Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Polštářek s vlastní fotografií, potisk z obou stran

4,6 / 5 Sablo Praha  (mapa) 344 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Tereza Hajleková

Dobrý den, již jsem vám už psala níže!! Stále mi nic nedorazilo a to jsem objednávala 13.12!!! Můžete mi prosím už říct kde mám zaplacené zboží???!! Opravdu jsem rozcilena čekala jsem že přijde aspoň do nového roku!! Pokud jste udělali tak jak stě říkali že jste poslali v pátek 22.12tak potom nechápu kde je objednávka!!! A mimochodem původně bylo slíbeno že posíláte ve ctvrtek 21.12. Opravdu nikomu tuto firmu nedoporučuji!!!

Sablo

Dobrý den,
podle sledování zásilek byly polštářky doručeny. Moc se omlouváme za komplikace.

Monika Hájková

Dobrý den.
Firma nereaguje nejen na maily, ani už na mobilní telefony…polštář jsem měla dostat v sobotu 23.12., nedostala. Přesto, že to nebyl vánoční dárek, ale dárek k zítřejším narozeninám, 29.12. nevím, kdy ho obdržím…opravdu hodně špatná komunikace s firmou Sablo.

Sablo

Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.

Petr Kajfosz

Dobrý den,
objednal jsem 2 polštářky 30.11. Dodávka dorazila dnes, tj. 28. 12. 2× jsem urgoval telefonicky, bylo slíbeno dodání. Tímto „velmi děkuji“. Kvalita jednoho polštáře OK, druhý katastrofa, vyblité barvy.....

Sablo

Dobrý den, samozřejmě je možné reklamovat. Ale pokud je jeden polštářek v pořádku a druhý ne tak bude chyba ve fotografiích, jelikož vše se tiskne na jedno nastavení. Děkujeme

Pavlína

Také patřím mezi ty, kteří svoji objednávku nedostali. Polštářek (3342) jsem objednávala 10.12. a bohužel i přes slíbenou garanci dodání mi nebyl doručen. Jsem velmi zklamaná, mohl to být krásný dárek, ale nebude.

Sablo

Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.

Štěpánka

Jj i my se přidáváme do řady s nedodanou objednávkou – 7 polštářků a 1 deka, takže 8 zklamaných babiček, dědečků a tet..

Sablo

Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.

Líba Kremsová

Dobrý den, též patřím mezi lidmi, kteří se nedočkali odovědi – zasílala jsem vám již dva maily – objednávku jsem učinila 12. prosince, tudíž s garancí dodání do Vánoc (objednávka 3506) a do dneška nic nedorazilo.

Sablo

Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.

Petra

Objednávku jsem odeslala 13.12. (potvrzeno přijetí), tedy s garancí dodání do Vánoc. Ani se nesnažím urgovat telefonicky nebo emailem, dle zdejší komunikace vše nasvědčovalo tomu, že firma do Vánoc nedodá. Vzali si příliš velké sousto, bohužel teď budou chybět dárky pod stromeček.

Sablo

Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

Pavel Šrámek

Dobrý den,
bylo mi řečeno (přes e-mail) že objednávka č. 3590 bude ve čtvrtek odeslána ale od té doby nemám žádnou informaci jak je na tom moje zakázka? Přes e-mail také již nikdo nereaguje!!!!!

Sablo

Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

Tereza

Dobrý den, snažím se vám dovolat již od včerejšího odpoledne a buď to nikdo nebere nebo mi to položíte. Bylo slíbeno odeslání balíčku ve čtvrtek. Chci se zeptat na číslo balíčku. Děkuji!!!

Sablo

Dobrý den, naše infolinka funguje 10:00–16:00. Moc se omlouváme, ale momentálně naše kapacity jsou vytížené na maximum a infolinky vytíženy. Proto je horší se dovolat.

Kateřina Kašpárková

Dobrý den, dne 8.12. jsem objednala polštářek (3191), ale stále nic nepřišlo.

Sablo

Dobrý den, objednávka byla odeslána včera službou GLS.
Děkujeme

Lucka Tesaříková

Dobrý den, objednávku jsem poslala 10.12 a stále nic nepřišlo. Je možné objednávku ověřit? číslo je 3312. Děkuji

Sablo

Dobrý den, objednávka již byla odeslána kurýrní službou GLS.
Děkujeme

Sarka Millerova

Dobry den,do emailu jsem vas kontaktovala,ale nikdo mi neodpovedel

Sablo

Dobrý den, již by mělo být.

Lenka

Ještě se zeptám ta garance viz níže ve vzkazu jak píšete objednání do 17.12.2017 tedy už neplatí ? Děkuji za info.

Sablo

Dobrý den, my odešleme všechny objednávky nejdéle ve čtvrtek. Dle informací od kurýra doručí 90% zásilek druhý den a zbytek do 2 pracovních dní. Proto malé riziko tam je.
Děkujeme za pochopení

Lenka

Dobrý den,
právě jsem dnes 16.12. odeslala objednáku na polšářek. Skutečně mi stihnete do pátku dodat zboží ? Děkuji za info.

