Dobrý den.Chtěla bych se zeptat,když moje objednávka ze dne 21.11.,byla
zaplacena a dnes se mi ukázalo že objednávka je stornována.PROČ?Proč je
objednávka stornována,když máte nabídku pořád aktivní a ten produkt
pořád máte a kdo mi vrátí peníze,který jsem vám poslala.Děkuji za
odpověď Šmolíková
Desibrella
Dobrý den paní Šmolíková. V první řadě se ještě jednou omlouváme
a jak jsme Vám již napsali přímo při stornu, bohužel došlo k chybě
v našem skladu kdy jsme měli naskladněno o jeden kus více než byla
skutečnost, což jsme zjistili až při přípravě Vaší objednávky.
Deštník v nabídce již není, nicméně koukám, že stornem se tam ten
jeden kus opět vrátil (pracujeme se Slevomatem na stažení), děkujeme za
upozornění.
Stornem by se měla zrušit celá transakce, kterou jste Slevomatu platila,
čili peníze by Vám měli přijít zpět na účet. V případě, že by se
tak nestalo nás prosím kontaktujte na info@brella.cz a my to se
Slevomatem dořešíme.
Děkujeme…
Jiří | Brella
Miroslav Havel
Dobrý den, proč mi nejdou uplatnit kredity na tuto nabídku, když je
v sekci, na kterou by kredity uplatnit jít měly, děkuji za odpověď
Desibrella
Dobrý den, na toto vám jako prodejce bohužel neumíme odpovědět.
Doporučil bych vám se obrátit přímo na provozovatele, tedy na podporu
slevomatu.
Doufáme, ze se vám problém podaří vyřešit…
Jiří | Brella
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat,když moje objednávka ze dne 21.11.,byla zaplacena a dnes se mi ukázalo že objednávka je stornována.PROČ?Proč je objednávka stornována,když máte nabídku pořád aktivní a ten produkt pořád máte a kdo mi vrátí peníze,který jsem vám poslala.Děkuji za odpověď Šmolíková
Dobrý den paní Šmolíková. V první řadě se ještě jednou omlouváme a jak jsme Vám již napsali přímo při stornu, bohužel došlo k chybě v našem skladu kdy jsme měli naskladněno o jeden kus více než byla skutečnost, což jsme zjistili až při přípravě Vaší objednávky. Deštník v nabídce již není, nicméně koukám, že stornem se tam ten jeden kus opět vrátil (pracujeme se Slevomatem na stažení), děkujeme za upozornění.
Stornem by se měla zrušit celá transakce, kterou jste Slevomatu platila, čili peníze by Vám měli přijít zpět na účet. V případě, že by se tak nestalo nás prosím kontaktujte na info@brella.cz a my to se Slevomatem dořešíme.
Děkujeme…
Jiří | Brella