Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Nálož grilovaných dobrot s hranolky, bramboráčky a zeleninou pro 2–3 jedlíky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Rezervace: předem na mailu mum6@seznam.cz nebo na tel. 777 282 683. Při rezervaci nahlaste kód voucheru.
Rezervaci lze zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin před termínem, jinak voucher propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Odnášet si pití z restaurace? To je bězné? Aha, tak to bych se měla opravdu nad sebou zamyslet. No kdybyste se radeji nad sebou trochu zamyslel vy, místo toho, sedět na internetu a číst si komentáře… A Vaše reakce na to, kdyz si někdo dovolí vyjádřit svou nespokojenost je vrchol!!!
Když nedopije svoje zaplacené pití tak si jej nemůže vzít ? Komentáře a reakce na internetu jsou součástí naší práce :) Máte pravdu Vaše komentáře jsou vrchol nad tím se shodneme
Nelíbí se Vám moje negativní hodnocení? A že lidé nebudou soudit podle jedné negativní zkušenosti? Víte, mě je to úplně jedno, vyjádřila jsem pouze svůj názor… reaguje arogantně, místo toho abyste si přečetl i vyjádření ostatním zákazníků, kteří maji odvahu na to, napsat negativní komentář. Od kvality jídla, která byla příšerná, až po to, že kdyz si objednám neperlivou vodu, tak mi ji položíte v pet láhvi, k tomu sklenici od piva a ani se neobtezujete ji otevřít natož alespoň do jedné třetiny nalit do sklenice… A vrátit Vám jídlo? Že byste mi udelali nové? A proc? Kdyz podle Vás bylo vse v naprostém pořádku, nechte si to, zažívací potíže přenechám jiným… a ano jednoduše řečeno, do Vaší restaurace už nikdy více…
Podle vašich slov bylo špatně vše pokud Vám vadí, že na sklenici je logo bernardu, tak už vážně nevím co víc by jste si přála. Když si zajdete i do těch nejlepších restaurací tak dokonce i tam Vám pití nenalijí do jedné třetiny, protože se tento servis udává jako přežitek a zdali chodíte do jiných restaurací tak jste si toho jistě všimla. Mnoho zákazníků uvítá, že pití je v plastu, jelikož pití co nevypijí na místě si mohou vzít sebou domů. Pokud by jste mi jídlo ukázala na místě, že něco není v pořádku ihned bych to řešil a jídlo Vám udělal nové. Jídlo vaříme z čerstvých surovin takže myslím, že zažívací potíže budete mít z něčeho jiného. Spíše bych řekl, že arogance a pokora chybí Vám. Máme mnoho zákazníků, kteří k nám chodí pravidelně i noví, kteří grilované plato hodnotí výborně.
DOBRÝ DEN,
PTÁM SE JAK MŮŽETE NAPSAT, ŽE NAŠE ODPOVĚĎ NA DOTAZ, ZDA BYLO VŠE
V POŘÁDKU BYLA ,,ANO''
NIKDO SE NÁS NA NIC NEPTAL,TAKŽE JSME NEMĚLI NA CO ODPOVÍDAT.
MÍSTO, ABY JSTE K RECENZÍM PŘISTUPOVAL S JAKOUSI POKOROU A POUČIL SE TAK
ODPOVÍDÁTE AGRESIVNĚ A NAVÍC LŽETE.
RŮŽENA
Kolegyně mi řekla, že se Vás ptala. Odpovídám tak proto, že do jídla dáváme maximální snahu a pak když nám přijde recenze že jídlo bylo příšerné tak to opravdu nechápeme a to ještě navíc když nám host neřekne ani slovo. Co na jídle bylo příšerné ? Nemáme se z čeho poučit když píšete že jídlo bylo příšerné chápal bych kdyby jste napsali konkrétní důvody. Většině lidí u nás chutna to mužete vdět i u většiny recenzí. Věřte mi, že mám pokoru ikdyž to z mého příspěvku možná nevypadá. Ale vemte si, že se v kuchyni a na obsluze snažíme, příjdeme ve 2 ráno domů a čteme tyto recenze. Tak to se nám pak těžko usna a velmi nás tato snaha mrzí. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
chtela bych se zeptat, kdyz nesnim jidlo cele, zda mi ho zabalite sebou.
ano rádi Vám jej zabalíme :)