Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, když jsem objednala včera, je možnost doručení do Vánoc? Děkuji
Dobrý deň,
poprosíme Vás o číslo objednávky,následne Vám poskytneme informáciu
o odoslaní zásielky.
S pozdravom,
tocoide.sk
Dobrý den, mám objednáno a zaplaceno od 9.12. a stále se nic neděje. Pořád je objednávka přijata, ani se nevyřizuje. Mám tedy počítat s tím, že už do vánoc nedorazí? Děkuji za odpověď
Dobry den,
prosim, napiste nam na info@tocoide.sk blizsie
o ktoru objednavku ide. Avsak vsetky objednavky budu odoslane tak, aby boli
dorucene vcas do Vianoc.
Dakujeme !
Dobrý den,
když objednám a zaplatím dnes, dorazí záložky do Vánoc. Předem děkuji
za odpověď
Dobry den,
ano, dorucenie do Vianoc stihame.
Pekny den !
Dobrý den, pokud objdenám andílka – forma platby přes twisto, dorazí tak aby udělal radost pod stromečkem? Děkuji za informaci
Dobry den,
ano, nemusite mat obavu, dorucenie do Vianoc urcite stihame.
Dakujeme, pekny den !
Dobrý den, objednala jsem záložku andílka 1.12.2017 a platila kartou. Ve stavu objednávky mám pořád, že byla přijata a ještě se ani nezačala vyřizovat. Mám záložku jako dárek k narozeninám a potřebovala bych, aby přišla nejpozději během příštího týdne. Děkuji.
Dobry den,
dakujeme za Vasu spravu, objednavku Vam odosleme tak, aby Vam v priebehu
buduceho tyzdna dorazila.
Pekny den !
Dobrý den, když bych objednala 3 záložky a uhradila poplatek ihned kartou, trvá doručení opravdu 13 pracovních dní? Dárek bych potřebovala dříve, ideálně do 15.12. Je to reálné? Děkuji a přeji hezký den. Veronika
Dobry den,
dakujeme za Vas dotaz. Dorucenie do uvedeneho terminu urcite stihame, ale
poprosime Vas este aby ste nam zaslali email na info@tocoide.sk, ze
uprednostnujete skorsie dorucenie do uvedeneho datumu.
Dakujeme, pekny den !
Dobrý den. Objednala jsem si u Vás záložky, zaplatila rovnou z karty.
Při přebírání zboží bylo Českou poštou požadováno znovuzaplacení
zboží a ještě dráž, prý kurz eura. Na koho se mám prosím obrátit?
Děkuji Klimešová
Dobry den p. Klimešová,
Vasu objednavku ste ako pisete uhradili a teda pri preberani zasielky ste uz
nemali urcite nic doplacat. Aj podla sledovacieho cisla je mozne si
skontrolovat, ze zasielka bola odoslana ako doporuceny list bez dobierky –
RR146896683CZ. Pracovnik posty od Vas teda nemal pozadovat uz ziadnu platbu. Ak
sa tak stalo, islo o chybu posty a radi Vam pomozeme pri vyrieseni tohto
problemu. Kontaktujte nas, prosim, aj na nas email info@tocoide.sk. Poskytneme
Vam vsetky podklady k zasielke.
Dakujeme !
Dobrý den, pokud objednám a zaplatím do konce tydne. Prijdou zalozky do Vánoc?? Děkuji. Pěkný den
Dobry den, ano, zasielka Vam urcite pride do Vianoc ak si objednate do
19.12.
Dakujeme !
Dobrý den, bude andílek ještě skladem?
Dobrý den, Lucie, andílka si zase můžete koupit, tak snad Vám to udělá radost. Krásný den, Míša :-)
Dobrý den, objednávku jsem uhradila, peníze mám z účtu odepsané, ale zde mi stále ukazuje, že čeká na zaplacení. Prosím o kontrolu. Děkuji.
Dobrý den, Pavle, objednávka byla zaplacena i přijata. Krásný den :-)
Dobry den. Budu platit jedno postovne pokud objednam 2ks nebo 4ks
Dobry den,
dakujeme za Vas dotaz, ano jedno postovne je na lubovolny pocet kusov.
Pekny den !
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nemusím se bát, že by mi kovová záložka poškodila knihu?
Dobry den,
dakujeme za Vas dotaz. Zatial sme nemali ziadny takyto pripad, napriek tomu, ze je zalozka kovova, pri beznom pouzivani poskodenie knihy nehrozi.
Pekny den !