Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den.
Firma nereaguje nejen na maily, ani už na mobilní telefony…polštář jsem
měla dostat v sobotu 23.12., nedostala. Přesto, že to nebyl vánoční
dárek, ale dárek k zítřejším narozeninám, 29.12. nevím, kdy ho
obdržím…opravdu hodně špatná komunikace s firmou Sablo.
Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci
nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na
veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení
bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra,
kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě
jednou se omlouváme.
Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.
Dobrý den,
objednal jsem 2 polštářky 30.11. Dodávka dorazila dnes, tj. 28. 12. 2×
jsem urgoval telefonicky, bylo slíbeno dodání. Tímto „velmi děkuji“.
Kvalita jednoho polštáře OK, druhý katastrofa, vyblité barvy.....
Dobrý den, samozřejmě je možné reklamovat. Ale pokud je jeden polštářek v pořádku a druhý ne tak bude chyba ve fotografiích, jelikož vše se tiskne na jedno nastavení. Děkujeme
Také patřím mezi ty, kteří svoji objednávku nedostali. Polštářek (3342) jsem objednávala 10.12. a bohužel i přes slíbenou garanci dodání mi nebyl doručen. Jsem velmi zklamaná, mohl to být krásný dárek, ale nebude.
Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci
nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na
veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení
bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra,
kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě
jednou se omlouváme.
Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.
Jj i my se přidáváme do řady s nedodanou objednávkou – 7 polštářků a 1 deka, takže 8 zklamaných babiček, dědečků a tet..
Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci
nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na
veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení
bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra,
kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě
jednou se omlouváme.
Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.
Dobrý den, též patřím mezi lidmi, kteří se nedočkali odovědi – zasílala jsem vám již dva maily – objednávku jsem učinila 12. prosince, tudíž s garancí dodání do Vánoc (objednávka 3506) a do dneška nic nedorazilo.
Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci
nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na
veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení
bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra,
kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě
jednou se omlouváme.
Dále ohledně otevírací doby bude opět otevřeno po novém roce.
Objednávku jsem odeslala 13.12. (potvrzeno přijetí), tedy s garancí dodání do Vánoc. Ani se nesnažím urgovat telefonicky nebo emailem, dle zdejší komunikace vše nasvědčovalo tomu, že firma do Vánoc nedodá. Vzali si příliš velké sousto, bohužel teď budou chybět dárky pod stromeček.
Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.
Dobrý den,
bylo mi řečeno (přes e-mail) že objednávka č. 3590 bude ve čtvrtek
odeslána ale od té doby nemám žádnou informaci jak je na tom moje zakázka?
Přes e-mail také již nikdo nereaguje!!!!!
Dobrý den, moc se omlouváme. Rádi bychom Vám jako malou kompenzaci nabídli slevu do našeho druhého eshopu www.designmr.cz a to ve výši 70% na veškeré zboží, stačí napsat do poznámky SLEVOMAT. Ohledně doručení bychom se i rádi obránili, že je nutné se podívat na štítek od kurýra, kdy to bylo poslané, aby vše nespadlo na naší hlavu. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.
Dobrý den, snažím se vám dovolat již od včerejšího odpoledne a buď to nikdo nebere nebo mi to položíte. Bylo slíbeno odeslání balíčku ve čtvrtek. Chci se zeptat na číslo balíčku. Děkuji!!!
Dobrý den, naše infolinka funguje 10:00–16:00. Moc se omlouváme, ale momentálně naše kapacity jsou vytížené na maximum a infolinky vytíženy. Proto je horší se dovolat.
Dobrý den, dne 8.12. jsem objednala polštářek (3191), ale stále nic nepřišlo.
Dobrý den, objednávka byla odeslána včera službou GLS.
Děkujeme
Dobrý den, objednávku jsem poslala 10.12 a stále nic nepřišlo. Je možné objednávku ověřit? číslo je 3312. Děkuji
Dobrý den, objednávka již byla odeslána kurýrní službou GLS.
Děkujeme
Dobry den,do emailu jsem vas kontaktovala,ale nikdo mi neodpovedel
Dobrý den, již by mělo být.
Ještě se zeptám ta garance viz níže ve vzkazu jak píšete objednání do 17.12.2017 tedy už neplatí ? Děkuji za info.
Dobrý den, my odešleme všechny objednávky nejdéle ve čtvrtek. Dle
informací od kurýra doručí 90% zásilek druhý den a zbytek do
2 pracovních dní. Proto malé riziko tam je.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den,
právě jsem dnes 16.12. odeslala objednáku na polšářek. Skutečně mi
stihnete do pátku dodat zboží ? Děkuji za info.
Dobrý den, garance pro doručení do Vánoc byla 13.12. Budeme se snažit
odeslat všechny objednávky, ale nic neslibujeme.
