Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Luxusní relax v Mikulově: střešní wellness s bazénem i saunový svět
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel@galant.cz nebo na telefonu +420 519 323 353. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Prodloužený check-out do 14.00 hod. po domluvě s recepcí.
- Děti do 2,9 let ubytování bez přistýlky: zdarma (možnost dětské postýlky na vyžádání zdarma)
- Děti od 3 do 11,9 let: 500 Kč/noc včetně služeb a polopenze
- Děti od 11,9 let: 1000 Kč/noc včetně služeb a polopenze
- Domácí mazlíčci: 150-300 Kč/noc (Cena je stanovena dle velikosti a rasy.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Vcera 25.2. 2018 jsem zakoupila voucher na termin 2–4.3 2018. Ihned jsem
vse zaplatila ale voucher mi stale na email neprisel.
Dekuji.
Dobrý den, Deniso, vouchery jsem Vám nechala zaslat ještě jednu na email. Pokud byste je nenašla v doručené poště, koukněte prosím do spamu či hromadných zpráv. Děkuji a krásný den, Janča
Dobrý den, chceme tento pobyt pro 2 osoby + doplatime dítě v termínu od 11.3 do 14.3, doufáme že mate volný pokoj?
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V termínu 13. – 14.3.2018 máme obsazeno. Pokud budete mít zájem o i jiný termín, velmi rád to prověřím. S přáním hezkého dne, Adam Š.
Dobrý den, chtěla bych vědět, jestli bude v září k dispozici pobyt
v prodlouženém víkendu (pátek – neděle) pro 2 osoby a v jaké cenové
relaci se pohybuje.
Děkuji
Dobrý den, Ireno, informace ohledně další možných nabídkách od tohoto poskytovatele zatím nemáme, ale pokud nechcete přijít o nabídky, můžete si nastavit odběr novinek :) Hezký den Jana
Dobrý den,
máte prosím volnou kapacitu ubytování od 5.3.-8.3.2018 2 dospělé osoby a
1 dítě 10 let. Jaká bude prosím cena? Děkuji
Dobrý den,
v tomto termínu máme volné kapacity, Příplatek za dítě by činil 500,–
Kč/noc včetně služeb. S pozdravem, Hanka
Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat jestli máte volno v termínu od
25.2. do 28.2., jsme 2 dospělí + 2 děti (6 a 11 let). A jaká bude
celková cena.
Děkuji mnohokrát M. Votápka.
Dobrý den, pane Votápko, Váš dotaz jsme zodpověděli prostřednictvím emailu. Děkujeme. S pozdravem, Adam.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné v tomto balíčku rezervovat i třílůžkový pokoj popř. jeden dvoulůžkový pokoj plus jeden jednolůžkový? Jaké pak budou ceny? Konkrétně máme zájem o pobyt s polopenzí v termínu 11.3. – 14.3. pro tři. Děkuji.
Dobrý den Martino, děkujeme za Váš dotaz. V požadovaném termínu máme volné pokoje. Můžeme nabídnout dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Cena za další bydlící osobu je podle věku. Do 3 let zdarma; 3 – 11,9 let 500,– Kč/noc; 12 let a více 1000,– Kč. Tento doplatek se hradí až na místě, základní balíček je nutno zakoupit přes portál a potom nás kontaktovat, že máte zájem o pokoj s přistýlkou. Doufám, že Vám moje odpověď pomohla. Přeji hezký víkend! S pozdravem, Adam.
Dobry den, radi bychom k Vam zavitali s dcerou(1,5 roku).Pobyt pisete,ze je zdarma. Jak je to s ostatnimi sluzbami?Bude mozny s dcerkou vyuzit bazen?Jidlo se priplaci take zvlast?Dekuji predem za odpoved.Eva
Dobrý den Evo, děti do 3 jsou zcela zdarma. Samozřejmě mohou využívat Wellness s Vámi, stravování rovněž. Neváhejte tedy rezervovat! Přeji krásné dny, Adam.
