Dobrý den, objednávala jsem před Vánoci a moje objednávka byla po
čtrnácti dnech bez udání jakéhokoliv důvodu stornována. Myslíte, že má
smysl to zkusit znova, nebo mám čekat stejný scénář?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, velice nás mrzí, že Vaše první objednávka byla
stornována, ale určitě bych se nenechala odradit od této nabídky. Přece
jenom se říká risk=zisk. Při jakémkoliv problému se můžete kdykoliv
obrátit na nás na emailu vip.podpora@slevomat.cz.
Hezký den Jana, Slevomat
Dárky pro vás
Dobrý den. Omlouváme se za komplikace. V případě zájmu o zboží,
vytvořte objednávku. Zboží máme skladem, s doručením nebude problém.
Veronika
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, objednávala jsem před Vánoci a moje objednávka byla po čtrnácti dnech bez udání jakéhokoliv důvodu stornována. Myslíte, že má smysl to zkusit znova, nebo mám čekat stejný scénář?
Dobrý den, Lenko, velice nás mrzí, že Vaše první objednávka byla stornována, ale určitě bych se nenechala odradit od této nabídky. Přece jenom se říká risk=zisk. Při jakémkoliv problému se můžete kdykoliv obrátit na nás na emailu vip.podpora@slevomat.cz. Hezký den Jana, Slevomat
Dobrý den. Omlouváme se za komplikace. V případě zájmu o zboží, vytvořte objednávku. Zboží máme skladem, s doručením nebude problém. Veronika