Děkujeme
Dobry den,
objednala jsem 29.11. a dnes,14.12.stale nemam polstarek doma.
Dobrý den, prosíme o kontaktování na emailu. Dohledáme případně
zašleme číslo balíku.
Děkujeme moc
Dobrý den, polštářek jsem objednával také 30.11, a stále nic nedorazilo (12.12) Ani žádná informace o odeslání
Dobrý den, můžeme Vás poprosit o zaslání čísla objednávky na info@sablo.cz . Jelikož dnes
jsme expedovali objednávky z 2.12.
Děkujeme moc
Dobrý den, polštářek jsem objednával 30.11. a stále nic nedorazilo (11.12).
Dobrý den, můžeme Vás poprosit o zaslání čísla objednávky na info@sablo.cz . Jelikož dnes
jsme expedovali objednávky z 2.12.
Děkujeme moc
Dobrý den, před 12 dny jsem zaplatila, ale pořád mi nepřišel voucher. Děkují za odpověď
Dobrý den, paní Bubová,
voucher mohl skončit ve spamové schránce Vašeho emailu. Voucher Vám nyní
zasílám znovu, snad již bude vše v pořádku :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
DObrý den, jaký je materiál? Je to bavlněné , sametové nebo takový ten hladký klouzavý materiál? Děkuji.
Dobrý den, Naďo,
materiál polštářků je 100% polyester.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat :)
Dobrý den, je možné dát na každou stranu jinou fotografii? Děkuji
Dobrý den, Baruš, to víte že dá. Vložíte jednu fotografii a pak druhou. Až je budete mít vložené na jednu z nich kliknete a dáte „použít vybranou fotografii“ Na pravé straně (pod velkým čtvercem jsou dva menší čtverce) na jeden z nich kliknete a zopakujete postup. Poté již jen uložíte do košíku Váš polštářek. Hezký den Janča
Nikde nepopisujete polštářek. Jaká je náplň? Jedná se o vytvoření fotogrsfie na potahu polštářku nebo na polštářku přímo? Z čeho je pak materiál polštářku? Jakým způsobem se uzavírá? Je na zip? Když budu objednávat a vložím fotografii, uvidím, jak polštářek vypadá ještě před objednávkou?
Dobrý den, jedná se o polštářek včetně výplně. Potah je
snímatelný a uzavíratelný malým zipem dole. Pokud budete objednávat
uvidíte jak polštářek vypadá v našem online systému.
Děkujeme
Promiňte neznalost, ale co to znamená, že se bude platit voucherem?
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. :-) Když si tuto nabídku objednáte a zaplatíte u nás na Slevomatu, tak Vám pošleme na email tzv. voucher. Na voucheru je unikátní kód, který dáte do poznámky při objednávce zboží, bez voucheru byste jinak musel platit plnou cenu. :) Hezký den, Tereza
Dobrý den,
polštářek se dodává celý, tedy i s výplní, nebo jde jen o potah? Je
potah z polštáře snímatelný nebo se pere celý polštář i s výplní?
Je potah na zip či jiné zapínání? Jde natisknout stejnou fotografii z obou
stran? Jde natisknout na každou stranu polštářku jinou fotku? Pokud bude
fotka jen z jedné strany, jakou barvu bude mít druhá strana polštáře?
Jaké jsou požadavky na rozlišení fotosnímku? Děkuji Denisa
Dobrý den, jedná se o polštářek včetně výplně. Potah je
snímatelný a uzavíratelný malým zipem dole a vše lze vyprat. Pokud budete
objednávat uvidíte jak polštářek vypadá v našem online systému a je
možné na každou stranu umístit fotografii klidně i jinou. Požadavky na
foto jsou minimálně 800×800px jelikož je to čtverec a ještě doporučujeme
světlejší fotografie.
Děkujeme
Omlouvám se, už jsem si všimla, že objednávky do 13.12. jsou s garancí dodání do Vánoc.
Dobrý den, pro garantované doručení do Vánoc je nutné objednat do
17.12.2017
Děkujeme
Dobrý den, mám o polštářek zájem, doručení píšete 14 dní, ale chci ho k Vánocům. Mám to riskovat? Děkuji.
Dobrý den, pro garantované doručení do Vánoc je nutné objednat do
17.12.2017
Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, již jsem vám už psala níže!! Stále mi nic nedorazilo a to jsem objednávala 13.12!!! Můžete mi prosím už říct kde mám zaplacené zboží???!! Opravdu jsem rozcilena čekala jsem že přijde aspoň do nového roku!! Pokud jste udělali tak jak stě říkali že jste poslali v pátek 22.12tak potom nechápu kde je objednávka!!! A mimochodem původně bylo slíbeno že posíláte ve ctvrtek 21.12. Opravdu nikomu tuto firmu nedoporučuji!!!
Dobrý den,
podle sledování zásilek byly polštářky doručeny. Moc se omlouváme za komplikace.