Batohy, tašky, pouzdra i peněženky s obrázkem, jaký si z pixelů poskládáte
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
kde objednám náhradní pixely?
Dobrý den paní Natálie, další pixies (pixely) lze objednat na www.pixiecrew.cz . Milan Gába
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda objednat přes českou poštu, GLS nebo raději na uloženku, abych měla zboží co nejdříve. Potřebuji ho totiž nejpozději tuto sobotu (tak jestli vůbec stíhám). Moc děkuji, Jana
Dobrý den paní Jano, řešení je velmi komplikované a nejsme schopni termín soboty tohoto týdne slíbit . Milan Gába
Dobrý den,je možné zaslat zboží na dobírku?Děkuji
Dobrý den, respektujeme pravidla dohodnutá se společností Slevomat, tedy na dobírku poslat nelze. Hezký den Milan Gába
Dobrý den, prosím o info – na tuto peněženku (Peněženka Pixie
Crew – barevná pírka) potřebuji pixely malé nebo velké? Koupila bych
jako dárek, ale hned bych vzala i nějaké pixely navíc .-)
Předem děkuji za odpověď Jana
Dobrý den paní Jano, na peněženku patří malé pixely . Hezký den Milan Gába
Dobrý den, chtěla jsem se zepatat, kolik stojí extra balení Piselů a v jakých jsou barevných provedeních. Děkuji
Dobrý den, všechny varianty a informace naleznete na www.pixiecrew.cz . Hezký den MilanGába
Já jsem z toho trošku jelen, objednal jsem si tašky a na podpoře Pixie mi řekli, že to sloučit nelze, když se obchoduje přes slevomat a ať si objednám zvlášť, že přece těch 50,–- za poštovné není tolik.
Dobrý den pane Josefe, napište mi prosím tel.kontakt na Vás na milan.gaba@pixiecrew.com – zavolám Vám a domluvíme se.Milan Gába
Dobrý den,
chtěla bych se optat, proč máte na Slevomatu nabídku pouze těch dvou
batohů? Já bych ráda holčičí černo-fuchsiovej s puntíkama a k nim bych
vzala i tu samou tašku přes rameno ve stejné barvičce. Vše 2× pro moje
dcery. Bylo by možné i ten batoh sem zařadit? Děkuji za Váš
čas Míša.
Dobrý večer paní Míšo, na Slevomatu prezentujeme pouze vybrané modely z naší nabídky. Nabídka je limitovaná. Hezký den Milan Gába
Dobrý den, jde u vás objednat navíc dalsi balíček pixelu, na jedno
poštovné, i když to není přímo v této nabídce skevomatu?
Děkuji
Dobrý den , ano napište prosím do poznámky číslo objednávky ze Slevomatu a my je spojíme do jedné zásilky.Milan Gába
Dobrý den,
dnes mi přišly dvě objednané tašky. Objednávala jsem jednu pro holku a
jednu pro kluka, ale přišly mi dvě „holčičí“, růžová a fialová.
Zelenočerná v balíčku nebyla. Ráda bych pro syna tašku objednala ale
opravdu bych nerada platila další poštovné. Jiank dodání bylo rychlé,
zboží se mi líbí. Předem děkuji za odpověď.
Petra Princová
Dobrý den paní Petro, hned ráno Vaši zásilku prověříme ve foto dokumentaci odeslaných zásilek a ozvu se s návrhem řešení.Milan Gába
Dobrý den, objednala jsem černou desku na skládání a pouzdro peříčko. Zboží dorazilo do druhého dne, což je úžasné, ale bohužel ne v černé barvě, ale v růžové, což pro kluka není úplně v pohodě :-(. Vracet nebudu, jelikož se mi to nevyplatí posílat na své náklady zboží zpět. Nevím, jestli to takto zkoušíte, nebo byl někdo barvoslepý. S pozdravem Z. Lenská
Dobrý den paní Lenská, všechno expedované zboží fotíme pro tyto případy. Ihned vše prověřím. Myslím si, že urážet kohokoliv je zbytečné, chyba se stát může. Tedy rozhodně nic nezkoušíme a ani nejsme barvoslepí. Navrhuji toto řešení: pošlete mi prosím e-mailem fotografii nesprávně dodané barvy produktu a já Vám zdarma na naše náklady pošlu správnou barvu. Můj email je milan.gaba@pixiecrew.com . S pozdravem Milan Gába
Vážený pane Gábo,
děkuji Vám za rychlou reakci a příjemné zjištění, že ne všichni
obchodníci jsou takoví, jak jsem již psala. V emailu Vám zasílám foto
došlého zboží i s objednávkou ze Slevomatu. Věřím, že to byla jen
chyba jednotlivce a příště si dá dotyčný větší pozor. Bohužel mé
zkušenosti byly prozatím v tomto smyslu negativní, obchodníci se rádi
„spletou“, aby vyklidili sklady od málo prodávaného zboží, a věří,
že nikomu se nebude chtít posílat zboží zpět na své náklady. Ještě
jednou děkuji za rychlou reakci a vstřícný postoj k dané věci. Hezký
den! Z. Lenská
Dobrý den, mohu na jedno poštovné objednat více věcí? Děkuji
Dobrý den Andreo, ano podle informací kolegů ze Slevomatu pokud uděláte z více našich (Pixie Crew) akcí v jednom nákupním košíku, pak budete platit pouze jedno poštovné. V případě podrobných dotazů, kontaktujte prosím infolinku Slevomatu. Hezký den Milan Gába
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda když si objednám zboží zde, ale chtěla bych
z vaši nabídky přes slevomat i kryt na mobil co nabízíte, zda je možné
platit jedno poštovné. Velice děkuji za Vaši odpověď. Fišerová
Dobrý den paní Fišerová, prosím o upřesnění co znamená „objednám zboží zde“. Určitě uspokojivé řešení nalezneme. Milan Gába
Dobrý den Nikolo, ano podle informací kolegů ze Slevomatu pokud uděláte z více našich (Pixie Crew) akcí v jednom nákupním košíku, pak budete platit pouze jedno poštovné. V případě podrobných dotazů, kontaktujte prosím infolinku Slevomatu. Hezký den Milan Gába
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bude ještě do vánoc skladem taška černo-růžová? Děkuji
Dobrý den, Jitko, zda se nová nabídka objeví momentálně nevíme, můžete si ale nastavit odběr u partnera, aby Vám případně nová nabídka neunikla :-) hezký den