Dobrý den, ráda bych se ujistila, že v ceně voucheru je neomezený vstup
do wellness. Zajímalo by mě parkování, podle recenzí na tripadvisoru je to
u Vás problém.
Pokud je do wellness neomezený vstup prosím o sdělení, jak je bazén
velký, jaká je kapacita vířivky a kolik máte celkem pokojů. Děkuji.
Dobrý den Hano, ano, v ceně voucheru je neomezený vstup do Wellness v rámci otevírací doby (8:00 – 22:00). S parkováním problém nenastane, máme i další parkoviště v bezprostřední blízkosti hotelu. Bazén má rozměry 16×4m, vířivky jsou v současné době 2, vnitřní/venkovní, každá z nich má kapacitu pro 6 osob. Sauny jsou v provozu od 13:00 do 22:00. Pokojů máme 125. Pokud pro svůj pobyt hledáte méně obsazené období, neváhejte nás kontaktovat a rádi poradíme. S přáním hezkého dne, Adam.
Je mozne se ubytovat 1 osoba s malym psikem ,civavou ?
Dobrý deň,
Dobrý deň,
Pobyt u nás na hoteli s domácim mazlíčkom je uplne bezproblémov. Pobyt je
kalkulovaný pre dve osoby a cena sa nezmení pri nižšom počte osob.
Ďakujeme za pochopenie.
Budeme sa tešiť na Vašu rezerváciu
S pozdravom
Daniela, recepcia
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda jsou k dispozici župany a pantofle po dobu
pobytu. Děkuji
Krásný den,
na každém z našich pokojů při příjezdu jsou nachystány župany, osušky
i papuče.
Krásný den, Nikola
Dobry den,chci se zeptat na Velikonocni pobyt.Byli jsme u vas pred rokem a byli jsme spokojeni.Ted se divam, ale nabidku nemate.Dekuji Novotna
Dobrý den Martino,
zde na Slevomatu nabídku nenaleznete, pobyty zde jsou pouze do velikonoc, ale
na našich webových stránkách www.galant.cz naleznete i velikonoční pobyty.
:) Hezký večer! Tomáš
Dobrý den, pokud mě zrak nešálí, nikde nevidím o jaký typ pokoje se jedná. Předpokládám správně, že jde o pokoj STANDARD? A kdyby si člověk chtěl vybrat typ DELUXE, bylo by to možné? Co by to obnášelo? Děkuji a přeji krásný den. MČ
Krásný večer,
pokud si budete chtít vybrat pokoj Deluxe, stačí do rezervace zadat typ
pokoje Standart nebo Deluxe.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Nikola Náhlíková – recepce
Dobrý den,
je prosím ze strany hotelu možné připravit i bezlepkové jídlo?
Děkuji
Dobrý den Lucie, bezlepkovou dietu můžeme bez problémů zařídit. Pokud se rozhodnete pobyt zakoupit, kontaktujte nás. Přeji hezký víkend! S pozdravem, Adam.
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro 2 dospělé a 2 děti (8 a 12 let) v termínu od 19.2.? Děkuji
Dobrý den Ivano, ano, v termínu od 19.2.2018 máme volné rodinné pokoje. V případě Vašeho dalšího zájmu, kupte pobyt přímo zde na portálu a kontaktujte nás pro rezervaci tohoto pokoje. Příplatek za děti se hradí až na místě, ceník můžete najít v popisu balíčku na hlavní stránce. S přáním hezkého dne, Adam.
Dobrý den,
funguje střešní wellnes i v zimním období?
Děkuji
Dobrý den Jaroslave, samozřejmě. Střešní bazén je krytý – teplota vody 28–30°. S přáním pěkného dne, Adam.
