Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem nainfo@hotel-petr.eu nebo telefonu 353 230 114.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych přijet s dětmi na dvě noci s polopenzí, tzn.
koupím voucher a doplatím si dítě za 700 Kč na dvě noci? A ještě to
parkování , chtěli by jsme přijet 6.-8.4.2018, můžeme to parkování
dokoupit až na místě?
Děkuji Markéta
Hotel Petr
Dobrý dén.
ano parking vám zajistime.
Kdy by jste meli nejake další dotazy, můžete se obcet na číslo recepci
+420 353 230 114
Dekujeme. A prejeme krásný dén.
JOLANA HOLUBOVA
Dobrý den měla bych zajem o welnes pobyt 9.10.11.3. 2018 hruba 10 lidi
je to možne? Mužete mi napsat nabidku děkuji Holubova
Hotel Petr
Pěkný den,
bohužel v tento termín máme poslední 2 pokoje.
Kdyby jste měla zájem alespoň o ty 2 pokoje,dejte prosím vědět.
S úctou
Petr Mareš-777598844
Hana Šachová
Dobrý den! Jak se k vám dostaneme z vlakového nádraží?
Hotel Petr
Dobrý den,
vyjdete z haly a přímo naproti přes silnici je zastávka MHD. Nastoupíte do
autobusu č. 1 a pojedete na konečnou zastávku ( Lázně III ). Až
vystoupíte dáte se doleva cca 5 minut po pěší zóně a po levé straně
bude vchod k nám do hotelu.
Cherairia Jana
Jan Pieter
Dobrý večer.
Je prosím vás možnost koupit noclehy už od zítřka do neděle se slevou
voucheru?
Od 2–4 února?
Hotel Petr
Dobrý den,
tento termín je již bohužel zcela obsazený.
S pozdravem,
Monika Marešová,Hotel Petr
Lávička
Dobrý den, jak je to s parkováním?
Hotel Petr
Dobrý den, máme k dispozici 3 parkovací místa v hotelové garáži za
200/noc. Jinak možno parkovat v přilehlem okolí. Místo nezaručeno.
Hezký den, Michalcová Denisa
Hotel Petr
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych přijet s dětmi na dvě noci s polopenzí, tzn. koupím voucher a doplatím si dítě za 700 Kč na dvě noci? A ještě to parkování , chtěli by jsme přijet 6.-8.4.2018, můžeme to parkování dokoupit až na místě?
Děkuji Markéta
Dobrý dén.
ano parking vám zajistime.
Kdy by jste meli nejake další dotazy, můžete se obcet na číslo recepci +420 353 230 114
Dekujeme. A prejeme krásný dén.