Dobrý den, budete prosím nabídku ještě navyšovat? Měla bych zájem
o již vyprodaného „Lva“ děkuji
Puzzlepoint.cz
Dobrý den, ano, navyšování plánujeme, ale až po Vánocich…
Věra Charužínová
Dobrý den.Proč dostávám nabídky pozdě?Jako tuhle když už není to co
bych si chtěla objednat,nejsou tam všechny nabídky jen zbytek!Koukám na
dotazy už před 25 dny a mně přišly teprve včera 15.12.
Puzzlepoint.cz
Dobry den, o jaké puzzle by jste měla zájem? Pokusili bychom se ještě
pro Vás další získat, zatím je stále možné objednávat puzzle
všechny.
Kateřina Kopcová
Dobrý den,
svítí puzzle ve tmě?
Slevomat.cz
Dobrý den, tyto puzzle ve tmě nesvítí. Hezký den, Tereza.
Jaroslava Bartošková
chci si objednat tři různé puzzle na jedno poštovné. Jak to mám
udělat?
Puzzlepoint.cz
Dobrý den, vkládejte jednu položku za druhou do „nákupního
košíku“. S pozdravem www.puzzlepoint.cz
Gabriela Juřinová
Dobrý den, mezi zvěrokruhy chybí RAK… Je možné jej
doobjednat? Děkuji
Puzzlepoint.cz
Dobry den, rak je v nabídce také, stačí, když ho vyberete ze seznamu
možných položek. S pozdravem Puzzlepoint.cz
Linda Horvathová
Je možno objednat více druhů puzzlí na jedno poštovné?? Děkuji
http://www.puzzlepoint.cz
Dobrý den, ano vše odesíláme najednou, je jen důležité vše objednat a
zaplatit součásně. S pozdravem Petr Heller, www.puzzlepoint.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, budete prosím nabídku ještě navyšovat? Měla bych zájem o již vyprodaného „Lva“ děkuji
Dobrý den, ano, navyšování plánujeme, ale až po Vánocich…