Dobrý den,zajímala by mě cena v hotelu Galant v termínu 5.-8.5. pro dvě osoby.Máte již nějaké wellness nabídky?Děkuji Havliš
Dobrý den, pane Havliši. Prostřednictvím tohoto portálu prodáváme a poskytujeme informace pouze ohledně aktuální nabídky. Pokud byste chtěl získat bližší informace o nastávajících pobyte, navštivte přímo naše internetové stránky www.galant.cz. Děkujeme! S přáním pěkného dne, Adam.
Dobrý den, je možno uhradit vybraný pobyt fakturou prostřednictvím zaměstnavatele? A jaký je v tom případě postup?
Dobrý den Renato, voucher musíte nejdříve objednat na portálu slevomatu. V pokynech před úhradou obdržíte variabilní symbol Vaší objednávky. Tento symbol nám zašlete společně s fakturační adresou na rezervace@galant.cz. Doufám, že Vám moje odpověď pomohla. S přáním pěkného dne! Adam
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat , zda máte volný 2 lůžkový pokoj v termínu od
13.2. až 15.2.
děkuji za odpověď Božena
Dobrý den, v tomto termínu máme stále volné pokoje. S pozdravem, Hanka
Dobrý den. Prosím vás máte volný termín 1.-3.2.?
Dobrý den, bohužel noc z 1. na 2.2. je již plně obsazena. Rádi Vás ale uvítíme v jiném termínu. Hezký den! :) Tomáš
Dobrý den.
Zajímám se o 4denní pobyt pro 2, ale v termínu květen. Připravujete
i tyto termíny?
Děkuji
PavelL
Dobrý den, na tuto otázku Vám prozatím nemůžeme odpovědět, jelikož ani my nevíme odpověď. Pokud, ale nechcete přijít o nabídky od tohoto poskytovatele, doporučuji Vám nastavit si odběr novinek. Hezký den Jana
Dobrý den, máte nějakou nabídku i pro jednotlivce? Díky za informaci. Šárka
Dobrý den, Šárko, Vámi požadovanou variantu bohužel nemáme v naší škále nabídek. :( Momentálně nemůžeme měnit současné varianty, ale pokusíme se přinejmenším v budoucnu jí zařadit do nabídek. Hezký den, David. :-)
Dobrý den, je možná vegetariánská strava?
Dobrý den, ano samozřejmě je to možné. Jen Vás poprosíme o nahlášení předem. Hezký den! :) Tomáš
Dobry den,
lze udelat i varianta 3 osoby na 2 noci?
Dekuji za odpoved.
Dobrý den Hanko, ano, můžeme Vám nabídnout dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Informace o příplatcích jsou uvedeny pod balíčkem, osoba nad 12 let = 1000,– Kč/noc. Tento příplatek se hradí až na místě, při zakoupení voucheru nám tuto informaci napište do poznámky nebo nás kontaktujte. S přáním pěkného dne, Adam.
Prosím je Váš hotel bezbariérový a nabízí i upravené pokoje pro vozíčkáře? děkuji
Dobrý den Zdeňko,
ano, přístup do pokojů, snídaňové místnosti i restaurace je
bezbariérový. V nabídce máme i dva pokoje uzpůsobené přímo pro
vozíčkáře.
V případě zakoupení voucheru Vás jen poprosím tenhle požadavek uvést do
poznámky. Děkujeme.
Hezký den!
Tomáš
Dobry den zarezervovali jsme si u Vás pokoj od 16,3,do18,3, 2018 bylo by možne na tuto adresu poslat potvrzeni o rezervaci? předem děkuji Šelemberková
Dobrý den, paní Šelemberková, děkujeme za Vaši zprávu. Vaše rezervace je v pořádku, pokud chcete zaslat detailnější potvrzení, napište mi prosím Vaší emailovou adresu. S přáním pěkného dne, Adam Štiber
Dobrý den,
máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v terminu 23.3.-25.3.?
Děkuji předem za odpověď.
S pozdravem
Martina P.
