Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
budete ještě řešit reklamace polštářků, které jsme objednávali
v prosinci a chtěli dát babičkám a tetám pod stromečky? Na naše e-maily
reagujete jen sporadicky a jelikož je skoro půlka března, nevíme co říct
příbuzným.. Děkuji a doufám, že se dočkáme nějaké odpovědi…
Dobrý den, ano jistě budeme.
Dobrý den pane Tibore, dotaz jsme posílali provozovateli, nebyl určený Slevomatu.. Firma Sablo ovšem reaguje jen někdy nebo raději vůbec, reklamaci řešíme už několik měsíců, zatím však bez výsledku.. Pro nás je tato firma velké zklamání.. Hezký den
Dobrý den jak dlouho bude trvat tato akce a kolik ks lze objednat na jeden voucher?Děkuji
Dobrý den, cca týden poběží akce. Ohledně ks tak to není nijak
omezeno.
Děkujeme
Dobrý den,
je možné dát na polštářek z každé strany jinou fotku?
Děkuji J.Bř.
Dobrý den, ano na každou stranu je možné dát jinou fotografii.
Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pro firmu Sablo… Dobrý den, na můj, uz několikátý, dotaz ohledně reklamace zakázky z prosince loňského roku opět žádná reakce… Budete tuto reklamaci řesit jak jste slibovali??Pokud ne, nejpozději po víkendu posíláme všech 14 nepovedených polštářů zpět a žadáme o vrácení peněz..
Dobrý den, odpovězeno v mailu. Děkujeme