recepci na tel: +420 606 766 147, +420 727 877 519
recepce@vinarstviukaplicky.cz
,děkuji a přeji hezký den.
Dobry den, mate volno na termin 8.4 pro par? dekuji
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme volno :-)
Dobry den,
Mate volne pokoje v terminu od 21.5.2018?
Dekuji za odpoved
Hezky den
Dobrý den,
vouchery jsou platné na pobyty od neděle do úterý. Volný termín máme od
20.5.-22.5.2018 :-)
Dobry den :) Nikde jsem se nedocetla zda welnes je verejna nebo zda pri rezervaci na urcitou hodinu je welnes pouze pro objednane.Diky ;)
Dobrý den,
wellness centum je veřejné – kdykoliv v otevírací dobu. Rezervace je
nutná pouze na privátní vířivky nebo na masáže :-)
Dobrý den,máte volný pokoj pro dva v termínu 29.4–1.5.2018
Děkuji Vašek
Dobrý den,
v termínu 29.4–1.5.2018 máme volné pokoje.
Dobrý den lze platit Gallery beta?
Dobrý den,
je mi líto, ale Gallery beta nelze platit.
Dobrý den,
jaké termíny jsou ještě volné?
Děkuji.
Kopunec
Dobrý den,
kontaktujte se telefonicky na recepci +420 606 766 147, +420 727 877 519
,děkuji.
Dobrý den,
máte volný pokoj pro dva v termínu neděle 6.5. – úterý 8.5.2018?
Děkuji
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme volné pokoje. Po zakoupení voucheru nás prosím
kontaktujte na mail recepce@vinarstviukaplicky.cz.
Děkuji :-)
Dobrý den .JE možné hradit pobyt z FKSP.Na fakturu .děkuji
Dobrý den, Ireno, to, jaké kredity je možné na Slevomatu použít, najdete v sekci Cafeteria, kde si je také můžete nahrát a vybrat, na jakou kategorii je chcete použít. Fakturu Vám po domluvě vystaví na recepci ;) Hezký den, Klára
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda-li tato nabídka bude platit i příští týden? Moc doufám, že ano. Bohužel nemohu nikde najít, kdy končí. Děkuji
Dobrý den , ano samozřejmě , pro volný termín kontaktujte recepci.
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den 1× 5ti chodové snoubení je jen pro jednu osobu, když vše ostatní je pro osoby 2? 😊
Dobrý den,
5ti chodové snoubení je pro dvě osoby. :-)
Dobrý večer, máte volný termín pro 2 osoby v termínu
6.5–8.5.2018?
Děkuji Galášová Martina
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme volno. Pokud budete mít zájem o závaznou
rezervaci prosím kontaktujte nás na email
recepce@vinarstviukaplicky. cz
Dobrý den, pokud by jely 3 dospělé osoby (1 pokoj), je to možné? A kolik by byl doplatek za třetí osobu se všemi službami? Martina
Dobrý den,
bohužel balíček, který nabízím je pouze na 2lůžkový pokoj. 3 osoba by
musela vše doplácet podle našeho ceníku. Pokud budete mít zájem
o kalkulaci prosím kontaktujte nás na mail recepce@vinarstviukaplicky.cz. Děkuji
Dobrý den, mohu se zeptat, jak je to se snídaní? V textu je sice uvedeno „polopenze“, ale ve výčtu všeho, co je v ceně voucheru, jsou pouze večeře:-) Děkuji za odpověď a přeji krásný pátek. Lenka
Dobrý den,
v ceně voucheru je zahrnuta i snídaně :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máte ještě volný pokoj v termínu 20. – 22. 5.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, momentálně máme pokoje ještě volné v tomto termínu. :)
Krásný den!