Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Vysněná relaxace: Pobyt s wellness i vstupem do fitness ve Vysokých Tatrách
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: rezervace předem na tel. +421 524 761 000 nebo e‑mailem: recepcia@hotellesna.sk
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj Standard pro dva
s manželskou postelí 20.-22.4.2018. A ještě by mne zajímalo jaké jsou
otvírací hodiny hotelového bazénu a hot zóny. Děkuji za odpovědi.
S pozdravem, Michaela
Dobry den, dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****. Bohuzial, v uvedenom termine mame vsetky izby typu Standard plne obsadene. Mozny je pobyt v apartmane Superior Suite. Otvaracie hodiny sa nam menia podla dni v tyzdni, piatok a sobotu su otvaracie hodiny od 11:00 do 22:00. V pripade akychkolvek dalsich otazok nas prosim nevahajte kontaktovat na e-mailovej adrese: recepcia@hotellesna.sk. Prajem pekny den. S pozdravom, recepcia hotela Lesna****
Dobry den. Rada bych se zeptala, zdali se poplatek za dite vztahuje i na batole ve veku 15 mesicu, pokud by nespalo na pristylce? Dekuji Pallova
Dobry den, pani Pallova,
dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt hotela Lesna****.
Vzhladom nato, ze sme od 1.1.2018 presli na koncept ADULT FRIENDLY su doplatky
povinne.
Doplatok sa vztahuje na kazdu dalsiu osobu bez rozdielu na vek t.j.
65€/ubytovanie s ranajkami a 85€/ubytovanie s polpenziou. V izbe Superior
Suite je moznost 1 x pristelky a v izbe Double Room nieje moznost ubytovania
dalsej osoby. Napriek tomu, ze dieta nepotrebuje pristelu, doplatok je
povinny.
V pripade akychkolvek dalsich otazok nas prosim nevahajte kontaktovat mailom:
recepcia@hotellesna.sk
alebo telefonicky. Prajem Vam pekny den. S pozdravom Patricia Glejdurova,
recepcia hotela Lesna****.
Dobrý den,
prosím máte volný pokoj Standard nebo apartmán Superior Suite v termínu
05.-08.07. 2018? Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Dagmar
Asztalošová
Dobry den pani Asztalosova , tesi nas Vas zaujem o sluzby hotela LESNA****. V danom termine mame volny aj apartman SUPERIOR SUITE aj DOUBLE ROOM izbu. Ak si budete priat vytvorit rezervaciu, nech sa paci nas kontaktovat na mailovej adrese: recepcia@hotellesna.sk. Prajeme prijemny den! Adela Dzubasova
Dobry den mam dotaz jak se da u Vas platit?musime mit eura a nebo se da platit kc?hledam pobyt ve vys.Tatrach na tyden.Muzemi neco doporucit pres slevomat?
Dobry vecer prajem, dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli
Lesna****.
V nasom hoteli mozete platit, len Eurami a samozrejme kreditnou kartou (okrem
American expres).
Ak Vas nas pobyt cez postal Slevomat.cz zaujal, po zakupeni voucheru prosime
o zaslanie ID kodu vouchera.
V pripade akychkolvek otazok nas prosim kontaktujte na e-mailovej adrese recepcia@hotellesna.sk
S pozdravom
Hezký den,
máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu cca 17–24.2. ? (cena?)
Děkuji
Dobry den prajem,
dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Lesna.
V tomto termine mame poslednu volnu izbu a t.j. apartman Superior Suite.
Ak si prajete pobyt v termine od 17.-24.2.2018 odporucame si zakupit 2×
voucher na 2 noci a 1× voucher na 3 noci v apartmane Superior Suite.
V pripade otazok nas prosim kontaktujte na mailovej adrese recepcia@hotellesna.sk.
S pozdravom
Eva Jakubcova
Dobrý den, je vhodný pokoj Superior suit pro dva dospělé a děti ve věku
8 a 5 let a miminko s vlastní postýlkou 1rok? Nebo máte rodinný
pokoj?
Měli by jsme zájem o termín 5.-8.2.2018 V rozmezí dvou dnů jsme
s termínem flexibilní.
Děkuji
Dobry den pan Misek, dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****. V apartmane Superior Suite je mozne ubytovat maximalne 3 osoby, bez ohladu na vek. Mame v hoteli dvojspalnovy apartman pre max. 5 osob. Vzhladom k tomu, ze je nas hotel Adult Friendly, nie je mozne mat na apartmane postielku (ani vlastnu). Taktiez sa za babatko doplaca ako za dospelu osobu (za ostatne 2 deti taktiez). V pripade zaujmu o vypracovanie cenovej ponuky nas prosim kontaktujte na e-mailovu adresu: recepcia@hotellesna.sk. Prajem pekny den. S pozdravom, recepcia hotela Lesna****.
Prosím o ověření termínu – čtvrtek až neděle ,tři noci někdy
v druhé polovině března.
Kolik bychom jako dva dospelaci a dítě 3 a 5 let zaplatili s polopenzi
Dekuji
Dobry den prajem,
dakujeme o prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Lesna.
Volne terminy mame nasledovne: od 19.-23.3. alebo od 24.-31.3., zalezi uz len
na Vas kedy si Vas pobyt na 3 noci vyberiete v tomto rozpeti.
Ceny voucherov, ktore su uvedene na stranke Slevomat.cz su nastavene pre
2 osoby (noci podla toho, ktory voucher si vyberiete).
Priplatky za deti su uvedene nizsie po rozkliknuti vouchra. (65€ 1× dieta
s ranajkami alebo 85€ 1× dieta s polpenziou.)
V pripade akychkolvek otazok nas prosim kontaktujte na nasej mailovej adrese recepcia@hotellesna.sk.
S pozdravom
Eva Jakubcova
recepcia hotela Lesna
Dobrý den,
měla bych zájem o voucher na 4 dny (3 noci) a chtěla bych se zeptat
- Máte někde napsané menu k večeři? Bohužel trpím alergií na kravské
mléko, případně dala by se večeře této alergii přizpůsobit?
- Měli byste volný termín 5.5–8–5.? Pokoj Superior Suite
Předem moc děkuji!
Dobry den pani Vorackova,
dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Lesna, spolocnosti Residence
Lesna.
V termine od 5.-8.5.2018 mame dostupne kapacity.
Po zakupeni vouchera prosime o zaslanie ID kodu na mailovu adresu: recepcia@hotellesna.sk
Do e-mailu mozete uviest aj dalsie svoje poziadavky ako napr. uprava stravy.
V pripade akychkolvek otazok nas prosim kontaktujte na mailovej adrese (recepcia@hotellesna.sk)
S pozdravom
Eva Jakubcova
Dobry den. Koupila sem si dnes voucher. Potrebuji termin od 18.1 do 21.1. Prosim rychle o informaci .děkuji
Dobry den pani Steklova, uz sme spolu telefonovali, rezervaciu som Vam urobila, poprosime len doplnit cislo vouchera. Prajeme prijemny den. S pozdravom, recepcia hotela LESNA****
Dobrý večer,váš hotel mě uchvátil a proto bych se chtěla zeptat,zdali
máte jeden nebo dva volné pokoje na čtyři dny,tři noci v nějakém brzkém
termínu.
Předem děkuji za odpověď.S pozdravem Lenka Panská
Dobry vecer pani Panska, dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela
Lesna****. Do 07.01.2018 mame hotel plne obsadeny.
Po tomto termine mame dostupne izby. V pripade blizsich informacii (konkretny
termin, typ izieb) nas prosim kontaktujte na e-mailovu adresu: recepcia@hotellesna.sk.
Prajeme pekny vecer. S pozdravom, recepcia hotela Lesna****
Dobry den, je mozny pobyt keden-unor?
Dekuji
Dobry vecer prajem,
prosime o upresnenie terminu. Po upresneni terminu Vam radi preverime dostupne
kapacity.
V pripade dalsich otazok nas prosim kontaktujte na e-mailovej adrese: recepcia@hotellesna.sk
S pozdravom recepcia
Eva Jakubcova
Dobrý den, jaký rozdíl mezi balíčkem na 2 noci s pobytem v týdnu a
s pobytem kdykoliv? U obojího máte omezení nástupu na neděli až úterý?
Ani u balíčku „kdykoliv“ tedy není možný pobyt o víkendu?
Děkuji
Dobrý deň prajeme, pani Šimková,
ďakujeme za Váš postreh, chyba vznikla na strane slevomatu pri zadávaní
balíčka na stránku.
Pri balíku kedykoľvek však platí, že nástupné dni na pobyt nie sú
kedykoľvek v priebehu týždňa od pondelka do nedele.
V prípade ďalších otázok Vám radi odpovieme priamo na recepcia@hotellesna.sk
S pozdravom
HOTEL LESNA****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme zájem o pobyt v období 1.-4.5.2018 případně 7.-10.5.2018 4 dny (3 noci). Máte volný pokoj Superior Suite v těchto termínech? Rádi bychom také zašli v rámci pobytu na masáž, děláte i těhotenskou masáž nebo masáž zad a šíje v sedě? Díky moc za odpověď.
Dobry den, pani Prochazkova,
dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Lesna**** v Starej Lesnej.
Termin mame volny hned prvy, teda 01. 05. – 04. 05. 2018, pre vytvorenie rezervacie nas prosim kontaktujte priamo na recepcii mailom: recepcia@hotellesna.sk
S pozdravom
HOTEL LESNA****