Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, pane Poláčku, ve Vámi poptávaném termínu 29.3. –
31.3.2018, tj. na 2 noci, ještě máme volné pokoje. V případě zájmu
o rezervaci nás prosím kontaktujte na e-mailu recepce@hoteln.cz nebo na
telefonu 515 228 164. S pozdravem a přáním pěkného dne Jana
Vaníčková, recepce Hotel N ***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím máte volno pro dvě osoby 29. až 31. 3.?
S pozdravem R. Poláček
Dobrý den, pane Poláčku, ve Vámi poptávaném termínu 29.3. – 31.3.2018, tj. na 2 noci, ještě máme volné pokoje. V případě zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte na e-mailu recepce@hoteln.cz nebo na telefonu 515 228 164. S pozdravem a přáním pěkného dne Jana Vaníčková, recepce Hotel N ***