Sablo

Dobrý den, garance pro doručení do Vánoc byla 13.12. Budeme se snažit odeslat všechny objednávky, ale nic neslibujeme.
Děkujeme

Sarka Millerova

Dobry den,
objednala jsem 29.11. a dnes,14.12.stale nemam polstarek doma.

Sablo

Dobrý den, prosíme o kontaktování na emailu. Dohledáme případně zašleme číslo balíku.
Děkujeme moc

Burda Václav

Dobrý den, polštářek jsem objednával také 30.11, a stále nic nedorazilo (12.12) Ani žádná informace o odeslání

Sablo

Dobrý den, můžeme Vás poprosit o zaslání čísla objednávky na info@sablo.cz . Jelikož dnes jsme expedovali objednávky z 2.12.
Děkujeme moc

Svatopluk Čech

Dobrý den, polštářek jsem objednával 30.11. a stále nic nedorazilo (11.12).

Sablo

Dobrý den, můžeme Vás poprosit o zaslání čísla objednávky na info@sablo.cz . Jelikož dnes jsme expedovali objednávky z 2.12.

Děkujeme moc

Zuzana Bubová

Dobrý den, před 12 dny jsem zaplatila, ale pořád mi nepřišel voucher. Děkují za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Bubová,

voucher mohl skončit ve spamové schránce Vašeho emailu. Voucher Vám nyní zasílám znovu, snad již bude vše v pořádku :)

Přeji hezký den, Monika, Slevomat

Naďa

DObrý den, jaký je materiál? Je to bavlněné , sametové nebo takový ten hladký klouzavý materiál? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Naďo,

materiál polštářků je 100% polyester.

Přeji hezký den, Monika, Slevomat :)

Barbora Tonnerová

Dobrý den, je možné dát na každou stranu jinou fotografii? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Baruš, to víte že dá. Vložíte jednu fotografii a pak druhou. Až je budete mít vložené na jednu z nich kliknete a dáte „použít vybranou fotografii“ Na pravé straně (pod velkým čtvercem jsou dva menší čtverce) na jeden z nich kliknete a zopakujete postup. Poté již jen uložíte do košíku Váš polštářek. Hezký den Janča

Daniela Richterová

Nikde nepopisujete polštářek. Jaká je náplň? Jedná se o vytvoření fotogrsfie na potahu polštářku nebo na polštářku přímo? Z čeho je pak materiál polštářku? Jakým způsobem se uzavírá? Je na zip? Když budu objednávat a vložím fotografii, uvidím, jak polštářek vypadá ještě před objednávkou?

Sablo

Dobrý den, jedná se o polštářek včetně výplně. Potah je snímatelný a uzavíratelný malým zipem dole. Pokud budete objednávat uvidíte jak polštářek vypadá v našem online systému.
Děkujeme

Frank Mucha

Promiňte neznalost, ale co to znamená, že se bude platit voucherem?

Slevomat.cz

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. :-) Když si tuto nabídku objednáte a zaplatíte u nás na Slevomatu, tak Vám pošleme na email tzv. voucher. Na voucheru je unikátní kód, který dáte do poznámky při objednávce zboží, bez voucheru byste jinak musel platit plnou cenu. :) Hezký den, Tereza

Denisa Čáslavská

Dobrý den,
polštářek se dodává celý, tedy i s výplní, nebo jde jen o potah? Je potah z polštáře snímatelný nebo se pere celý polštář i s výplní? Je potah na zip či jiné zapínání? Jde natisknout stejnou fotografii z obou stran? Jde natisknout na každou stranu polštářku jinou fotku? Pokud bude fotka jen z jedné strany, jakou barvu bude mít druhá strana polštáře? Jaké jsou požadavky na rozlišení fotosnímku? Děkuji Denisa

Sablo

Dobrý den, jedná se o polštářek včetně výplně. Potah je snímatelný a uzavíratelný malým zipem dole a vše lze vyprat. Pokud budete objednávat uvidíte jak polštářek vypadá v našem online systému a je možné na každou stranu umístit fotografii klidně i jinou. Požadavky na foto jsou minimálně 800×800px jelikož je to čtverec a ještě doporučujeme světlejší fotografie.

Děkujeme

Eva Hamplová

Omlouvám se, už jsem si všimla, že objednávky do 13.12. jsou s garancí dodání do Vánoc.

Sablo

Dobrý den, pro garantované doručení do Vánoc je nutné objednat do 17.12.2017
Děkujeme

Eva Hamplová

Dobrý den, mám o polštářek zájem, doručení píšete 14 dní, ale chci ho k Vánocům. Mám to riskovat? Děkuji.

Sablo

Dobrý den, pro garantované doručení do Vánoc je nutné objednat do 17.12.2017
Děkujeme

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru