Dobrý den,mám tady jeden problém. Mám zaplacené lístky,částka se mi
stáhla z účtu,ale na email mi nepřišel voucher. Co s tím mám dělat?
Mám někde napsat nebo něco podobného? Děkuji Balogová
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, koukám, že máte nastaveno placení bankovním
převodem, tudíž Vám vouchery přijdou na e-mail do 1 pracovního dne od
přijetí peněz. Pokud jste to platila dnes, tak počkejte třeba do
úterý/středy, přeci jen to bankám někdy trochu trvá. Když nepřijdou ani
pak, napište nám na vip.podpora@slevomat.cz.
Krásný den, Míša :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,mám tady jeden problém. Mám zaplacené lístky,částka se mi stáhla z účtu,ale na email mi nepřišel voucher. Co s tím mám dělat? Mám někde napsat nebo něco podobného? Děkuji Balogová
Dobrý den, Barboro, koukám, že máte nastaveno placení bankovním převodem, tudíž Vám vouchery přijdou na e-mail do 1 pracovního dne od přijetí peněz. Pokud jste to platila dnes, tak počkejte třeba do úterý/středy, přeci jen to bankám někdy trochu trvá. Když nepřijdou ani pak, napište nám na vip.podpora@slevomat.cz. Krásný den, Míša :-)