Dobrý den Martino, ano v tomto termínu je pokoj volný. :) Hezký den! Tomáš
Dobrý den Martino, děkujeme za Váš zájem. V uvedeném termínu máme dostupnou kapacitu. Přeji hezký den! S pozdravem, Adam
Dobrý den. Je možný termín 19–22.1 , tedy příští týden?
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt v březnu od 12.3. do 15.3.,je to možné?
Dobrý deň,
Vami zvolený termín je možný len do 14.3. Prípadne si možte termíny,
ktoré máme k dispozícii prezrieť priamo v ponuke pri online
rezervácii.
S pozdarvom
Daniela Kelečeniová
Dobrý den, prosím o informaci,zda máte ještě volný dvoulůžkový pokoj v termínu 26.1. – 28.1. 2018, děkuji
Dobrý den,
V tomto termínu máme stále volné pokoje.
S pozdravem
Hanka
Dobry den, mohu se zeptat zda je mozne na jeden voucher uplatnit 3 lidi? Samozřejmě s priplatkem za pristylku. Nebo jak bychom to meli udelat kdyz pojedeme 3? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Katko,
na voucher je možné uplatnit 2 osoby, ale samozřejmě můžete jet
i 3. Doplatek za přistýlku je 1000,– Kč / noc, pokud je to osoba starší
12 let.
Při rezervaci stačí nahlásit, že pojedete 3 a doplatek se platí na
místě. Doporučuji však ověřit dostupnost třílůžkového pokoje před
zakoupením voucheru. I když jich máme relativně dost, je možné, že
některé termíny mohou být, co se týče třílůžkových pokojů, již
vyprodané.
Hezký den!
Tomáš
Dobrý den, jaká je prosím nyní během zimy teplota vzduchu ve střešním wellness centru? S ohledem na množství prosklených ploch mám trochu obavy, zda zde nebude příliš chladno :-( Děkuji.
Dobrý den Jano,
průměrná teplota vzduchu u bazénu je 28 stupňů.
Hezký den!
Tomáš
Dobrý večer, měla bych zájem o ubytování ve vašem hotelu pro 5 osob. Bylo by možné koupit 2× voucher a doplatit jednu dospělou osobu?
Dobrý den,
S tímto není žádný problém. Poplatek za pátou osobu činí 1 000,–
Kč/noc, pokud je osoba starší 12-ti let. Pokud je pátá osoba mladší 12-ti
let, doplatek činí 500,– Kč/noc. Doplatek se doplácí přímo u nás na
recepci.
S pozdravem
Hanka
Dobrý den, bohužel se k vám nemohu dovolat, takže píšu. Zabukovala jsem Váš hotel v termínu od 25.-28.3.2018 pro 4 osoby, tedy 2 vouchery. Protože ale nevlastním platební kartu, nenašla jsem jinou možnost, jak částku ve výši 12 980 Kč uhradit. Prosím o informaci . Děkuji Jedličková
Dobrý den,
S tímto problémem Vás poprosíme kontaktovat přímo server slevomat na
e-mailu podpora@slevomat.cz či na
telefonu 222 745 354.
S podzravem
Hanka
Týdenní pobyt v létě je možný?
děkuji
Dobrý den,
týdenní pobyty v létě zde prozatím nenabízíme, ale je možné, že
situace se změní a i tyhle pobyty budeme na jaře prodávat. Případně se
domluvte prosím z recepcí hotelu, zdali takovou variantu nenabízí již
teď.
Hezký den!
Tomáš S.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych si zarezervovala termín na 2 noci – lze možné dorazit už 9.3.2018 do 11.3.2018? Termín je na 2 noci, ale víc by se mi hodilo dorazit už v pátek 9.3.2018. Mockrát Vám děkuji za odpověď.
Dobrý den, tento termín je prozatím volný, tudíž není problém si voucher na dvě noci zakoupit. S přáním hezkého dne, Hanka