Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte nejlépe ihned po koupi voucheru na e‑mailu ubytovani@anna-harrachov.cz nebo telefonu +420 777 926 856.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den,chtěla bych se zeptat jak je to s vouchrem,když pojedeme 2 dospělí a díte 2 roky,termín 11.5–13.5.2018 děkuji za odpověd Korálková.
Dobrý den, dítě do 2,99 let je zdarma,bez nároku na služby. Tzn.,ze zakoupíte 1 voucher,který pokryje ubytovani pro 2 dospělé osoby.