Dobrý den, chtel bych se zeptat…
Vcera jsem platil 1070,– v Monetě ale mel sem platit presne 1058,– není
v t problem a bude zasilka zpracována?
Po pripade jestli je mozne vratit obnos.
Dekuju s pozdravem Pustay
Slevomat.cz
Dobrý den,
pokud jste odeslal platbu s odlišnou částkou, nemůže se platba spárovat
s objednávkou a byla by navrácena zpět na účet. V tomto případě pokud
jste platil na Moneta Bank, nemá se platba kam vrátit a bude třeba, abyste
nám napsal číslo Vašeho účtu, kam se má platba zaslat zpět. Napište
nám, prosím, na náš email: vip.podpora@slevomat.cz
variabilní symbol objednávky a číslo Vašeho účtu, abychom mohli platbu
dohledat a zaslat Vám zpět. Poud byste měl o voucher stále zájem, bylo by
třeba prodloužit datum splatnosti, případně doporučuji vytvořit novou
objednávku.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Jan Paroubek
Dobrý den,
chtěl bych se ujistit, jak je to přesně myslíte s tím, že není možné
si jídlo odnést. Přeci jen vzhledem k velikosti burgeru, není asi běžné,
že by ho člověk dokázal sníst celý. Bez mála jedno kilo jídla na
posezení…
Rád bych přišel, ale bez možnosti si nechat cca půlku Burgra zabalit,
protože celého nesním, pro mě návštěva nemá smysl. Myslím, že
zabalení zbytku alespoň do alobalu, by neměl být problém.
Neuvádíte, s jakým časovým předstihem je nutná rezervace. Je to několik
dnů? Den předem? Několik hodin před návštěvou?
Děkuji
Yes Burger
Dobrý den, v tomto případě Vám jídlo samozřejmě domů zabalíme.
Rezervace je nutná s předstihem 1 den. Děkujeme a těšíme se na vaši
návštěvu.
Jan
Nechápu nemožnost platit kartou. Díky tomuto faktu jsem si návštěvu
rozmyslel.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, to mě mrzí. Každopádně ale věřím, že si z naší
nabídky vyberete jinou restauraci. :) Hezký den, Tereza, Slevomat.
Yes Burger
nechapu nemožnost platit hotovosti,jinde v okoli možna berou karty,jdou
asi s dobou,my si ,ale ještě chvilku tuhle vymoženost dovolime
neakceptovat,zas na druhou stranu bereme
eura,dolary,stravenky,zlato,stříbro,drahe kamení,bitcoiny,hezké
hodinky,zdravé orgány s pozdravem r
Petra
Dobrý den,muzeme vzit s sebou 14 mesicniho syna? Mate k dispozici detske
zidlicky? Dekuji
Petra
Prosim odpoví mi nekdo? Dekuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, zjistila jsem pro Vás informaci, že v této restauraci
bohužel dětské židličky nemají, návštěva s takto malým dítkem tedy
není úplně vhodná, ale záleží samozřejmě na Vás. Na Slevomatu máme
ovšem mnoho jiných nabídek a věřím, že mezi nimi naleznete nějakou Vám
šitou na míru :-) přeji hezký den
Petra
Děkuji Vam. S pozdravem. Petra
Barbora Chládková
Dobrý den, je burger určen pro jednu osobu (myslím si, že se to nedá ani
sníst), nebo můžeme na jeden burger přijít ve dvou lidech? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Barčo, určitě se nebudou zlobit, když s sebou někoho
vezmete na pomoct. :) Hezký den Jana
Anna Lacíková
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na nabídku. Na vašich webových stránkách jsem ji
nenašla a zajímalo by mě, zda máte v nabídce také něco jiného než
burgery, třeba saláty nebo něco méně kořeněného, protože mám určité
omezení v jídle. S přítelem bychom vás chtěli moc navštívit, ale jde
o to, abych si mohla objednat i já.
Děkuji za odpověď.
Yes Burger
dobry vecer,samozrejme mame mimo burgeru take asi 6 druhu salatua pak mame
taky mexickou kuchyni a i dezerty takze kdyz nas predem uporzonite,ze chtete
napr,min korenene jidlo radi vam vyhovime,s pozravem YB
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtel bych se zeptat…
Vcera jsem platil 1070,– v Monetě ale mel sem platit presne 1058,– není v t problem a bude zasilka zpracována?
Po pripade jestli je mozne vratit obnos.
Dekuju s pozdravem Pustay
Dobrý den,
pokud jste odeslal platbu s odlišnou částkou, nemůže se platba spárovat s objednávkou a byla by navrácena zpět na účet. V tomto případě pokud jste platil na Moneta Bank, nemá se platba kam vrátit a bude třeba, abyste nám napsal číslo Vašeho účtu, kam se má platba zaslat zpět. Napište nám, prosím, na náš email: vip.podpora@slevomat.cz variabilní symbol objednávky a číslo Vašeho účtu, abychom mohli platbu dohledat a zaslat Vám zpět. Poud byste měl o voucher stále zájem, bylo by třeba prodloužit datum splatnosti, případně doporučuji vytvořit novou objednávku.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat