Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Elegantní retro klíčenky s dárkovým sáčkem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Petr

Dobrý den,



děkujeme za odpověď/NEodpověď.



Počítat s dodáním „dříve“ nám vůbec nepomohla!

„Dříve“ může být i zítra, když ještě dnes objednáme, avšak může být klidně až 2.května (což je také „dříve“, než včera deklarované datum 3.5.) …



A mezitím je – jak si sami můžete spočítat – celých 15 dní! Což už jsou dneska prakticky plné 2 týdny, že jo…

;-)



A to snad uznáte, že je docela značný rozptyl…

Zvláště, když už jsme vám minule jasně nastínili náš střídmý odhad, jak dlouho by mohlo trvat, než k nám zboží dorazí…



A že „jsou skladem“ je také informace „tak trochu…“ zbytečná.

Jednak to víme, neb to krásně vidíme doslova ONLINE na vaší Slevomat-nabídce, kde to sami uvádíte (Ufff!), druhak to v sobě nezahrnuje informaci o tom, kdy naši objednávku administrativně zpracujete, objednané zboží zabalíte, vyskladníte, předáte poště, atd., atp.



Prostě informace „jsou skladem“ je – SorryJako – taky na nic…



Takže se ptáme znovu, a s ještě větší konkretizací:

objednáme-li např. dnes (či zítra, tj. ve St, 18.4.) – kdy by mohlo dorazit k nám?

Nebo alespoň – kdy bude předáno Č.poště k přepravě? Hmmm?



Pochopte – nejde nám o to vás nějak buzerovat, ale chceme alespoň přibližně reálné datum, DO KDY NEJPOZDĚJI jste schopni zboží doručit. Byl by to dárek, a ten pochopitelně má nějaký deadline.



A také očekáváme vstřícné jednání – jak je mezi obchodníkem a zákazníkem normální. My jsme zákazníci, vy jste obchodníci. A jako takoví byste VY měli mít zájem obchod uskutečnit. Nikoli tak my! My můžeme prostě koupit někde jinde, a třeba i něco jiného. A ne se tu pracně domáhat relevantní odpovědi na triviální dotaz…



Úplně by nám postačilo – na korektní dotaz – korektní (smysluplná) odpověď.


Dočkáme se?


Ufff…



Přejeme hezký den.



 Petr

Módní šperky

Dobrý den,

omlouvám se, pokud vám naše odpověď přišla nedostatečná. Pokud zboží objednáte zítra, a zaplatíte jej přes kartu, objednávka se nám zobrazí ihned. Zboží jsme schopni tedy odeslat už ve čtvrtek. Běžně pošta doručuje do druhého dne nebo do dvou dnů. Mohou však nastat okolnosti na straně pošty, které bohužel my nedokážeme ovlivnit a dodání se může zpozdit. Pokud budete platit bankovním převodem počítejte ještě s jedním dnem navíc.
Věřím, že nyní je váš dotaz korektně zodpovězen.

Jméno-h/atlas Příjmení

Dobrý den,

chtěl jsme si objednat klíčenky, už byla vyplněna takřka celá objednávka, avšak nás najednou zaskočilo datum doručení – dnes je 16.4., a doručení že až okolo 3. května…??? Při platbě kartou, pochopitelně…

Chtěli jsme to jako dárky, a počítali jsme s termínem dodání – cca – do 20.4., max. do 23.4.2018.

Ale 3. května? To myslíte vážně, nebo se jen – pro jistotu – sichrujete?

Děkujeme za odpověď – podle ní objednáme/neob­jednáme.

 Petr

Módní šperky

Dobrý den,

všechny klíčenky jsou skladem. S dodáním počítejte dříve.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru