Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Odpočinkový 4* pobyt: zábaly, wellness, polopenze a možnost noci zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Kapacitu si ověřte předem na telefonu +420 487 829 761 či +420 774 309 398, závaznou rezervaci s kódem voucheru proveďte na e‑mailu info@hotelmorris.cz.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 2,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce za 1685 Kč/pobyt včetně stravy
- Dítě od 12 let nebo další dospělá osoba na přistýlce za 2345 Kč/pobyt včetně všech služeb
- Domácí mazlíčci: 250–350 Kč/noc (dle velikosti, nutná domluva předem)
- Wi-Fi zdarma
- Netermínová varianta: Rezervovaný termín můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 3 dny předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den! Můžu zeptat? Chci u vás zakoupit voucer. Ale jenom welness,masáž a jídlo. Šlo by to? A kolik bych to stalo? Děkuju moc.
Dobrý den,
ohledně voucheru pouze na procedury a stravování v restauraci nás
neváhejte kontaktovat na náš e-mail info@hotelmorris.cz, kde
Vám zašleme nabídku wellness a balneo procedur společně s aktuálním
jídelním lístkem.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda máte volný termín 26. 4. – 28. 4. +
prodloužení do 29. 4. 2018 nebo 27. 4. – 29. 4. + prodloužení do
30.4. 2018, 1× pokoj pro dva s manželskou postelí? A ještě se chci
zeptat, zda 1× vstup do městského plaveckého bazénu lze čerpat kdykoliv
během pobytu a na jak dlouho tento vstup platí? Děkuji za informace.
Dobrý den,
v těchto termínech Vám rádi nabídneme dostatek volných pokojů.
Vstup do bazénu lze využít kdykoliv během Vašeho pobytu. Vstup je na
90 minut.
Dobrý den,
chci se zeptat, je na pokojích v rámci tohoto balíčku běžně chladnička?
Děkuji za informaci.
Dobrý den,
součástí vybavení pokoje je minibar. Kde je možné čerpat chlazené
nápoje.
Dobrý den, chci se zeptat na wellness procedury během pobytu na 3 dny
(2 noci).
Zda se termíny procedur rezervují před příjezdem nebo až při příjezdu?
Jde mi o to, aby bylo wellness možné skloubit s výlety po okolí a
procedury nebyly „rozházené“ během dnů celou dobu pobytu. Děkuji
za info.
Dobrý den,
procedury dle vlastního požadavku je možné si naplánovat cca 7 –
14 dní před Vaším příjezdem do hotelu. Poté Vám bude harmonogram
procedur naplánován v den příjezdu.
Dobrý den, pokud si pobyt zakoupím na určený termín 5. 2 – 7. 2 pondělí až středa, bude možnost si prodloužit zdarma jednu noc, tudíž zda máte volno noc zdarma dne 7.2 ve středu. Děkuji za odpověď. Pěkný den. S pozdravem. Karin
Dobrý den,
ano v termínu 7. – 8.2.2018 Vám hotel Morris * * * * Česká Lípa může
nabídnout volné pokoje pro prodloužení pobytu. Prodloužení o konkrétní
noc napište prosím do poznámky při rezervaci.
Recepce hotelu
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je možné k welness pobytu přidat ještě další osobu, moc děkuji za odpoveď.
Dobrý den,
pobytový balíček je určený pro dvě osoby. Pokud byste měla zájem
o pobyt pro 3 osoby, doplatek pro 3. osobu činí polovinu z ceny pobytu.
Tento doplatek zahrnuje ubytování na přistýlce, stravu a wellness procedury,
které jsou v rámci pobytového balíčku.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda máte volný termín 16.3.-18.3.2018 + následně tu
1.noc 19.8.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v hotelu Morris* * * * Česká Lípa.
V tomto termínu Vám můžeme nabídnout dostatek volných pokojů.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volné kapacity pro pobyt
v období 5.2.-7.2., respektive 8.2.2018. Chtěla bych využít 1 noci
zdarma.
Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v hotelu Morris* * * * Česká Lípa.
V tomto termínu Vám můžeme nabídnout dostatek volných pokojů.
Dobrý den, chci se zeptat, wellnes centrum je přímo v hotelu v České lípě nebo se někam dojet?
Dobrý den, wellness a balneo centrum se nachází přímo v hlavní budově
hotelu.
S přáním příjemného dne recepce hotelu Morris * * * * Česká Lípa
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat, zda ještě máte volný termín od 10.1. –
13.1. s 1 nocí zdarma.
Díky.
Dobrý den,
v termínu 10.-13.01.2017 máme volné pokoje v případě zájmu o Vaši
rezervaci nás prosím kontaktujte s číslem poukazu.
Děkujeme.
Hotel Morris****
Dobrý den chtěl bych se zeptat tu noc zdarma se projednává na místě pobytu?
Dobrý den,
v rámci Vašeho voucheru je možnost využít 1 NOC ZDARMA, pokud budete mít
zájem tuto noc využít, prosíme o rezervaci předem. Na místě při Vašem
příjezdu již nebude možné tuto službu rezervovat.
Pokud se rozhodnete tuto noc využít, je noc vč. SNÍDANĚ. Stravování
v rámci pobytu se čerpá ode dne příjezdu, tedy Váš pobyt začíná
večeří, poté druhý den čerpáte snídani a večeři, a v případě
prodloužení pobytu o noc zdarma máte snídani. Ke stravování je možné
využít restauraci Morris či Moravanka, které jsou součástí hotelového
komplexu.
Dobrý den,můžu koupit ještě dnes pobyt k Vánocům, bude mi poskytnut nějaký voucher?
Dobrý den, Míšo, voucher Vám přijde okamžitě po obdržení platby na Váš e-mail a bude uložen i na Vašem profilu na slevomatu v sekci „Mé nákupy“. Hezké svátky Janča
Dobrý den,chci se zeptat.Chtela bych si voacher objednat na fakturu.V zaměstnání mi částku zaplatí.Jak mám postupovat?Dekuji
Dobrý den, fakturu Vám vystaví přímo hotel, pro blížší informace kontaktujte recepci. hezký den :)
Dobrý den,
jak je to s parkováním, je možné někde zaparkovat bez parkovací karty
?
Je možné rezervovat konkrétní pokoj tak, aby měl okno a byl v hlavní
budově? V recenzích jsou kritiky na kvalitu ubytování i na stravu.
Je možné jednu noc navíc mít předem, tj. před pobytem – myslím tím
pobyt od čtvrtka do neděle.
Pokud je vířivka v ceně v daném termínu obsazená, jak si lidé
stěžují… jak je možné ji využít? Přece musíte službu poskytnout?
Děkuji, jen reaguji na kritiky od hostů.
Dobrý den, parkovat je možné buď na náměstí T.G.M. před hotelem, kde je parkovné zpoplatněno MU a parkovné se hradí v parkovacích automatech. Nebo je možné parkovat na Škroupovo náměstí za hotelem na základě parkovací karty. Parkovací karta je zpoplatněna 150,– CZK / den. Další parkovací možnosti jsou poté v okolí hotelu v dochodné vzdálenosti do 5 min od hotelu. Některá parkoviště jsou neplacená, některá se hradí např. 30,– CZK za den. Při rezervaci je možné uvést konkrétní rezervaci pokoje, budovy či výhledu, dle obsazenosti hotelu v daném termínu se budeme snažit požadavkům vyhovět. Noc navíc zdarma je možné využít dle dostupnosti hotelu, není problém tedy využít pobyt čtvrtek – neděle, pokud jsou termíny volné. V rámci pobytu je veřejný vstup do wellness centra, který je možný využití bez rezervace kdykoliv během jeho otevírací doby. Může se stát, že v určitou hodinu je wellness centrum obsazené a sejde se najednou více lidí, poté musíte buď počkat až někdo odejde nebo přijít v jiný čas. Nebo je poté možné doplatit si privátní vstup pouze pro Vás – privátní vstup se poté rezervuje přímo na konkrétní čas. Nikdy se ale nestalo to, že by wellness centrum bylo obsazené po celou dobu otevírací doby a někdo se do něj vůbec nedostal.
Dobrý den, mám jednu takovou blbou otázku…jeden den zdarma znamená, že wellnes na 2 noci je ve skutečnosti na 3 noci? Děkuji moc.
Vážená paní Špačková,
přesně tak to je. Pokud si například rezervujete datum 22. – 24.11. a
budete mít zájem o prodloužení pobytu v rámci naší nabídky. Můžete
mít Váš pobyt od 22. – 25.11. se snídaní zdarma.
S pozdravem,
Černý Ondřej
Dobry den, slo by si priplatit za privatni wellness?
Vážená paní Buchtová,
pokud byste si přála zaměnit veřejný vstup do wellness za vstup privátní
je to samozřejmě možné. Za privátní vstup do wellness centra se doplácí
250 Kč.
S pozdravem,
Sára Honzejková
Dobrý den, lze zdarma prodložit pobyt o 1 noc se snídaní do 30.12.? Na
stránkách je uvedeno, že nelze uplatnit balíček během svátků a od
30.12. Pobyt tedy od 27. – 30.12.(3noci za cenu 4590,–) nejde?
Děkuji za odpověď.
Vodičková. 603725076, vodickova.stana@seznam.cz
Vážená paní Vodičková,
pobyt v termínu 27. – 30.12.2017 je možný.
S pozdavem,
Sára Honzejková
Dobrý den , nebudete náhodou tuto akci prodlužovat ještě na květen? Děkuji za info
Dobrý den, plánujeme, že budou vytvořeny akce na měsíc květen, avšak bohužel v tuto chvíli není známo zdali bude vytvořena přímo tato akce.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda by bylo možné voucher i včetně noci navíc co uvádíte využít ve dnech 16.11– 19.11. A prosím o doplnění pro mě důležité informace jak je to u Vás s bezlepkovou stravou mám ji ze zdravotních důvodů. Děkuji Zuzana
Dobrý den,
bohužel hotel je v termínu 17. – 19.11.2017 již plně obsazen.
Bezlepková strava není problém, v nabídce jsou pokrmy i bez lepku, popř.
se dá menu upravit. Je lepší ale bezlepkovou stravu hlásit hned při
rezervaci.
Dobrý den, mám takový dotaz dcera u vás objednávala pobyt a chtela vystavit fakturu ,bylo jí řečeno, že to bylo posláno doporučeně ale do dnešního dne jsem nic ještě neobdržela aby jsem to mohla zaplatit. tak se chci zeptat jestli tam je ta rezervace na 15,12, Děkuji.
Dobrý den,
prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na email adrese info@hotelmorris.cz
Do dotazu prosím uvedte jméno, na které má být rezervace a ideálně
i předchozí komunikaci s hotelem.
Děkujeme za spolupráci
Dobrý večer,máte volno od 17 do 19 si u vás rezervovat Wellness?
Dobrý den, parkování si tedy můžeme zaplatit na celý den? Kdyby bylo obsazeno, tak nezaparkujeme? Děkuji
Dobrý den, ano parkování je možní zaplatit na celý den nebo si u nás
zapůjčit parkovací kartu. Je tu ještě menší Škroupovo náměstí, kde je
možné parkovat pouze s parkovací kartou a tam je možné také tedy
zaparkovat.
S pozdravem Hotel Morris****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom si u Vás zakoupili voucher na datum 22.-24.3. A bylo by možné využít 1 noc zdarma a zůstat do 25.3? Děkuji J.V.
Vážený pane Vrtal,
ano, prodloužení pobytu do 25.3.2018 je možné. Prosíme o uvedení termínu prodloužení do poznámky při rezervaci.
Recepce hotelu.